Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویترز نوشت، گروه تروریستی داعش مسئولیت تیراندازی سه شنبه شب گذشته در شهر استراسبورگ فرانسه را برعهده گرفته است.

خبرگزاری اعماق وابسته به گروه داعش روز پنج شنبه بدون ارائه هرگونه ادله ای اعلام کرد عامل تیراندازی در شهر استراسبورگ فرانسه یکی از عناصر این گروه بوده است.

اعماق اعلام کرد: عامل حمله سه شنبه شب در شهر استراسبورگ واقع در شرق فرانسه یکی از نیروهای ما بود که در راستای هدف قرار دادن اتباع کشورهای ائتلاف این عملیات را اجرا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین حال، پلیس فرانسه پنج شنبه شب از کشته شدن یکی از عوامل تیراندازی اخیر در استراسبورگ این کشور خبر داد.

پلیس فرانسه اعلام کرد که موفق شده است «شریف شیخات» عامل تیراندازی اخیر شهر استراسبورگ را طی یک درگیری از پا در بیاورد.

منابع خبری پیش از این به نقل از شاهدان عینی از شنیده شدن صدای تیراندازی در یکی از محلات استراسبورگ و حضور نیروهای امنیتی و نیز پرواز بالگردهای پلیس در محل درگیری خبر داده بودند.

گفتنی است که سه‌شنبه شب این هفته تیراندازی فردی مسلح در یکی از بازارهای کریسمس شهر استراسبورگ ۴ کشته و ۱۲ زخمی بر جا گذاشت.

پلیس فرانسه که موفق به دستگیری عامل تیراندازی نشده بود، این حمله را تروریستی اعلام کرد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: داعش تیراندازی استراسبورگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۸۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوباش عامل درگیری در بیمارستان بهشهر دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ علی اکبر قلی پور با اعلام اینکه مقابله با مخلان نظم و امنیت عمومی و افزایش احساس امنیت برای شهروندان همواره در دستور کار پلیس قرار دارد، اظهار داشت: امنیت جامعه خط قرمز پلیس است و مأموران در این زمینه با تمام قدرت با برهم زنندگان آرامش مردم مقابله خواهند کرد.

وی در ادامه گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر درگیری و ایجاد رعب و وحشت توسط تعدادی از اراذل و اوباش و اخلال در نظم عمومی در بیمارستان‌های خاتم و امام شهرستان بهشهر، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر با بیان اینکه مأموران پلیس امنیت عمومی بلافاصله به محل مورد نظر اعزام شدند، افزود: پلیس پس از مشاهده درگیری با اقدامات صورت گرفته، ۳ نفر اراذل و اوباش این نزاع را دستگیر کردند.

وی تصریح کرد: علت درگیری متهمان اختلافات شخصی بوده، و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ قلی پور در پایان با اشاره به اشرافیت اطلاعاتی پلیس خاطرنشان کرد: تمامی فعالیت‌ها و اقدامات افراد شرور و اراذل و اوباش به صورت مداوم رصد می‌شود و در صورت ارتکاب هرگونه تخلف و جرمی علیه امنیت و آرامش مردم، پلیس در چهار چوب قوانین و مقررات با قاطعیت با آنها برخورد خواهد کرد.

کد خبر 6098185

دیگر خبرها

  • اوباش عامل درگیری در بیمارستان بهشهر دستگیر شدند
  • دستگیری عامل تیراندازی و وقوع قتل در مراسم عروسی
  • دستگیری عامل تیراندازی در خرم‌آباد
  • دستگيری عامل تيراندازی در خرم آباد
  • عامل ربودن دختر نوجوان در تهران دستگیر شد
  • ۴ کشته و زخمی طی تیراندازی در شمال شرق پاریس
  • بازداشت عامل چاقوکشی در ایلام
  • دستگیری عامل چاقوکشی در ایلام
  • دستگیری عامل چاقو کشی در ایلام 
  • فیلم/ یورش پلیس فرانسه به دانشگاه ساینس پو پاریس