Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@01:09:12 GMT

فدراسیون کشتی همچنان در انتظار تصمیم وزارت ورزش

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۴۸۹۶۸

فدراسیون کشتی همچنان در انتظار تصمیم وزارت ورزش

به گزارش خبرنگار مهر، در حالی که گفته می شد زمان برگزاری مجمع فدراسیون کشتی تا پایان دوران سه ماهه سرپرستی حمید بنی تمیم در فدراسیون تعیین می شود، اما دوران سرپرستی بنی تمیم رو پایان و هنوز خبری از تصمیم وزارت ورزش نشده است.

«رضا لایق» دبیر فدراسیون کشتی در این خصوص به خبرنگار مهر گفت: به عنوان دبیر مجمع فدراسیون درخواست روسای هیات‌های کشتی را به عنوان اکثریت اعضای مجمع به وزارت ورزش ارائه کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبیعتا ما هم در انتظار تعیین زمان ثبت نام کاندیداها و همچنین برگزاری مجمع عمومی هستیم تا هر چه سریعتر امور کشتی توسط رئیس جدید پیگیری شود.

به گفته دبیر فدراسیون کشتی، پیگیری مستمر روسای هیات های کشتی و اعضای مجمع به این دلیل است که آنها معتقدند تجهیز و آماده سازی برای حضور در المپیک ۲۰۲۰ توکیو باید طبق برنامه ریزی مدنظر رئیس منتخب مجمع انجام شود. در نتیجه رئیس جدید هم باید هر چه سریعتر با برگزاری مجمع عمومی انتخاب شود و کارش را آغاز کند.

درخواست اعضای مجمع و روسای هیات های کشتی استانهای کشور از متولیان وزارت ورزش در حالی مطرح شده که این برای چندمین بار است اهالی کشتی خواستار برگزاری مجمع و معرفی رئیس جدید فدراسیون هستند. اعضای مجمع تاکید دارند با تسریع امور مرتبط با برگزاری مجمع، این نشست نباید به سال آینده موکول و تکلیف رئیس جدید باید تا پایان سال جاری مشخص شود.

کشتی ایران در حالی منتظر نگاه ویژه و جدی وزارت ورزش در خصوص برگزاری مجمع عمومی است که سال آینده رویدادهای مهمی از جمله رقابتهای قهرمانی آسیا و جهان و همچنین گزینشی کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو را پیش رو دارد.

کد خبر 4482903 علیرضا هنرمنش

منبع: مهر

کلیدواژه: انتخابات فدراسیونها فدراسیون کشتی کشتی آزاد کشتی فرنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۸۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خادم سیدالشهدا رئیس هیات ورزش‌های زورخانه‌ای خوزستان شد

مجمع انتخاب رییس هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی خوزستان برگزار شد و در پایان "سردار سرتیپ احمد خادم سیدالشهدا" به عنوان رییس این هیات انتخاب شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، مجمع انتخاب رییس هیات ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی خوزستان با حضور 14 عضو برگزار شد و سردار خادم سیدالشهدا توانست با 14 رای، برای چهار سال رییس این هیات شود.

پیش از این اداره هیات توسط سردار خادم سید الشهدا انجام می‌شد. این مجمع با حضور یک‌ کاندیدا برگزار شد.

اعضای مجمع متشکل از رییس فدراسیون، مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان، روسای هیات‌های ورزشی شهرستان، نماینده آموزش و پرورش، باشگاه‌ها، ورزش کارگری، مربیان، داوران، ورزشکاران و نماینده بانوان بودند.

استفاده از ظرفیت ارگان‌ها و شرکت‌های خوزستان در فعالیت هیات، فعال کردن سایر هیات‌های شهرستانی و برگزاری مسابقات مختلف استانی و کشوری مهمترین برنامه‌های رییس هیات ورزش‌های زورخانه ای خوزستان اعلام شد. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مجوز برگزاری مجمع انتخاباتی دوومیدانی صادر شد
  • کشاورزان همچنان چشم انتظار اعلام جایزه تحویل گندم
  • تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • تکلیف کمیسیون‌های فدراسیون دوومیدانی مشخص شد
  • برگزاری نشست کمیسیون‌های سه گانه فدراسیون دوومیدانی | انتخاب روسا و نمایندگان کمیسیون ها در مجمع
  • برگزاری نشست کمیسیون‌ ورزشکاران و مربیان فدراسیون دوومیدانی
  • چرا یزدانی به اردوی تیم ملی نیامد؟/ در انتظار دیدار با دبیر
  • تائید ۶ کاندیدا برای حضور در انتخابات فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • خادم سیدالشهدا رئیس هیات ورزش‌های زورخانه‌ای خوزستان شد
  • مجمع انتخاباتی هیئت ورزش کارگری استان اصفهان در حال برگزاری است