Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-03-19@10:19:41 GMT

3 کشته در واژگونی اتوبوس در کرمان

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۴۸۷۰۳

رئیس مرکز فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهرستان رفسنجان گفت: ساعت 23 و 37 دقیقه شب گذشته واژگونی یک دستگاه اتوبوس در جاده رفسنجان به انار در استان کرمان سه کشته و پنج مصدوم برجای گذاشت.

سید محسن مرتضوی روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود : این اتوبوس از ایرانشهر به مقصد اصفهان در حال حرکت بود که حوالی روستای بیاض از توابع انار واژگون می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه این اتوبوس در مجموع هشت مسافر داشت افزود: در این حادثه تلخ، دو سرنشین و راننده دارای سنین 30،45 و 50 ساله در دم کشته شدند و پنج مسافر هم مصدوم شدند.

مرتضوی تصریح کرد: مصدومان حادثه توسط آمبولانس پایگاههای احمدآباد، تقی آباد، بیاض، امام حسین (ع) و رفسنجان به بیمارستان علی ابن ابی طالب(ع) رفسنجان اعزام شدند.

علت حادثه در دست بررسی است.

شهرستان انار با جمعیت 37 هزار نفر در 210 کیلومتری کرمان قرار دارد.

رفسنجان با جمعیت 311 هزار نفر در 110 کیلومتری کرمان قرار دارد.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: واژگونی اتوبوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۸۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ کشته و دو مجروح در واژگونی سواری ساینا در محور بادرود_کاشان

سرپرست جمعیت هلال‌احمر بادرود گفت: بر اثر واژگونی شدن خودروی سواری ساینا در محور بادرود_کاشان سه نفر کشته و دو نفر مجروح شدند.

محمد سراجی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در اصفهان، اظهار کرد: حدود ساعت ۲۲:۰۰ شب گذشته دوشنبه_ بیست و هشتم اسفند _ بر اثر واژگونی یک دستگاه خودروی سواری ساینا در محور ترانزیت بادرود _کاشان ۳ نفر کشته و دو زخمی شدند.

وی افزود: این حادثه در محور بادرود _کاشان حوالی چهارراه ابوزیدآباد رخ داد که سه نفر از سرنشینان خودرو به دلیل شدت جراحات وارده در دم فوت کردند و دو نفر دیگر از سرنشینان مصدوم شدند.

سرپرست جمعیت هلال‌احمر بادرود خاطرنشان کرد: مصدومان توسط نیروهای امدادی به بیمارستانی در کاشان اعزام شدند.

به گزارش ایمنا، برابر بررسی کارشناسان پلیس راه، علت تصادف، توانایی نداشتن در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه اعلام شده است.

کد خبر 737475

دیگر خبرها

  • واژگونی خودرو در جاده نیشابور مشهد ۶ مصدوم و یک کشته بر جا گذاشت
  • یک کشته در تصادف یک دستگاه اتوبوس با پراید 
  • واژگونی سواری در کاشان ۳ کشته و ۲ مصدوم برجا گذاشت
  • ۳ کشته و ۲ مجروح در واژگونی سواری ساینا در محور بادرود_کاشان
  • ۳ کشته و دو مجروح در واژگونی سواری ساینا در محور بادرود_کاشان
  • واژگونی خودروی سواری در کاشان با سه کشته و ۲ مجروح
  • واژگونی سواری در کاشان سه کشته و ۲ مجروح برجا گذاشت
  • واژگونی پراید در محور داران - فریدون‌شهر با ۶ مصدوم
  • افزایش شمار قربانیان تصادف مرگبار در افغانستان/ ۵۹ کشته و مصدوم
  • انحراف به چپ پراید علت تصادف زنجیره‌ای مسیر سبزوار - بردسکن بود