Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست فداسیون والیبال گفت: کولاکوویچ قراردادی به صورت ۲+۲ سال با ما دارد که اگر با او قطع همکاری کنیم، باید جریمه بدهیم که اصلاً مقرون به صرفه نیست. ۲۳ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۱ ورزشی والیبال|بسکتبال|هندبال نظرات - اخبار ورزشی -

به گزرش خبرگزاری تسنیم ، افشین داوری، سرپرست فدراسیون والیبال در مورد شروع به کار خود در فدراسیون والیبال اظهار داشت: من از ابتدای ورود خود می‌دانستم که با فدراسیون پرمخاطب و پرکاری روبرو هستم که در سطح جهان هم مطرح است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من در شروع کارم، تمام اعضای مجمع را بررسی کردم و با مدیران استان ها تماس گرفتم تا در برگزاری مجمع انتخاباتی، همه اعضا حق رأی داشته باشند.

داوری در مورد سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: سرمربی تیم ملی موضوع مهمی برای ماست چون تا زمان برگزاری لیگ ملت‌ها و مسابقات قهرمانی آسیا زمان زیادی نداریم. ما با ایگور کولاکوویچ تماس گرفتیم و قرار است بعد از تعطیلات ژانوبه به تهران بیاید و کار را با او ادامه دهیم. تیم ملی، ویترین فدراسیون والیبال است و ما نمی‌خواهیم در این مورد دچار چالش شویم.

وی ادامه داد: کولاکوویچ قراردادی به صورت 2+2 سال با ما دارد که اگر با او قطع همکاری کنیم، باید جریمه بدهیم که اصلاً مقرون به صرفه نیست. او 2 سال در ایران بوده و با شناختی که از بازیکنان دارد، می‌تواند ما را به قله‌های جدید برساند. دست زدن به قرارداد او برای ما هزینه دارد.

داوری در مورد سرپرست تیم ملی والیبال گفت: در حال بررسی چند گزینه برای سرپرستی تیم ملی هستیم. ما کمتر از یک ماه برای این کار فرصت داریم و  سعی می‌کنیم بهترین شخص را انتخاب کنیم و مورد وثوق همه خانواده والیبال باشد. 

وی در مورد انتخاب دبیر فدراسیون هم خاطرنشان کرد: امیر منظمی از مفاخر والیبال ایران است که در تحصیل و دانشگاه هم موفق بوده. او عضو هیئت علمی دانشگاه و دوست صمیمی من است. او با استعفای خود به والیبال فرصت داد تا ضرر نکند و شاید هم وارد کارزار انتخابات شود. ما هر زمان لازم باشد از او استفاده خواهیم کرد.

داوری ادامه داد: من در مورد دبیری فدراسیون با احدی حرف نزدم البته پیشنهادهایی به من شده که قرار است در هفته پیش رو با گزینه‌های این پست، ملاقات‌هایی داشته باشم.

انتهای پیام/

R1015159/P35350/S3,31/CT11 واژه های کاربردی مرتبط والیبال

منبع: تسنیم

کلیدواژه: والیبال والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۸۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید| تاجگردون: هیچکس حاضر نیست لایحه عفاف و حجاب را گردن بگیرد /کسی از دولت نمی‌پرسد این چه لایحه‌ای بود!

غلامرضا تاجگردون، نماینده ادوار مجلس در گفتگویی در «کافه خبر» خبرگزاری خبرآنلاین درباره جنجال ها بر سر لایحه عفاف و حجاب گفت: هیچ کسی از دولت سوال نمی کند که چرا این لایحه را دادید. مجلس باید بگوید این لایحه دولت است و من هک و اصلاح کردم.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1887623

دیگر خبرها

  • فرانسه از هیچکس بیشتر از دیبو متنفر نیست!‏
  • از مرحله گروهی حذف شی، درجا اخراج می‌شوی؛ بند ویژه قرارداد ناگلزمان با تیم ملی آلمان
  • هزینه اضافی به بنگاه ممنوع؛ هزینه عقد قراردادهای اجاره بین مالک و مستاجر به صفر رسید
  • هزینه اضافی به بنگاه ممنوع؛ با سامانه خودنویس هزینه عقد قراردادهای اجاره بین مالک و مستاجر به صفر می‌رسد
  • حضور داوران چهارمحال و بختیاری در دوره رفرشینگ داوری اسکواش
  • حضور داوران چهارمحال و بختیاری در دوره رفرشینگ داوری اسکواش سال ۱۴۰۳
  • ببینید| تاجگردون: هیچکس حاضر نیست لایحه عفاف و حجاب را گردن بگیرد /کسی از دولت نمی‌پرسد این چه لایحه‌ای بود!
  • داوری ها به سود پرسپولیس فاجعه است | من را در استقلال وارد جهنم کردند
  • جلسه آنلاین رئیس فدراسیون والیبال با کوبایی‌ها
  • پژمان معتمدی سرپرست دبیری فدراسیون دوومیدانی شد