Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@19:52:45 GMT

100کیلومتر از جاده های شرق گلستان آسفالت می شود

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۴۸۴۵۵

100کیلومتر از جاده های شرق گلستان آسفالت می شود

گنبدکاووس - ایرنا - معاون وزیر راه و شهرسازی و رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور گفت: یکصد کیلومتر از جاده های مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه تپه در شرق استان گلستان بهسازی و روکش آسفالت می شود.

عبدالهاشم حسن نیا در حاشیه سرکشی از جاده 55 کیلومتری کلاله به مجتمع زیارتی گردشگری خالدنبی(ع) این شهرستان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا همچنین به ضرورت تبدیل 20 بریدگی گلستان به دوربرگردان عریض اشاره کرد و گفت : این طرح با 400 میلیارد ریال اعتبار وزارت راه و شهرسازی و با هدف ایمن شدن هر چه بیشتر جاده های استان اجرا خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: تاکنون برای اجرای این پروژه 100میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافته است.
نماینده مردم مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه تپه در مجلس شورای اسلامی هم به محرومیت زیربنایی شرق گلستان اشاره کرد و گفت : این منطقه با وجود نقش آفرینی در تولید محصولات اساسی و استراتژیک زراعی و دامی محرومیت زیادی در بخش جاده های شهری و روستایی دارد.
شهرام کوسه غراوی افزود: یکی از نتایج از محرومیت ها، وقوع حوادث فراوان جاده ای و وارد شدن خسارت های مالی و جانی فراوان به ساکنین این منطقه است.
محمد حمیدی فرماندار کلاله نیز خواستار تسریع در بهسازی و روکش آسفالت جاده30کیلومتری سوار و یل چشمه و مسیر 35 کیلومتری مجتمع زیارتی و گردشگری خالدنبی شد.
زیارتگاه خالد نبی یکی از اماکن زیارتی مهم در شرق استان گلستان محسوب می شود و همه ساله بویژه در فصل بهار میزبان گردشگران داخلی و خارجی است.
شهرستان کلاله با بیش از130هزارنفر جمعیت در شرق استان گلستان واقع است.
7478/3091

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي معاون وزير راه دوربرگردان گنبدكاووس گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۸۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین صحبت‌های کایت‌سواری که «یسنا» را زنده پیدا کرد + آخرین وضعیت سلامتی یسنا

دریافت 11 MB

همچنین مدیرعامل جمعیت هلال احمر به ایرنا گفت: «یسنا» کودک چهار ساله گمشده اهل کلاله توسط یکی از کایت‌سواران عضو داوطلب هلال احمر پیدا شد و در حال انتقال به روستا است.

بیشتر بخوانید: این دختر ۴ ساله را پیدا کنید | ماجرای مفقود شدن«یسنا» ۴ ساله چیست؟ نخستین تصاویر از پیدا شدن یسنا | بازگشت به آغوش خانواده پس‌از ۴ روز مفقود بودن + ویدئو حالِ خوشِ پاراگلایدرسواری که "یسنا" را پیدا کرد + ویدئو لحظه به آغوش کشیده شدن «یسنا» توسط مادرش + فیلم

هلال احمر گلستان، قاسم غریب آبادی روز پنجشنبه پیدا شدن این دختر را خبر خوشی برای مردم کشور و استان گلستان دانست و اظهار کرد: یکی از عزیزان داوطلب کایت سوار جمعیت هلال احمر موفق شد با گشت زنی هوایی «یسنا» را در محلی که کلزاهای خوابیده آن نشان می‌دهد نیروهای امدادی این مکان را چندین بار گشتند اما این کودک را پیدا نکردند، پیدا کند.

وی افزود: تحلیل این قضیه را بعدا مسوولان انتظامی و امنیتی ارائه خواهند کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان گفت: این کودک با آمبولانس جمعیت هلال احمر در حال انتقال به روستاست تا اگر آنجا مشکلی دارد برطرف شود.

خانواده این کودک عصر یکشنبه نهم اردیبهشت هنگام کار در مزارع روستای «یلی بدراق» متوجه گم‌ شدن کودکشان شدند و بلافاصله این خبر توسط بخشداری مرکزی کلاله به جمعیت هلال احمر گزارش شد و از همان زمان نیروهای هلال احمر در کنار مردم محلی جست و جوی خود را برای یافتن یسنا آغاز کردند.

«یسنا دیدار» دختر بچه چهار ساله کلاله‌ای در پنجمین روز از زمان گم‌شدنش با تلاش نیروهای هلال احمر پیدا شد.

شهرستان کلاله درشرق استان گلستان واقع است.

کد خبر 848958 برچسب‌ها دختران خبر مهم کودکان

دیگر خبرها

  • ربایندگان «یسنا» به جرم خود اقرار کردند
  • لحظه دیده شدن یسنا از دریچه دوربین نصب شده بر روی کایت
  • عملیات روکش آسفالت محور بیرجند نهبندان به طول ۳۶ کیلومتر
  • ترکمن‌های گلستان غرق در شادی؛ یسنا در آغوش مادر آرام گرفت
  • دادستان: تحقیقات برای دستگیری عوامل مفقودی یسنا
  • تشکر استاندار_گلستان از اعضای تیم جستجوی یسنا
  • در روز‌های جستجوی یسنا چه گذشت؟
  • «یسنا» دختر گمشده در کلاله گلستان پیدا شد (عکس)
  • دادستان: تحقیقات برای دستگیری عوامل مفقودی «یسنا» ادامه دارد
  • اولین صحبت‌های کایت‌سواری که «یسنا» را زنده پیدا کرد + آخرین وضعیت سلامتی یسنا