Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فرانسه، پلیس لندن، پایتخت انگلیس روز پنجشنبه اعلام کرد شمار قتل‌ها در این شهر در سال ۲۰۱۸ به بالاترین سطح در ۱۰ سال گذشته رسید.

پلیس لندن اعلام کرد بین ژانویه و نوامبر ۲۰۱۸، ۱۳۱ مورد قتل روی داده است. این رقم بالاترین رقم از سال ۲۰۰۹ به استثناء سال ۲۰۱۷ بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در سال ۲۰۰۹ تعداد قتل‌ها ۱۳۰ مورد بود و در سال ۲۰۱۷ نیز ۱۳۵ نفر به قتل رسیده بودند که ۱۴ نفر از آن‌ها در حملات تروریستی کشته شده بودند.

اندکی بیش از یک سوم قربانیان قتل‌های سال ۲۰۱۸ بین ۱۶ و ۲۴ سال سن داشتند و ۲۵ درصد از آن‌ها نیز سن شان ۱۹ سال یا کم‌تر بود.

صادق خان، شهردار لندن یک واحد کاهش خشونت ایجاد کرده است تا کارکنان بخش سلامت، پلیس و شورا‌های محلی تلاش‌های خود را روی جوانان، فقر و محرومیت متمرکز کنند. هدف از این اقدام این است که خطر ارتکاب جنایت در میان افراد زیر سن قانونی کاهش یابد. در ابتدا برای این برنامه ۵۰۰ هزار پوند بودجه اختصاص داده شد.

با وجود این، شورای شهر لندن از صادق خان خواست بودجه بیشتری برای این کار اختصاص دهد و به منظور کاهش خشونت "اقدامات شدیدتری" اتخاذ کند. شهردار لندن نیز انگشت اتهام را به بودجه‌ای که دولت برای مبارزه با جرم و جنایت اختصاص داده است، گرفت و آن را ناکافی دانست.

ساجد جاوید، وزیر کشور انگلیس نیز اعلام کرد: "بیشترین افزایش بودجه از سال ۲۰۱۰، بودجه‌ای بوده است که به پلیس اختصاص داده شده است. وزیر کشور انگلیس افزود این بودجه در سال ۲۰۱۹-۲۰۲۰ به ۱۴ میلیارد پوند افزایش داده خواهد شد که بخشی از آن از مالیات‌های محلی تامین خواهد شد.

در انگلیس و ولز شمار قتل‌ها افزایش یافته و از ۶۳۰ نفر در ژوئن سال ۲۰۱۷ به ۷۱۹ نفر در ژوئن ۲۰۱۸ رسید که ۱۴ درصد رشد را نشان می‌دهد. در این ارقام قربانیانی که در حملات تروریستی لندن و منچستر در سال ۲۰۱۷ کشته شدند، لحاظ نشده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انگلیس اتحادیه اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۸۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار عجیب مرگ‌ومیر تصادف جاده‌ای در سه روز گذشته

به گزارش خبرآنلاین از ایسنا، سردار حسن مومنی با بیان اینکه در سه روز گذشته ۱۱۰ نفر جان خود را از دست دادند، گفت: با توجه به ارتباطات با سازمان راهداری، تعاملات خوبی داریم و تمرکزمان را بر ۳۰ کیلومتری شهرها را افزایش دادیم. زیرا تراکم جمعیت در این مناطق بیشتر است و احتمال رانندگی با حالت خواب‌آلودگی برای رسیدن به مقصد هم بیشتر است. از این رو در ایام نوروز بر ۳۰ کیلومتری شهرهای تمرکز کردیم تا حوادث را کم کنیم.

وی با اشاره به اقدامات سلبی از سوی پلیس راه نیز اظهار کرد: باید با رانندگان خاطی برخورد جدی شود. البته بیش از ۹۰ درصد رانندگان قانون‌مند هستند و تخلف حادثه‌ساز انجام نمی‌دهند، اما برخی هستند که می‌خواهند تخلف خود را تحمیل کنند که باید با آنها برخورد شود؛ زیرا حتی یک اشتباه هم می‌تواند به آخرین اشتباه تبدیل شود. به همین دلیل در نوروز ۱۴۰۳ با کسانی که تخلف حادثه‌ساز دارند، برخورد خواهیم کرد.

رئیس پلیس راه کشور خاطرنشان کرد: واقعیت کشور ما این است که نرخ جرایم رانندگی بازدارنده نیست، کسی که تخلف می‌کند، باید تاوان سنگینی دهد چون جان خودش و دیگران را به خطر می‌اندازد. درخواست ما این است که این موضوع مورد پیگیری قرار گیرد، زیرا جریمه سبد خانوار نیست که اگر افزایش پیدا کند، در معیشت مردم اثر بگذارد، بلکه تصادفات را کاهش می‌دهد.

233233

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1885300

دیگر خبرها

  • پادشاه انگلیس مرد؟ | واکنش لندن
  • لندن: پیروزی پوتین در انتخابات روسیه از قبل مشخص بود
  • آمار عجیب مرگ‌ومیر تصادف جاده‌ای در سه روز گذشته
  • آمار فوتی های تصادف در ۳ روز اول طرح نوروزی اعلام شد
  • چلسی - لسترسیتی؛ ترکیب رسمی
  • آمار نگران کننده پلیس راهور از کشته‌های تصادفات
  • سایه حمله روسیه بر سر ناتو/ درخواست لتونی از لندن برای سربازگیری!
  • آمار نگران کننده از ترک تحصیل دانش‌آموزان به علت فقر
  • هنوز طرح نوروزی شروع نشده آمار فوتی های تصادفات نگران کننده است
  • آمار تلفات جاده‌ای در ایران نگران‌کننده است