Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-19@11:55:50 GMT

دستگیری سارق مسلح طلافروشی مشهد در دامغان

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۴۸۵۸۴

دستگیری سارق مسلح طلافروشی مشهد در دامغان

رئیس پلیس دامغان از دستگیری سارق مسلح طلافروشی خیابان امامت مشهد در این شهرستان خبر داد و گفت: از این سارق ۲۵ ساله یک اسلحه کمری نیز کشف و ضبط شد.  

 سرهنگ سید رضا علوی  ضمن بیان اینکه سارق مسلح طلافروشی خیابان امامت مشهد در دامغان دستگیر شد در تشریح این خبر ابراز داشت: این سارق مسلح ۲۵ ساله ساعت یک بامداد روز گذشته به‌صورت غافلگیرانه دریکی از اتوبوس‌های مسافربری شناسایی و به دام پلیس افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از کشف و ضبط کلت کمری از این سارق خبر داد و اضافه کرد: پس از دستگیری متهم برای اقدامات بعدی تحویل مقامات قضایی شد.

رئیس پلیس دامغان بابیان اینکه این سارق با همراهی دو نفر دیگر در سرقت مسلحانه طلافروشی خیابان امامت مشهد دست داشتند، ابراز داشت: هر سه سارق بعد از حادثه متواری شدند که یکی از این افراد در  مسیر مشهد اصفهان با اجرای طرح ضربتی در پلیس‌راه دامغان-جندق دستگیر شد.

علوی ضمن تقدیر از هوشیاری پلیس اضافه کرد: از مردم تقاضا داریم به‌محض مشاهده موارد مشکوک بلافاصله مراتب را به نیروی انتظامی اطلاع دهند تا در اسرع وقت نسبت به رفع آن‌ها اقدام شود./ مهر

     

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۸۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۲۳ سارق و مالخر در چناران

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، فرمانده انتظامی چناران گفت: با اجرای طرح پیشگامان امنیت انتظامی در مناطق مختلفِ این شهرستان ۲۳ سارق و مالخر شناسایی و دستگیر شدند.   سرهنگ محمود علائی افزود: طرح عملیاتی پیشگامان امنیت انتظامی با هدف پیشگیری از سرقت‌ های خرد، پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز اجرا می شود.   وی ادامه داد: در این اجرای این طرح مقادیر زیادی اموال سرقتی شامل لوازم‌ منزل، دوچرخه و ابزار‌آلات ساختمانی کشف و ضبط شده است.   علائی افزود: هدف راهبردی طرح‌ های عملیاتی، بهبود خدمات انتظامی،کنترل جرایم، ارتقاء احساس امنیت در جامعه و کسب رضایت مندی مردم است.   وی از شهروندان خواست: در صورت مواجهه با سرقت، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به ‏پلیس اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان سیم و کابل‌های برق در مراغه
  • دستگیری سارقان سیم کابلهای برق در مراغه
  • از دستگیری سارق تا کشف سوخت قاچاق در فارس
  • دستگیری سارق باغ‌های جهرم با ۱۵ فقره سرقت
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی مراسم راهپیمایی حمایت از دفاع مشروع نیرو‌های مسلح در اهواز
  • دستگیری ۲۳ سارق و مالخر در چناران
  • دستگیری قاچاقچی مسلح در جنوب تهران
  • دستگیری سارق زورگیر در تبریز
  • دستگیری سارق و کشف ۶ دستگاه خودرو مسروقه در بابل
  • بازداشت یک شرور مسلح در محله شوش تهران