Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@15:36:37 GMT

خمین قطب خوشنویسی استان مرکزی است

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۴۸۹۷۶

خمین قطب خوشنویسی استان مرکزی است

« مریم السادات حسینی » روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: 2 هنرجوی این شهرستان عنوان استاد و هفت هنرجو عنوان فوق ممتاز این رشته هنری کسب کردند.
وی با اشاره به حضور 90 هنرجو در انجمن خوشنویسان خمین ادامه داد: 60 نفر از کوچکترین استاد ممتاز خوشنویسی در سطح کشوری از این شهرستان هستند.
رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی خمین اظهار داشت: نماینده استان مرکزی دررشته خوشنویسی مسابقات سراسری خورشید ولایت هرساله از هنرجویان خوشنویسی این شهرستان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حسینی با اشاره به کسب رتبه برتر خوشنویسی در پرسش مهر توسط یکی از خوشنویسان خمین تاکید کرد: رتبه های برتر جشنواره هنری دانش آموزی همواره از این شهرستان بوده است.
وی افزود: کوچکترین کاتبان قرآن کریم عضو انجمن خوشنویسی این شهرستان هستند و در ماه مبارک رمضان هرسال سوره های قرآن را به شکل گروهی کتابت می کنند.
رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی خمین خاطر نشان کرد: احداث نگارخانه به منظور برگزاری نمایشگاه خوشنویسی یکی از مطالبات مهم هنرمندان خوشنویسی در این شهرستان است.
حسینی گفت: نمایش آثار خوشنویسی در نگارخانه ویژه هنرمندان انگیزه یادگیری هنر را در نوجوانان ایجاد می کند و گرایش به هنر می تواند سبب کاهش آسیب های اجتماعی شود.
خمین دارای 105 هزار نفر جمعیت است و حدود یک هزار هنرمند در انجمن های فرهنگی و هنری این شهرستان فعالیت می کنند.
9930/7277/3075
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف استان مرکزی خوشنویسی فرهنگ و ارشاد اسلامی فرهنگی و هنری قرآن کریم منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۸۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی آثار برتر جشنواره تئاتر و سرود دانش آموزان فیروزه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ مدیر آموزش و پرورش شهرستان فیروزه گفت: دومین جشنواره تئاتر و سرود دانش آموزان مدارس فیروزه با عنوان فرزندان حاج قاسم در همه مقاطع تحصیلی برای دومین سال پیاپی با حضور ۴۲ گروه سرود و ۱۱ گروه نمایش تئاتر صحنه‌ای در سالن همایش‌های آموزش و پرورش با همکاری کانون فرهنگی و تربیتی امام خمینی (ره) فیروزه برگزار شد.
علی ابوالفضلی افزود: در این جشنواره فرهنگی و هنری که به مدت ۶ روز به طول انجامید ۶۰۰ دانش آموز با یکدیگر به رقابت پرداختند.
وی گفت: از جمع ۱۲ گروه برتر سرود و تئاتر دانش آموزی شهرستان فیروزه در همه مقاطع تحصیلی، ۴ اثر با نظر هیات داوران به عنوان گروه‌های برگزیده به مسابقات جشنواره فرهنگی و هنری امید فردا در سطح استان خراسان رضوی ارسال می‌شود. 
ابوالفضلی یادآور شد: حضور بیش از ۵۰ گروه دانش آموزی در این جشنواره نشان دهنده استعداد دانش آموزان این شهرستان است.

 

 

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق اقتدار جمهوری اسلامی ایران را در دنیا اثبات کرد
  • برگزاری ۸۰ میز خدمت تامین اجتماعی استان مرکزی در هفته کار و کارگر
  • نمایشگاه «در ستایش سعدی» به موزه خوشنویسی ایران می‌آید
  • تعداد خوشنویسان بعد از انقلاب ۲۰ برابر افزایش یافت
  • افزایش بیمه شده‌های تأمین اجتماعی در استان مرکزی
  • راهنمایان گردشگری فقط از طریق  دفاتر اقدام مجاز به برگزاری تور هستند
  • اختتامیه جشنواره استعدادیابی از مدرسه و محله تا انجمن در زابل
  • راهیابی ۲ اثر نمایشی از چهارمحال و بختیاری به جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
  • معرفی آثار برتر جشنواره تئاتر و سرود دانش آموزان فیروزه
  • ثبت نام اولین دوره مسابقات گل کوچک محلات استان مرکزی تمدید شد