Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-03-19@08:35:02 GMT

سخنان امام موسی صدر در مورد زنان بررسی می شود

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۴۸۶۲۹

سخنان امام موسی صدر در مورد زنان بررسی می شود

به گزارش ایکنا؛ نشست ویژه‌‌ شهر کتاب در روز دوشنبه ۲۶ آذرماه، ساعت 16:30 به نقد و بررسی کتاب «زن و چالش‌های جامعه» از سخنان امام موسی صدر اختصاص دارد.

این نشست با حضور فاطمه صدرعاملی، نسرین فقیه‌ملک‌مرزبان، حجت‌الاسلام و المسلمین مهدی مهریزی و خسرو باقری برگزار می شود.

علاقه مندان برای حضور در این نشست می توانند به مرکز فرهنگی شهر کتاب واقع در خیابان شهید بهشتی، خیابان شهید احمد قصیر (بخارست)، نبش کوچه‌ سوم مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا قران زنان امام موسی صدر حقوق زن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۸۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مادر شهیدان نیکبخت آسمانی شد

به گزارش خبرآنلاین از مازندران، اسوه صبر و پاکدامنی حاجیه خانم صبح گل جعفری مادر بزرگوار شهیدان والامقام تقی و موسی نیکبخت دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.
پیکر مطهر مادر شهیدان والامقام نیکبخت ساعت ۹ صبح روز شنبه ۲۶ اسفندماه در روستای بزرگ بیشه محله فریدونکنار تشییع و درجوار فرزندان شهیدش به خاک سپرده می‌شود.
شهید تقی نیکبخت از شهدای فرهنگی یکم فروردین ۱۳۳۷، در شهرستان فریدونکنار به دنیا آمد. به عنوان سرباز ارتش در جبهه حضور یافت و شانزدهم اردیبهشت ۱۳۶۱، در خرمشهر به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

شهید موسی نیکبخت متولد سوم فروردین ۱۳۵۱ در فریدونکنار بدنیا آمد بعنوان بسیجی در جبهه حضور یافت و بیستم بهمن ماه ۱۳۶۵ در منطقه شلمچه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران در پی درگذشت مادر شهیدان والامقام نیکبخت مرحومه حاجیه خانم « صبح گل جعفری» مادر صبور و فداکار شهیدان والامقام « تقی و موسی نیکبخت» پیامی صادر کرد و افزود:آن بانوی مکرمه، سال‌های عمر با برکت خویش را در سایه‌سار قرآن کریم و حب اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و تربیت فرزندانی متعهد و صالح سپری کرد.

کهنسال افزود: اینجانب مصیبت درگذشت مادر فداکار و مقاوم شهیدان والامقام « تقی و موسی نیکبخت» به جامعه بزرگ ایثارگری به‌ویژه خانواده بزرگوارش تسلیت و تعزیت عرض می‌نمایم. از خداوند بزرگ برای آن فقیده سعیده رحمت واسعه الهی و همنشینی با حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علی‌ها) و فرزندان شهیدش مسئلت دارم.
سعید کهن سال

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1884848

دیگر خبرها

  • روایت دیدار بستنی فروش مسیحی با امام موسی صدر
  • «تسامح در اسلام و تأثیرات آن در گسترش اسلام» با حضور علمای مصر بررسی شد
  • امسال ۱۸ کتاب با موضوع نقش زنان آذربایجان‌غربی در دفاع مقدس منتشر شد
  • آیا زنان ناقص العقل اند؟ / چرا فلاسفه زنان را تحقیر می کنند؟ / آیا زنان فیلسوف در تاریخ حضور داشته اند؟
  • کتاب «وحیانیت و عقلانیت عرفان از دیدگاه امام خمینی (ره)» به چاپ دوم رسید
  • مادر شهیدان نیکبخت آسمانی شد
  • آسمانی شدن مادر شهید موسی عبدالعلی در شهرستان تالش
  • افزایش اشتیاق به کتابخوانی با تحلیل و بررسی کتاب‌ها در کتابخانه‌های اشکذر
  • افزایش اشتیاق به کتابخوانی در اشکذر 
  • چاپ دوم کتاب «وحیانیت و عقلانیت عرفان از دیدگاه امام خمینی (ره)»