Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-03-28@23:42:21 GMT

عامل حمله استراسبورگ کشته شد

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۴۸۷۷۹

ساعت 24- وزارت کشور فرانسه اعلام کرد که عامل حمله تروریستی اخیر در استراسبورگ در تبادل آتش با پلیس کشته شده است. در همین حال گفته می‌شود داعش مسئولیت این حمله را بر عهده گرفته است.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، وزارت کشور فرانسه اعلام کرد که شریف شیخات، عامل حمله استراسبورگ در عملیات پلیس از پای درآمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او پیش از اینکه هدف گلوله قرار بگیرد، به سوی نیروهای امنیتی فرانسه آتش گشوده بود.

خبرگزاری فرانسه نیز اعلام کرد که داعش مسئولیت حمله استراسبورگ را بر عهده گرفته است.

در حمله تروریستی سه‌شنبه در شهر استراسبورگ فرانسه یک فرد مسلح که گفته می‌شود الجزایری الاصل بوده به سوی مردم در یک بازار کریسمس آتش گشود که در اثر آن سه تن کشته و 12 تن دیگر زخمی شدند. از زمان حمله ۷۰۰ مامور پلیس در جستجوی شریف شیخات بودند.

ایسنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: حمله تروریستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۸۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزارت خارجه باید کمپین تحریم رژیم صهیونیستی را راه بیاندازد

رهبر معظم انقلاب بارها در صحبت هایی که داشتند از تحریم کالاهای رژیم صهیونیستی صحبت به میان آوردند، برای مثال در دهم آبان ماه که فرمودند: باید بمباران غزه فوراً قطع شود و راه صدور نفت و ارزاق به رژیم صهیونیستی بسته شود. باید با تحریم همه‌جانبه مانع از تجارت صهیونیست‌ها در عرصه بین‌الملل و تامین منابع مالی جنایت‌های مختلف ضدبشری شد و مسیر‌های مالی آنان و کارتل‌های بین‌المللی که برای آنها کار کرده و زمینه گردش مالی و اقتصادی صهیونیست‌ها را فراهم می‌کنند را مسدود کرد.  

جعفر قنادباشی کارشناس مسائل غرب آسیا در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره وظایف دستگاه‌های مختلف در این زمینه گفت: بخشی از مسئولیت اصلی این امر برعهده وزارت صمت است، البته قوه قضائیه و وزارت خارجه نیز در این زمینه مسئولیت‌هایی برعهده دارند.

وی ادامه داد: برای مثال وزارت خارجه باید کمپین تحریم رژیم صهیونیستی را راه بیاندازد و از کشورهای فعال در این زمینه دعوت کندتا اقدامی صورت گیرد. بخشی از مسئولیت وزارت خارجه این است که زمینه‌های این امر را فراهم کند.

قنادباشی بیان کرد: در کشورهای غیرمتعهد اکثریت کشورها مخالف جنایات در غزه هستند. سازمان همکاری اسلامی هم ظرفیت بسیار بزرگی است که وزارت خارجه می‌تواند این کشورها را در این زمینه فعال کند. مجمع عمومی سازمان ملل و نمایندگان ما در سازمان ملل می‌توانند در این زمینه فعال باشند.

کارشناس مسائل غرب آسیا تاکید کرد: تا الان وزارت خارجه حداکثر توان خود را به کار گرفته است، اما باید توان خود را در این زمینه افزایش دهد و کارشناسان نخبه به کار بگیرد. همچنین افرادی که اهمال‌ورزی می‌کنند را توبیخ کند. 

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی سیاست خارجی

دیگر خبرها

  • چاقوکشی در ایلینوی آمریکا ۴ نفر کشته و ۷ تن زخمی به همراه داشت
  • چاقوکشی در ایلینوی آمریکا/ ۴ نفر کشته و ۷ تن زخمی شدند
  • وزارت خارجه باید کمپین تحریم رژیم صهیونیستی را راه بیاندازد
  • روسیه: نقش غرب در حادثه تروریستی مسکو مشخص شود
  • وقت آن است که ماکرون، نفاق را کنار بگذارد
  • کشته شدن پنج مهندس چینی در حمله تروریستی در پاکستان
  • حمله به اتباع چینی در پاکستان با دستکم ۵ کشته
  • کشته شدن ۵ تبعه چین در حمله انتحاری در پاکستان
  • ۵ مهندس چینی در انفجار تروریستی در پاکستان کشته شدند
  • ۵ تبعه چین در حمله انتحاری در پاکستان کشته شدند