Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-19@07:35:27 GMT

پنج پرواز فرودگاه اهواز لغو شد

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۴۸۶۹۹

پنج پرواز فرودگاه اهواز لغو شد

اهواز- ایرنا - براساس اعلام اطلاعات پرواز فرودگاه بین المللی اهواز پنج پرواز ورودی و خروجی روز جمعه این فرودگاه لغو و باطل شده است.

به گزارش ایرنا اطلاعات پرواز فرودگاه بین المللی اهواز اعلام کرد که امروز تعداد سه پرواز خروجی این فرودگاه در ساعت های 9:55 دقیقه، 18:20 و 21:50 به ترتیب با شماره های CPN021 ، CPN6974 و CPN019 به مقصد تهران مربوط به شرکت هواپیمایی کاسپین لغو شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین تعداد 2 پرواز مربوط به همین ایرلاین در ساعت های 17:30 دقیقه از تهران و 20:50 دقیقه از اصفهان به مقصد فرودگاه اهواز لغو و باطل شده اند.
در حال حاضر دلیل لغو این تعداد پرواز اعلام نشده اما طبق جدول زمان بندی فرودگاه اهواز امروز 25 پرواز ورودی و 26 پرواز خروجی را برنامه ریزی کرده است.
براساس اعلام اطلاعات پرواز فرودگاه اهواز دیگر پروازهای این فرودگاه بر اساس زمان بندی اعلام شده طبق برنامه انجام خواهد شد.
مسوولان فرودگاه اهواز از مسافران خواستند قبل از عزیمت به فرودگاه با اطلاعات پرواز به شماره تلفن 199 تماس گرفته و از هرگونه نوسان زمانی ایجاد شده اطلاع پیدا کنند.
تهران، اصفهان، یزد، شیراز، نوشهر، رشت، تبریز، مشهد، کیش، عسلویه و خارک مسیرهای پروازی از اهواز هستند.
9931/3022

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد فرودگاه اهواز تهران كاسپين

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۸۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه پرواز‌های فرودگاه اصفهان در روز سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ برای اطلاع ازتاخیرات وتغییربرنامه پروازی باتلفن ۱۹۹ از اصفهان وشماره ۳۵۲۷۵۲۰۰ ازشهرستان‌ها تماس گرفته و یابه سایت فرودگاه به آدرس https://esfahan.airport.ir مراجعه کنید.

دیگر خبرها

  • سامانه یکپارچه مدیریت اطلاعات تاکسی ارتقا یافت/ دسترسی آسان و بهبود خدمات در سیما تاکسی پلاس
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه اصفهان در روز سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
  • فرودگاه بیرجند میزبان ۵۰ پرواز در نوروز ۱۴۰۳
  • فرودگاه بین المللی شهید کاوه بیرجند میزبان ۵۰ پرواز در نوروز ۱۴۰۳
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ دو شنبه ۲۸ اسفند
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه اصفهان (۲۸اسفند ۱۴۰۲)
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ یک شنبه ۲۷ اسفند
  • افزایش پرواز‌های فرودگاه کرمانشاه به ۴۰ پرواز در هفته رسید
  • نقص فنی پروازها به مسیر ارومیه به تهران رسید
  • لغو پرواز ارومیه تهران به دلیل نقص فنی