Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@17:04:05 GMT

جوردی آلبا خواستار پیوستن موراتا به بارسا شد

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۴۸۶۸۶

جوردی آلبا خواستار پیوستن موراتا به بارسا شد

جوردی آلبا مدافع اسپانیایی بارسلونا گفت اگر هموطنش موراتا که در چلسی روزگار خوبی ندارد به اسپانیا و به بارسا برگردد خوشحال خواهد شد.

به گزارش "ورزش سه"،  جوردی آلبا مدافع باشگاه بارسلونا گفت اگر آلوارو موراتا بازیکن اسپانیایی چلسی که در این تیم با مشکلاتی مواجه شده به اسپانیا بازگشته و با بخواهد با بارسا قرارداد امضا کند در این تیم کاتالان با آغوش باز روبرو خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این در حالی است که در چند وقت اخیر موراتا که در استمفورد بریج مشکلات زیادی دارد خبرهای زیادی درباره‌ی انتقال قریب‌الوقوع او به بارسلونا یا میلان در اولین فرصت، حتی به زودی فرصت نقل و انتقالات ماه ژانویه مطرح شده است. موراتا از زمانی که در سال 2017 از رئال مادرید به چلسی پیوست تا کنون در 45 بازی لیگ برتری برای این تیم 16 گل به ثمر رسانده اما شش گل از گلهای او در شش بازی اولش برای چلسی به ثمر رسیده.

 

اما آلبا که در تیم ملی اسپانیا با موراتا هم‌تیمی است می‌گوید خیلی دوست دارد شاهد بازگشت موراتا به اسپانیا و همراهی با او در نوکمپ باشد. آلبا در این باره گفت:" موراتا بازیکنی است که من فوتبالش را خیلی دوست دارم. او سالها است که بازیکن فوق‌العاده‌ای است. در نهایت باشگاه باید تصمیم بگیرد که او را می‌خواهد یا نه کما اینکه در مورد بازیکنهای دیگر هم تصمیم نهایی به عهده‌ی باشگاه است".

 

 

ولی آلبا در ادامه‌ی صحبت‌هایش گفت:" اگر شایعات درست باشد بارسلونا با آغوش باز از موراتا استقبال خواهد کرد".

 

 

یوردی آلبا بارسلونا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: یوردی آلبا بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۸۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسی به یاد مربی افسانه‌ای: چقدر زود رفتی تیتو!‏

به گزارش "ورزش سه"، تیتو ویلانوا، سرمربی بارسلونا در سال 2014 ‏درگذشت و دنیای فوتبال را سوگوار کرد. ‏

تیتو ویلانوا در روزهای درخشش لیونل مسی در بارسا سرمربی او بود. ‏این سرمربی اسپانیا با مسی در فصل 13-2012 قهرمانی تاریخی‌ای در ‏لالیگا به دست آورد. بارسای ویلانوا برای اولین بار با کسب 100 امتیاز ‏قهرمان اسپانیا شد و این رکورد را به نام خود ثبت کرد. ‏

اما در سال 2013 کمی بعد از آن قهرمانی تاریخی مشخص شد که ‏ویلانوا به سرطان غدد لنفاوری مبتلا است و او یک سال بعد از دنیا ‏رفت. ‏

تاثیری که ویلانوا بر بارسلونا و لیونل مسی گذاشته هرگز فراموش ‏نمی‌شود. رسانه‌های نزدیک به بارسا می‌گویند ویلانوا نقش مهمی در ‏ماندگار شدن این ستاره آرژانتینی در بلوگرانا داشته است. در سال ‌‏2019 حتی مارکا در گزارشی اعلام کرد ویلانوا در آخرین روزهای حضور ‏در بارسا مسی را متقاعد کرده بود که حتی به فکر ترک کردن بارسلونا ‏نباشد چرا که می‌تواند با پیراهن این تیم به اسطوره‌‌ای تاریخی تبدیل ‏شود. ‏

لیونل مسی که این روزها در اینترمیامی بازی می‌کند دهمین سالگرد ‏درگذشت سرمربی سابقش را فراموش نکرد و با انتشار یک استوری در ‏اینستاگرام نوشت: "10 سال گذشت، ما فراموشت نخواهیم کرد تیتو". ‏

دیگر خبرها

  • مسی به یاد مربی افسانه‌ای: چقدر زود رفتی تیتو!‏
  • ماندن یا رفتن ژاوی هیچ ربطی به من ندارد!
  • حضور ژاوی در بارسا یک فصل دیگر هم ادامه دارد
  • جدایی منتفی شد؛ ژاوی در بارسا می‌ماند!
  • لاپورتا:حفظ ژاوی برای یک فصل دیگر بهترین تصمیم است
  • کشور‌های آمریکای جنوبی خواستار بازداشت سران رژیم صهیونیستی شدند
  • ژاوی در بارسا ماندنی شد
  • پاسخ بارسلونا به پی اس جی در مورد یامال
  • بارسلونا شکایتش از داوری ال‌کلاسیکو را به دادگاه مدنی می‌برد
  • ژاوی نمی‌خواهد بازنده و سرافکنده از بارسا برود