Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@16:50:51 GMT

چلسی: با شعارهای نژادپرستانه برخورد شدید می‌کنیم

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۴۸۷۸۲

چلسی: با شعارهای نژادپرستانه برخورد شدید می‌کنیم

باشگاه چلسی وعده داد که با هواداران این تیم که دیشب در بوداپست شعارهای نژادپرستانه سر داده‌اند شدیدترین برخورد ممکن را خواهد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه چلسی تنها چند روز بعد از آنکه چهار هوادار این باشگاه به دلیل توهین به رحیم استرلینگ از شرکت در ورزشگاه محروم شده بودند دیشب در بوداپست پایتخت مجارستان، در جریان بازی چلسی و باشگاه ویدی مجارستان در لیگ اروپا، عده‌ای از هواداران چلسی شعارهای نژادپرستانه سر دادند و باشگاه انگلیسی متعاقب آن اعلام کرد با هوادارانی که چنین شعارهایی سر داده‌اند شدیدترین برخورد را خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در جریان بازی چلسی و ویدی مجارستان در ورزشگاه گروپامای شهر بوداپست که با نتیجه‌ی تساوی 2-2 به پایان رسید گروهی اقلیت از هواداران چلسی که بسیار پر سر و صدا بودند در حال خواندن شعری نژادپرستانه و توهین‌آمیز علیه هواداران تاتنهام شنیده شدند.

 

این در حالی است که چلسی و پلیس لندن بعد از توهین‌های نژادپرستانه به رحیم استرلینگ بازیکن منچسترسیتی در جریان بازی دو تیم در استمفورد بریج که هفته‌ی گذشته انجام شد، پرونده‌ای تشکیل داده و در اولین اقدام خود چهار هوادار چلسی را از شرکت در ورزشگاه‌ها منع کرده‌اند.

 

یکی از سخنگویان باشگاه چلسی درباره‌ی حادثه‌ی بوداپست گفت:" آنتی سمیتیزم یا هر نوع تنفر نژادی یا مذهبی برای باشگاه ما و اکثریت قریب به اتفاق هواداران‌مان زشت و غیر قابل دفاع بوده و به هیچ وجه تحمل نخواهد شد. این حرکات نفرت‌آمیز در چلسی و جوامع هواداری‌اش کوچکترین جایگاهی نخواهد داشت".

 

چلسی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: چلسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۸۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود هواداران به ورزشگاه آزادی برای تماشای بازی استقلال و شمس آذر تا دقیقه 26 همچنان ادامه دارد! / فیلم

ورود هواداران به ورزشگاه آزادی برای تماشای بازی استقلال و شمس آذر تا دقیقه 26 همچنان ادامه دارد! / فیلم

دیگر خبرها

  • ورود هواداران به ورزشگاه آزادی برای تماشای بازی استقلال و شمس آذر تا دقیقه 26 همچنان ادامه دارد! / فیلم
  • حضور هواداران شمس آذر در ورزشگاه آزادی در جریان بازی با استقلال / فیلم
  • سنگ تمام هواداران نساجی برای بقا در لیگ (عکس)
  • امید به بازگشت روز‌های خوب نساجی 
  • نگاهی بر چند خبر ورزشی استان قزوین 
  • جود بلینگام و تقسیم خوشحالی اش با هواداران رئال مادرید حاضر در ورزشگاه اتحاد / فیلم
  • هواداران سپاهان به نشانه اعتراض خیلی‌زود ورزشگاه نقش‌جهان را ترک کردند + فیلم
  • ادامه شعارهای زننده در روز پیروزی سپاهان
  • شعارهای تحریک‌آمیز رئالی‌ها در منچستر!‏
  • اشتباه عجیب بارسایی‌ها: حمله به اتوبوس خودی!