Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-03-19@08:13:39 GMT

مرگ سارق مسلح در دوئل مسلحانه با پلیس

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۴۸۴۹۸

مرگ سارق مسلح در دوئل مسلحانه با پلیس

یک سارق مسلح در درگیری با پلیس اهواز به هلاکت رسید .

سرهنگ علی قاسم پور معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان خوزستان ضمن اعلام خبر هلاکت یک سارق در درگیری با ماموران پلیس اظهار داشت: عوامل گشت کلانتری ۱۴ در حین گشت زنی به یک دستگاه پژو پارس سفید با ۳ نفر سرنشین مشکوک برخورد کردند و ماموران جهت توقف به آنها دستور ایست دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

---

وی افزود: بعد از دستور ایست ماموران پلیس یکی از سرنشینان پژو که سارق مسلح بود با سلاح کلاش به سمت ماموران نیروی انتظامی تیراندازی کرد.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی خوزستان با بیان اینکه ماموران نیز شروع به دفاع از خود کردند، گفت: در این درگیری خودرو سارقین از ناحیه لاستیک و بدنه مورد اصابت گلوله قرار گرفته و سارقین مسلح در میدان اول کیان آباد خودرو پژو پارس را رها و متواری شدند .

وی ادامه داد: یک نفر از سارقین مورد اصابت گلوله قرار گرفت و به هلاکت رسید اما بقیه سارقین متواری شدند.

سرهنگ قاسم‌پور با بیان اینکه خودرو سارقین و پلاک هر دو سرقتی بودند، عنوان کرد: در بازرسی از خودرو یک خشاب کلاش با ۳۰ فشنگ و یک عدد شوکر برقی و ابزار سرقت کشف و تلاش برای دستگیری دیگر سارقین ادامه دارد.

 تسنیم

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۸۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق ویلا‌های رامسر

سرهنگ سید جلیل نبوی فرمانده انتظامی شهرستان رامسر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از منازل و ویلا‌های خالی از سکنه مناطق ییلاقی، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس آگاهی با بررسی‌های همه جانبه فردی را که دارای سابقه سرقت در این شهرستان بود را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان رامسر از دستگیری متهم پس از هماهنگی‌های قضائی خبر داد و گفت: این سارق حرفه‌ای در بازجویی به عمل آمده به ۳۰ فقره سرقت از منازل و ویلا‌های خالی از سکنه در مناطق ییلاقی شهرستان رامسر اعتراف کرد.

سرهنگ نبوی با بیان این که، متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد به شهروندان توصیه کرد: ضمن استفاده از تجهیزات الکترونیکی مناسب و تجهیز منزل خود به حفاظ مناسب، با اعلام به موقع هرگونه مسائل امنیتی و انتظامی پلیس را در اجرای هرچه بهتر ماموریت نظم و امنیت در جامعه یاری دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • سارقان مسلح در سنندج زمین‌گیر شدند
  • دستگیری سارق مسلح طلا و جواهرات در جیرفت
  • کشف ۱۷ کیلوگرم «شیشه» در درگیری مسلحانه
  • کشف ۱۷ کیلوگرم «شیشه» در درگیری مسلحانه با یک سوداگر مرگ در تهران
  • مجروح شدن مادر و دختر در درگیری مسلحانه
  • مادر و دختر لامردی در درگیری مسلحانه در فارس مجروح شدند
  • دستگیری فعال غیرمجاز ارزی در تبریز
  • مادر و دختر در درگیری مسلحانه مجروح شدند
  • سارق ویلا‌های رامسر در دام پلیس
  • دستگیری سارق ویلا‌های رامسر