Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-26@19:31:39 GMT

همه چیز در مورد یک آخر هفته تئاتری

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۴۸۸۳۱

همه چیز در مورد یک آخر هفته تئاتری

برای برنامه‌ریزی تعطیلات آخر هفته حتما گزینه تئاتر دیدن هم برای بسیاری از مردم مطرح است؛ اما روی صحنه تئاتر مشهد چه می‌گذرد؟

به گزارش قدس آنلاین، هم اکنون ۶ نمایش «استکهلم»، «مراسمی برای یک دوست»، «زنبور»، «خام به‌صورت قرمز»، «قسمتی از بنفش سرخ است» و «تیستو سبز انگشتی» در سالن‌های نمایش مشهد در حال اجرا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
«مراسمی برای یک دوست»   نمایشی به کارگردانی امین صبوری، نویسندگی ملیحه مرادی جعفری و بازنویسی امین صبوری است در خلاصه داستان این نمایش آمده است که : «اهالی شهر در پی تدارک مراسمی برای آقای کلبی ویلیامز هستند، هر کس به نوبه خود مسئولیتی را به عهده گرفته است. آن ها قصد دارند در این مراسم برای دوستشان، کلبی، سنگ تمام بگذارند.»  نمایش «مراسمی برای یک دوست» روزهای پنج‌شنبه و جمعه ساعت ساعت ۱۹:۰۰ در محل پردیس تئاتر مستقل در حال اجرا است.   «تیستو سبز انگشتی»   نمایشی به کارگردانی محمد جهانپا و نویسندگی عماد نصر آبادی است نمایش  «تیستو سبز انگشتی» روزهای پنج‌شنبه و جمعه ساعت ۱۷:۳۰ در محل سالن اصلی تئاتر شهر در حال اجرا است.   «زنبور»   نمایشی به کارگردانی محمد مطهری پور و بهزاد آقاجانی، نویسندگی بهزاد آقاجانی و تهیه‌کنندگی صالح کامرانی در ژانر کمدی اجتماعی است. نمایش «زنبور» روز پنج‌شنبه ساعت ۱۹:۳۰ در محل پردیس تئاتر مستقل در حال اجرا است. «استکهلم» نمایشی به کارگردانی مسعود زرگران و نویسندگی میلاد کاشانی است. این نمایش داستان یک زندگی که به اندازه تمام آدم‌های دنیا تکثیر شده است، داستان یک نفر در دنیایی برای زندگی نکردن. نمایش «استکهلم» روزهای پنج‌شنبه و جمعه ساعت ۱۸:۰۰ در محل تماشاخانه خورشید در حال اجرا است. «خام به‌صورت قرمز» نمایشی به نویسندگی و کارگردانی امیرحسین آژیر ارشد است. نمایش «خام به‌صورت قرمز» روز پنج‌شنبه ساعت ۱۹:۴۵ در محل تماشاخانه بهار در حال اجرا است. «قسمتی از بنفش سرخ است» نمایشی به نویسندگی، طراحی و کارگردانی مهسا غفوریان است. نمایش «قسمتی از بنفش سرخ است» روزهای پنج‌شنبه و جمعه ساعت ۱۸:۰۰ در محل تماشاخانه اشراق در حال اجرا است. منبع: ایسنا انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: آخر هفته تئاتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۸۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح باک پُر در مرز پرویزخان به صورت رسمی از روز شنبه اجرا می شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه .فرزاد پناهنده افزود: اجرای طرح باک پُر باید بر اساس مصوبه دولت در تمام مرزها عملیاتی شود که این طرح نیز بر اساس این مصوبه و در راستای مصوبات شورای تامین استان کرمانشاه و کارگروه ویژه مرز فرمانداری قصرشیرین در مرز پرویزخان نیز اجرا گردد.

وی اظهار کرد: تجهیزات متناسب با اجرای این طرح از بهمن ماه امسال توسط شرکت پخش فرآورده های نفتی در مرز مستقر شده که در این رابطه سه جایگاه عرضه و چهار تلمبه آماده خدمات رسانی به کامیون های ترانزیت ایرانی است.

رییس شرکت پخش فرآورده های نفتی قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب گفت: اجرای این طرح برای تمامی کامیون های ترانزیت ایرانی است و به منظور جلوگیری از ترافیک، امکان عرضه فرآورده ها در تمام جایگاه های استان کرمانشاه نیز فراهم است و کامیون ها می توانند به این جایگاه ها مراجعه و در مرز طبق نرخ مصوب مابه التفاوت پرداخت کنند.

پناهنده ادامه داد: اجرای طرح فول باک (باک پُر) در مرز پرویزخان به منظور مقابله با قاچاق سوخت عملیاتی می شود.

شهرستان مرزی قصرشیرین با بیش از ۲۷ هزار نفر جمعیت در غرب کرمانشاه با عراق ۱۸۶ کیلومتر مرز دارد که در امتداد این مرز ۲ معبر رسمی پرویزخان و خسروی قرار دارد و مبادلات اقتصادی، تجاری و صادرات کالا به اقلیم کردستان و حکومت مرکزی عراق از این ۲ مرز انجام می‌شود

. عمده کالاهای صادراتی از مرز رسمی پرویزخان قصرشیرین با مناطق کردنشین عراق به ویژه شهرهای کلار، سلیمانیه، موصل، خانقین و کرکوک در بخش مرکزی این کشور انجام می‌شود.

استان کرمانشاه در مجموع ۱۶۲ جایگاه عرضه سوخت مایع و گاز طبیعی دارد که ۱۲۵ جایگاه در استان فقط سوخت مایع توزیع می‌کنند.

دیگر خبرها

  • تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری به کرمان آمد
  • هفته‌ جذاب در انتظار لژیونرها؛ ۹۰ دقیقه سرنوشت‌ساز طارمی و آزمون
  • گفتگو با نویسنده و بازیگر نمایش‌های طنز رادیو
  • طرح باک پُر در مرز پرویزخان به صورت رسمی از روز شنبه اجرا می شود
  • نمایش فیلم تئاتری از عباس جوانمرد در خانه هنرمندان ایران
  • راهیابی ۲ نمایش از البرز به جشنواره سراسری تئاتر بچه های مسجد
  • «جغد شب» و «قاتلان ماه کامل» سینمایی‌های هفته اول اردیبهشت ماه
  • «آسید کاظم» در تماشاخانه‌ ایران‌شهر نمایش‌نامه خوانی می‌شود
  • «خرده جنایت‌های زن و شوهری» روی صحنه عمارت نوفل لوشاتو
  • ۶ سال زندگی با «در انتظار گودو»!/ بازی با زمان بر صحنه تئاتر