Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت عمران پردیس گفت: در حال مذاکره با قرارگاه خاتم الانبیاء برای تامین زیرساخت‌ها، آماده‌سازی و محوطه‌سازی مسکن مهر هستیم و هنوز این مسئله نهایی نشده است.

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، مهدی هدایت  مدیرعامل شرکت عمران پردیس با اشاره به مذاکره با قرارگاه خاتم برای حضور در پروژه‌های مسکن مهر، اظهار کرد: این همکاری با هدف  ایجاد زیرساخت‌ها، آماده‌سازی و محوطه‌سازی مسکن مهر عملیاتی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: قرارداد با قرارگاه هنوز نهایی نشده و در مراحل اخذ مصوبات مورد نیاز قرار دارد.

وی بیان کرد: همچنان در حال مذاکره با قرارگاه خاتم هستیم و در صورت نهایی شدن قرارداد، اطلاع‌رسانی لازم در این رابطه انجام می شود.

منبع:تسنیم

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: قرارگاه خاتم الانبیاء مسکن مهر مسکن مهر پردیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۸۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغازساخت ۵۶۰ واحد مسکونی برای کارکنان قرارگاه منطقه ای نزاجا در ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  عملیات احداث ۵۶۰ واحد نهضت ملی مسکن ویژه نیروهای مسلح در ارومیه با حضور مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی، فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال غرب نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران و فرماندهان نیروهای مسلح در ارومیه آغاز شد.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی در این مراسم گفت: برای احداث این تعداد واحد مسکونی، ۲۰ هکتار زمین توسط ارتش در قالب طرح‌های حمایتی نهضت ملی مسکن، آماده شده است.

 

سید محسن حمزه لو با اشاره به اینکه طرح نهضت ملی مسکن زمینه خانه‌دار شدن اقشار مختلف جامعه به ویژه نیروهای مسلح واجد شرایط را فراهم می‌کند، ادامه داد: این پروژه در قالب طرح کوثر ویژه ارتش اجرا می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی اضافه کرد: در تلاش هستیم از طریق مشارکت با دستگاه‌ها در حوزه تأمین و ساخت واحدهای مسکونی دغدغه تأمین مسکن عمومی را کاهش دهیم.

 

حمزه‌لو گفت: حدود ۱۸۰ هزار  متقاضی نهضت ملی مسکن در آذربایجان غربی وجود دارد و اراضی مورد نیاز برای ساخت ۲۰۳ هزار واحد مسکونی در سطح استان آذربایجان‌غربی شناسایی و تامین شده است.

در ادامه این مراسم کلنگ آغازعملیات احداث ۵۶۰ واحد نهضت ملی  مسکن بر زمین زده شد.

 

تفاهم‌نامه همکاری بین وزارت دفاع و پشتیبانی و نیروهای مسلح و وزارت راه و شهرسازی با موضوع ساخت و تأمین کارکنان و بازنشستگان نیروهای مسلح در راستای اجرای منویات فرماندهی معظم کل قوا و نیز سیاست‌های حمایتی دولت و اهمیت موضوع مسکن در اقتصاد خانواده و رونق تولید منعقد شده است.

دیگر خبرها

  • رسمی؛ ایگور تودور سرمربی لاتزیو شد
  • مسکن کارگران توسط قرارگاه ویژه پیگیری می‌شود
  • پیگیری مسکن کارگران توسط قرارگاه ویژه از اول سال آینده
  • معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش تشریح کرد؛ جزییات طرح «خاتم» ویژه دانش‌آموزان در نوروز
  • دوازده بمب عمل نکرده در دست رضا درویش؛ پرسپولیس کهکشانی می‌شود؟
  • دوازده بمب عمل نکرده در دست رضا درویش
  • آمادگی پدافند هوایی کشور برای تامین امنیت آسمان کشور
  • غیورمردان پدافند هوایی با هوشیاری کامل، امنیت آسمان کشور را تأمین می‌کنند
  • آغازساخت ۵۶۰ واحد مسکونی برای کارکنان قرارگاه منطقه ای نزاجا در ارومیه
  • عملیات اجرایی پروژه ۳۰۰ واحدی نیرو‌های مسلح در شیراز آغاز شد