Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-20@00:16:43 GMT

شبکه ۲ سریال کره ای پخش می کند

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۴۸۹۱۳

ساعت 24- علاقمندانِ سریال های تلویزیونی از شنبه ۲۴ آذر ساعت ۱۳:۴۵ می توانند مجموعه تلویزیونی «خانواده جدید» را در باکس ظهرگاهی شبکه دو سیما مشاهده کنند.

به گزارش روابط عمومی شبکه دو، سریال کره ای «خانواده جدید» از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۳:۴۵ روانه آنتن شبکه دو سیما می شود.

«خانواده جدید» داستان  یون هی و تری زن و شوهر جوانیست که زندگی شاد و آرامی  دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یون هی تهیه کننده تلویزیون و تری پزشک است. تری پسر بچه ای بی سرپرست بوده که توسط خانواده ای به فرزندی قبول شده و پس از پایان تحصیل در خارج از کشور به کره برگشته تا خانواده اش را پیدا کند.

این زوج به خانه ای جدید نقل مکان می کنند و این جا به جایی و مشکلات فراوانی  که با خانواده صاحب خانه خود دارند، زندگی آرام آنها را تحت تاثیر قرار داده و متحول می کند... .

مجموعه ۶۸ قسمتی « خانواده جدید» با بازی بازیگرانی چون کیم نام جو، یو جون سانگ و یون یو جونگ و به کارگردانی  «کیم هیونگ سوک» در سال ۲۰۱۲ساخته شده است. بازپخش این مجموعه شنبه تا چهارشنبه ساعت ۷ صبح خواهد بود.

مهر

منبع: ساعت24

کلیدواژه: سریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۸۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فصل ایران باستان «سلمان فارسی» کلید خورد

به گزارش همشهری آنلاین، ضبط بخش‌های مربوط به ایران باستان سریال «سلمان فارسی» به تازگی آغاز شده و حدود یک سال و نیم ضبط آن به طول می‌انجامد.

در این بخش دوره کودکی شخصیت سلمان فارسی جلوی دوربین خواهد رفت که از بازیگران شناخته شده محسوب نمی‌شود. عنوان شده است فصل ایران باستان یکی از پربازیگرترین فصل‌های این مجموعه تاریخی است و بیش از ۶۰ بازیگر در این فصل به ایفای نقش می‌پردازند.

فیلمبرداری بخش ایران باستان تا بهار و تابستان با محوریت شهرک غزالی و مجموعه ماربین ادامه دارد و در مقاطعی قرار است بخش‌هایی از کار در سمنان ادامه یابد. پیش‌تر در اسفندماه ۱۴۰۲ فرو ریختن آوار در محل فیلمبرداری سریال «سلمان فارسی» در شمال شاهرود جان دو هنرور را گرفت.

جزییات حادثه تلخ سر صحنه سریال سلمان فارسی | ازدحام و سقوط از پل یک متری!

کد خبر 845093 منبع: ایسنا برچسب‌ها بازیگران سینما و تلویزیون ایران فیلم و سریال ایرانی

دیگر خبرها

  • آغاز پخش مجموعه «هیس، هیچی نیس» از شبکه دو
  • عکس صمیمی بازیگران سریال «نون خ» پربازدید شد
  • خبر‌های رسانه - ۳۰ فروردین
  • «کانی مانگا» را از تلویزیون تماشا کنید/ پخش چند فیلم خارجی جدید
  • فصل ایران باستان «سلمان فارسی» کلید خورد
  • نگاهی به فیلم‌های آخر هفته شبکه‌های سیما
  • مجموعه «۵۰ متر مربع»، از شبکه تهران
  • یک سریال فانتزی جایگزین «رستگاری» شد
  • شروع یک سریال فانتزی در شبکه دو
  • خبر‌های رسانه بیست و نهم فروردین