Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: پروژه ایستگاه قطار در شهرک شهید حیدری نهاوند با اعتبار ۱۷۰ میلیارد تومان به زودی کلنگ‌زنی می‌شود. ۲۳ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۸ استانها همدان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از نهاوند حسن بهرام‌نیا در جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان نهاوند که  شامگاه پنجشنبه در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: در سطح کشور 70 هزار پروژه ملی و استانی نمیه کاره وجود دارد که از این تعداد پنج هزار پروژه ملی و 65 هزار پروژه استانی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: حداقل زمانی که برای تکمیل این تعداد پروژه نمیه کاره در کشور برآورد شده 20 سال است و از همین روی بین دولت و مجلس تفاهمی ایجاد شده که پروژه جدید ملی در کشور تعریف نشود زیرا دولت منابع کافی برای انجام پروژه جدید ندارد.

بهرام‌نیا افزود: در شرایط فعلی دولت منابع کافی و اعتبار ندارد و از همین روی ما نمی‌توانیم پروژه ملی جدیدی در کشور تعریف کنیم زیرا دولت منابع را برای پروژه‌های نمیه کاره در نظر گرفته است.

وی عنوان کرد: با توجه به این شرایط و با وجود نبود منابع اما خوشبختانه ما توانسیم با همدلی و همراهی مسئولین شهرستان و مسئولین استان چهار پروژه ملی جدید برای شهرستان نهاوند تعریف کنیم که خوشبختانه همه این پروژه‌ها عملیاتی شدند.

همدان| کاهش فشار بر اقشار کم درآمد در بودجه 98 مورد توجه قرار می‌گیردتلاش‌های انجام شده برای «همدان 2018» رها نشودهمدان| اتمام 70 هزار پروژه نیمه تمام کشور 20 سال طول می‌کشد

عضو کمیسیون انرژی مجلس بیان کرد: کسی باور نمی‌کرد که سد گرین مجددا شروع به کار کند که خوشبختانه الان دو هفته است که این پروژه مجددا شروع به کار کرده است و تجهیز کارگاه این پروژه نیز صورت گرفته است.

بهرام‌نیا گفت: همچنین پروژه ایستگاه قطار در شهرک شهید حیدری نهاوند با اعتبار 170 میلیارد تومان به زودی کلنگ‌زنی می‌شود.

وی اظهار داشت: پروژه ملی دیگر محور نهاوند_آورزمان_
ملایر است که این پروژه نیز شروع به کار کرده و پیمانکار جدیدی برای این پروژه انتخاب شده است که هشت کیلومتر از این محور را با اعتبار 100 میلیارد تومان انجام خواهد داد.

بهرام‌نیا تاکید کرد: برای ساماندهی محور نهاوند به کرمانشاه از کرمانشاه به شهرک خزل در حال ارزیابی پیمانکار هستند که بیاید و کار در این محور را شروع کند.

وی تصریح کرد: ساختمان دانشگاه ملی نهاوند با 9 میلیارد تومان اعتبار ظرف مدت دو سال ساخته شد که این پروژه نیز در دهه فجر افتتاح خواهد شد.

بهرام‌نیا افزود: احداث کارخانه قند در نهاوند از مطالبات و آروزهای دیرینه کشاورزان و مردم شهرستان بوده است که خوشبختانه در ماه گذشته با دستان وزیر محترم کشاورزی کارخانه پنج هزار تنی تولید قند و شکر در شهرستان کلنگ‌زنی شد.

وی عنوان کرد: همچنین دو زیرگذر کفراش و سه راهی شهرک نیز هر کدام با دو میلیارد تومان اعتبار در حال ساخت هستند و همه مسئولین شهرستان پابه‌ رکاب هستند و دارند کار می‌کنند.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در طول 38 سال گذشته فاز اول و دوم بهسازی در 50 روستای شهرستان انجام شده و ظرف مدت سه سال اخیر بهسازی در 50 روستای شهرستان انجام شده است.

بهرام‌نیا گفت: در حال حاضر از ظرفیت بخش غیردولتی پنج مدرسه در روستاهای شهرستان در حال ساخت است و بهسازی پنج روستای شهرستان نیز در دست اقدام قرار دارد.

وی تصریح کرد: خوشبختانه در سراب‌های شهرستان اقدامات خوبی انجام گرفته و سراب گیان قرار است به اکوکمپ تبدیل شود و 76 کیلومتر از جاده‌های روستایی شهرستان ساماندهی می‌شوند. 

بهرام‌نیا با بیان اینکه با انجام این اقدامات شهرستان به یک کارگاه عمرانی و سازندگی تبدیل شده است، افزود: پروژه‌های نمیه تمام زخمی در سطح شهرستان زیاد است که باید تلاش کنیم اعتبارات را برای تمام کردن این پروژه‌های نمیه تمام بگذاریم و این پروژه‌ها را به سرانجام برسانیم.

وی عنوان کرد: متاسفانه وضعیت کود شیمیایی در شهرستان خوب نیست و با وجود اینکه اخیرا از بندرعباس مقادیر قابل توجهی کود شیمیایی وارد همدان کرده‌ایم این کودها در انبارهای همدان ذخیره شده‌اند و چرا  همدان در حق نهاوند اجحاف می‌کند و کود مورد نیاز را در اختیار شهرستان قرار نمی‌دهند.

انتهای پیام/ن

R41405/P1361/S6,75/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۸۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب تابلو و عکس شهدای رسانه نهاوند در بلوار خبرنگار نهاوند

گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ علی سهرابی افزود: بنیاد شهید و امور ایثارگران نهاوند پس از دریافت عکس شهدای رسانه از بسیج رسانه و جانمایی محل نصب تابلو از طرف شهرداری تابلو و عکس شهدا را طراحی و با هزینه بنیاد شهید در محل بلوار خبرنگار نصب کرد.


مسئول بسیج رسانه نهاوند تصریح کرد: عکس و تابلو شهدای رسانه و خبرنگار شهرستان نهاوند شهیدان الله مراد نادری و رضا سوری به منظور شناخت و تجلیل مردم شهرستان نهاوند از اهالی رسانه و خبردر بلوار خبرنگار در شهرک شهید حیدری نهاوند درآستانه سال جدید به همت بنیاد شهیدو امور ایثارگران، شهرداری و بسیج رسانه شهرستان نهاوند طراحی و نصب شد.


گفتنی ست  شهید نادری از شهدای سازمان صداوسیما است که در ۱۵ مردادماه ۱۳۶۱ در منطقه عملیاتی قصر شیرین به شهادت رسید و شهید سوری از شهدای روابط عمومی ارتش است که در سال ۱۵ آذر ماه ۱۳۸۴ در سانحه هواپیمایی خبرنگاران در تهران به شهادت رسید این دو شهید گرانقدر از شهدای رسانه و خبرنگار شهرستان نهاوند هستند.

دیگر خبرها

  • برپایی پویش افطاری ساده در ۴۰ پایانه اتوبوس و قطار مشهد
  • راه اندازی شش ایستگاه سلامت نوروزی در استان همدان
  • صدای پای بهار در بازار نهاوند به گوش رسید + فیلم
  • نصب تابلو و عکس شهدای رسانه نهاوند در بلوار خبرنگار نهاوند
  • عملیاتی شدن تست‌گرم خط سوم قطار شهری مشهد
  • «تست‌ گرم» خط سوم قطار شهری مشهد عملیاتی شد
  • کلنگ زنی کشتارگاه صنعتی دام و طیور در فراشبند
  • تخریب ۲۳ بنای غیرمجاز در باغ‌ها و زمین‌های کشاورزی نهاوند
  • سردرگمی در متروی تهران
  • افزایش ۱۹ درصدی بازدید از موزه‌های استان همدان