Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مراسم تشییع پیکر مرحوم ایرج دانایی فرد بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه استقلال امروز صبح از ساعت 9 در مجموعه شهید شیرودی آغاز شد.

پیشکسوتان و بازیکنان سابق استقلالی از جمله حاضران در این مراسم بودند.  محمد رضا داورزنی معاون وزیر ورزش و جوانان  به شیرودی آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
وینفرد شفر سرمربی تیم فوتبال استقلال در این مراسم حاضر شد.پرویز مظلومی ، نصرالله عبدالهی ، بیژن طاهری ، اشکان نامداری ، جهانگیر کوثری در این مراسم حاضر شدند. امیر حسین فتحی سرپرست باشگاه استقلال هم  به شیرودی آمد.

بیشتر بخوانید:

زمان تشییع پیکر ایرج دانایی فرد مشخص شد

گذری بر زندگی پرافتخار مرحوم ایرج دانایی فرد + فیلم

واکنش فیفا به خبر درگذشت ایرج دانایی فرد

انتهای پیام /

مراسم تشییع پیکر دانایی فر در شیرودی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۸۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم تشییع مادر شهیدان روحبخش در مشهدالرضا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مراسم تشییع صدیقه بزم آرا مادر شهیدان روحبخش، امروز پس از اقامه اذان ظهر و عصر در مشهد از حسینیه پیروان دین نبوی به سمت حرم مطهر رضوی برگزار شد.

 پیکر مادر شهیدان روحبخش پس از مراسم تشییع و طواف در آستان ملک پاسبان رضوی با حضور خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، آحاد مردم متدین و شهید پرور مشهد الرضا و برخی از مسئولان، به قطعه میرزا جواد آقا تهرانی گلزار شهدای بهشت رضا (ع) منتقل و در جوار فرزندان شهیدش به خاک سپرده شد.

مادر شهیدان روحبخش در سن ۹۱ سالگی به علت کهولت سن دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

دیگر خبرها

  • محمدی رئیس باشگاه سایپا و خمارلو رئیس مجموعه انقلاب شد
  • یک پرسپولیسی مدیرعامل سایپا شد
  • پیکر مرزبان شهید فردا ۲۹ اسفند در شهرستان جیرفت تشییع می‌شود
  • پیکر مرزبان شهید فردا ۲۹ اسفندماه در شهرستان جیرفت تشییع می‌شود
  • خمارلو سرپرست مجموعه انقلاب شد/ محمدی به سایپا رفت
  • جابه جایی دو مدیر مجموعه ورزشی/ خمارلو به انقلاب رفت
  • تشییع پیکر پدر شهید دوران دفاع مقدس در تبریز
  • تشییع پیکر شهید کوچکزایی در زابل
  • مراسم تشییع مادر شهیدان روحبخش در مشهدالرضا
  • عکس‌های منتشر نشده از تشییع پیکر سید احمد خمینی