Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیژن حاج محمدرضا در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا، درباره آمادگی جایگاه‌های سوخت برای اجباری شدن استفاده از کارت اظهار داشت: سامانه‌های جایگاه‌ها همچنان مشابه قبل است و هیچ تغییری در آن حاصل نشده و بروز نشده‌اند.

وی افزود: دستگاه‌هایی که اکنون در جایگاه‌ها موجود است در سال 86 نصب شده در حالی که باید روزآمد شوند، اما قطعه ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اتحادیه جایگاه داران سوخت تصریح کرد: تلمبه‌هایی که اکنون در جایگاه‌ها فعال هستند در هر طرف یک شماره را نشان می‌دهند و متاسفانه طی 11 سال گذشته روزآمد نشده‌اند.

وی تاکید کرد: اکنون که بنزین آزاد است و نیازی به استفاده از کارت نیست اگر نتوان از یک تلمبه استفاه کرد می‌توانیم سراغ یک تلمبه دیگر برویم اما وقتی در مجموعه تلمبه‌ها اجبار به استفاده از کارت سوخت باشد، ممکن است مشکل بوجود بیاید.

حاج محمدرضا در ادامه گفت: در هر جایگاه حداقل 9 تلمبه وجود دارد که 6 تلمبه مربوط به بنزین و 3 تلمبه سوپر است، اکثریت قریب به اتفاق جایگاه‌ها هم دو طرفه هستند یعنی 12 نازل بنزین وجود دارد وقتی بروز نشده و قطعه نداشته باشند، فشار وارد شده و پاسخگویی لازم را نخواهند داشت.

وی یادآور شد: وقتی اجبار به کارت سوخت باشد باید تمام تلمبه‌ها به‌روز باشند.

رئیس اتحادیه جایگاه داران سوخت خاطرنشان کرد: در حال حاضر صددرصد دستگاه‌ها قدیمی بوده و آمادگی پذیرش کارت سوخت را ندارند، جایگاه‌های جدید هم که مجهز به سامانه کارت سوخت نیستند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: بنزین سوخت جایگاه اتحادیه کارت سوخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۸۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون ۱۰۵ نازل جایگاه‌های عرضه سی ان جی خراسان جنوبی

به گزارش جام جم آنلاین،مدیر کل استاندارد استان در خصوص نظارت بر نازل‌های عرضه سوخت سی ان جی استان گفت: بر اساس قانون سازمان ملی استاندارد ایران، تمامی نازل‌های سوخت عرضه سی ان جی به صورت دوره‌ای تحت نظارت و آزمون دوره‌ای قرار می‌گیرند تا از نظر کمّی از هر گونه تخلف و ضرر و زیان برای مصرف کنندگان در خصوص حمایت از حقوق ایشان، جلوگیری شود.

دستورانی افزود: تا پایان سال گذشته ۱۰۵ نازل سوخت در شهرستان‌های استان بصورت دوره‌ای تحت آزمون قرار گرفتند که با توجه به برنامه مصوب ابلاغی استانی از سوی سازمان ملی استاندارد در سال گذشته، درصد تحقق کامل برنامه انجام شده است.

وی با بیان اینکه آزمون نازل‌های مستقر در جایگاه‌های سوخت با همکاری آزمایشگاه‌های همکار و شرکت پخش فرآورده‌های نفتی انجام می‌شود، گفت: اطمینان از صحت و سلامت عملکرد نازل‌های سوخت مطابق با معیار‌های استاندارد از اهداف انجام آزمون‌های دوره‌ای نازل‌ها از سوی سازمان ملی استاندارد به شمار می‌رود.

مدیرکل استاندار خراسان جنوبی با تاکید براین که گزارشات مردمی نقش بسزایی در جلوگیری از ضرر و زیان مصرف کننده ایفا می‌کند، از هم استانی‌ها خواست: در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در سوخت گیری از طریق سامانه اطلاع رسانی ۱۵۱۷، مراتب را به واحد رسیدگی به شکایات مردمی این اداره کل اعلام کنند.

دیگر خبرها

  • در هنگام سوخت گیری از کارت سوخت شخصی استفاده کنید
  • افزایش تعداد جایگاه پمپ بنزین در کهیگلویه و بویراحمد
  • افتتاح جایگاه پمپ بنزین در جاده دهدشت به پاتاوه
  • افتتاح ۳۷(سی و هفتمین)جایگاه سوخت استان در یاسوج
  • ۷۰ درصد از مردم از کارت شخصی سوخت استفاده می‌کنند
  • آزمون ۱۰۵ نازل جایگاه‌های عرضه سی ان جی خراسان جنوبی
  • بهره برداری از جایگاه سوخت پاک در ایستگاه راه آهن قم
  • خبر مهم درباره قطع سهمیه‌ بنزین برخی خودروها
  • سهمیه بنزین این تاکسی ها در ۱۴۰۳ قطع شد
  • سهمیه بنزین این خودروها قطع شد/ جزییات تازه از حذف کارت سوخت رانندگان