Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیامبر اکرم حضرت محمد  صلی الله علیه و آله به امام حسین علیه السلام فرمودند: ای حسین! تو امام و برادر امام و پسر امام هستی. نه تن از فرزندان تو امنایی معصوم هستند و نهمین آنان مهدی ایشان است. خوشا به حال کسی که آنان را دوست بدارد و وای به حال کسی که با آنان دشمنی کند.
متن حدیث:  
قال رسول الله صلی الله علیه و آله یا حسین انت الامام و اخ الامام و ابن الامام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تسعه من ولدک الامام امناء معصومون و التاسع مهدیهم فطوبی لمن احبهم و الویل لمن ابغضهم.
"منتخب الاثر، صفحه 94"
 

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۸۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاد گرامیداشت ۱۲ فروردین و روز جهانی قدس در خراسان جنوبی تشکیل شد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی از تشکیل ستاد گرامیداشت یوم الله ۱۲ فروردین و مراسم روز جهانی قدس در استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین محسن مشرفی، در جلسه برنامه ریزی ستاد بزرگداشت یوم الله 12 فروردین و برگزاری مراسم روز جهانی قدس اظهار داشت: بین یوم الله 12 فروردین که جزء نقاط عطف تاریخ بشریت  و ایجاد حکومت اسلامی در برابر طاغوت است و بین روز جهانی قدس رابطه تنگاتنگ و مستقیم وجود دارد و حضرت امام خمینی(ره) با تاسی به مکتب پیامبر(ص)، ائمه اطهار(س) و حضرت سید الشهدا(ع) حکومت سلطنتی و مستبد 2500 ساله ستم شاهی را با پشتوانه مردمی سرنگون کرد و همینطور پایه‌گذاری روز جهانی قدس که هم اکنون در سراسر جهان نهادینه شده نیز از ابتکارات ایشان است.

وی با تأکید بر اینکه اتفاقات امروز در فلسطین  مانند طوفان الاقصی و زمین گیر کردن رژیم صهیونیستی و حکومت‌های غربی توسط گروه چریکی مبارزین حماس نتیجه فکر و ابتکار عمل حضرت امام خمینی (ره) بود که علیرغم گذشت 161 روز از درگیری درغزه، دشمن دستاوردی نداشته و مستاصل شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه 31 هزار و 500 شهید زن، کودک و عموم مردم را نباید با نبرد حماس و رژیم صهیونیستی مخلوط کنیم بلکه این پرده برداری از ادعای دروغین آنان در زمینه حقوق زن، حقوق کودک و حقوق بشر است و آن چیزی که در قضیه نبرد اتفاق افتاده، نبرد پیروزمندانه غزه و حماس است و آنچه در جهان اتفاق افتاده است روشنگری و بیداری مردم در اقصی نقاط جهان است به طوری که خلبان آمریکایی در دفاع از مردم مظلوم غزه و اوج ظلم و تباهی ایالات متحده، خود را به آتش می‌کشد و موج استعفاء کارگزاران در کشورهای غربی در حال انجام است که ان‌شاءالله با مقاومت و ایستادگی جبهه مقاومت و بیداری ملت‌ها، زمینه ظهور منجی عالم بشریت که جهان تشنه حضور عدل گستر ایشان است محقق خواهد شد.

مشرفی با اشاره به فرمایش حضرت علی(ع) که فرمودند "مَن نامَ لَم یُنَم عَنه‌! این‌‌جور نیست که اگر شما در سنگر خوابت برد، در سنگر دشمن هم خواب غلبه کرده باشد و او هم خوابش برده باشد" گفت: دشمن دائما و با روش‌های گوناگون در حال فریب مردم و استحاله فرهنگی است و جنایات غزه نمونه‌ای از ظلم‌های آنان بر تمام بشریت است که در حال نمایش است لذا چطور می‌شود ما عید و تعطیلی داشته باشیم در حالی که زنان و کودکان بی گناه غزه در بدترین شرائط زندگی، تحت قحطی و بمباران به خاک و خون کشیده می شوند، هر چند از نظر تقویمی تعطیل است اما از نگاه انسانی و فرهنگی باید در این شرایط حساس آماده باش کامل باشیم ودر این ایام که اوج کارفرهنگی و تبلیغی ماست باید با استفاده از ظرفیت‌های مختلفی که در اختیار داریم به تبیین و روشنگری بپردازیم.

وی حضور باشکوه در مراسمات گرامیداشت یوم الله 12 فروردین و روز جهانی قدس را موجب انتشار موج بیداری اسلامی و موجب عقب راندن رژیم منحوس صهیونیستی و استکبار جهانی دانست و از اعضای ستاد درخواست کرد با استفاده همه جانبه از فرصت مناسبت‌های پیش رو به ویژه محافل قرآنی و جلسات مذهبی، فضای مجازی، فضاسازی سطح شهرها، اماکن تفریحی و گردشگری نهایت بهره‌برداری را داشته باشند.

انتهای پیام/ 252

دیگر خبرها

  • طنین کلام الله مجید در دارالعباده
  • برنامه‌های تحویل سال در حرم حضرت معصومه (س)
  • برنامه‌های تحویل سال در حرم حضرت معصومه(س)
  • ترتیل صفحه 225 کلام الله مجید+ صوت
  • همه چیز درباره عشق، ازدواج و فرزندان یوسف و زلیخا
  • ترتیل صفحه 224 کلام الله مجید+ صوت
  • فال انبیا فردا یک‌شنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲
  • دشمن به دنبال فریب مردم و استحاله فرهنگی است
  • ستاد گرامیداشت ۱۲ فروردین و روز جهانی قدس در خراسان جنوبی تشکیل شد
  • ترتیل صفحه 223 کلام الله مجید+ صوت