Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-29@10:18:12 GMT

همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در شهرری برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۴۹۰۰۴

همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در شهرری برگزار شد

شهرری- ایرنا- همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته فرهنگی ری امروز جمعه با حضور اقشار مختلف مردم، مسئولان، ورزشکاران و جمعی از هنرمندان در شهر ری برگزارشد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی ازمیدان ساعی تا فرهنگسرای ولاء از ساعت هفت و 30 دقیقه صبح آغاز شد و با برنامه های شاد، حرکات نمایشی ورزشکاران رشته های رزمی و اجرای حرکات ورزشی سایر رشته ها همراه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اهدای جوایزی از قبیل 30 دست لباس ورزشی و جوایز ارزنده دیگر نیز از جمله برنامه های همایش پیاده روی هفته فرهنگی ری بود.
این همایش در راستای توسعه ورزش همگانی و بالا بردن شور و نشاط اجتماعی و معرفی بیشتر ظرفیت های شهرری و اهمیت ورزش پیاده روی به مناسبت هفته هفته فرهنگی ری(18 تا 23 آذرماه) برگزار شد.
حضور چند هزار نفری مردم شهرری در همایش های پیاده روی، خبر از علاقه وافر به برنامه های مرتبط با ورزش همگانی دارد و نیاز است مسئولان در برگزاری این چنین برنامه های شاد و مفرحی تلاش بیشتری کنند.
شهرستان ری (به مرکزیت شهرری) با جمعیتی بیش از یک میلیون و 400 هزار نفر در جنوب تهران واقع شده است.
6003

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش پياده روي خانوادگي شهرري

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۹۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محفل بزرگ قرآنی «امام حسنی ها» نوعی جهاد تبیین بود

حجت الاسلام محمد درخشنده در گفت وگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه بزرگترین اجتماع قرآنی امام حسنی‌ها با بیش از ۱۰۰ هزار نفر جمعیت در ورزشگاه آزادی برگزار شد، دارای چند نکته حائز اهمیت بوده است، افزود: در این روزهای آخر زمانی که جریان مدعیان بی قیدی و بی دینی در فضای مجازی و بسترهای غیرحقیقی با صفحات فیک و خودساخته خود را بی شمار جلوه می‌دهند، تجمعاتی نظیر محفل امام حسنی‌ها و پیاده روی غدیر و اجتماع مؤمنان در شب‌های قدر و عیدفطر و غیره اقدامی از نوع جهاد تبیین محسوب می‌شود.

وی افزود: وقتی همه شادی و نشاط و خوش بودن را بی قیدی و فعالیت‌های غیر اخلاقی می‌بینند، برنامه‌های حسینیه معلی، محفل و جشن شاد و بانشاط اجتماع بیش از ۱۰۰ هزار نفر خط باطلی بر تفکرات غیراخلاقی است و ارائه صحیح از الگو و نشاط اسلامی را نشان می‌دهد.

وی ادامه داد: همچنین وقتی عده‌ای اهالی مذهبی را اهل گریه، غم و ماتم می‌دانند و گریه بر سید شهدا را نماد غم و افسردگی می‌دانند، مجالسی نظیر محفل به افکار عالم نشان می‌دهد که امام حسنی‌ها، محفلی‌ها و مقیدان و مذهبی‌ها چقدر شور و نشاط شادی دارند و اشک و گریه آنها نظیر سبک کننده قلب و بزرگ کننده شخصیت معنوی آنها است.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی مازندران یادآور شد: حضور و اجتماع بیش از ۱۰۰ هزار نفر در ورزشگاه بدون آنکه به کسی دشنام داده و بی احترامی شود و از هیجانات کاذب و رقابت‌های نادرست در آن خبری نبود شور و هیجان زیبایی را تجلی کرده است.

حجت الاسلام درخشنده با تأکید بر اینکه این روزها با برنامه‌هایی نظیر محفل امام حسنی‌ها، آمادگی و یاری خود را برای ظهور حضرت امام عصر (عج) و پای کار بودن اعلام می‌کنیم، ادامه داد: از سوی دیگر باید به جنبه قرآنی بودن تجمع اشاره کرد.

وی گفت: همه جمعیت به عشق امام حسن (ع) و نام قرآن در این محفل جمع شدند و هم خوانی‌ها معنوی آنان زیبا بوده است.

وی با تقدیر از اقدام فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی برای ایجاد رویکردهای مناسب در برنامه‌های معنوی و فرهنگی نظیر تجمع ۱۰۰ هزار نفری امام حسنی‌ها و غیره گفت: این برنامه اثرات فرهنگی و معنوی بالایی داشت و باید از رئیس سازمان تبلیغات اسلامی و دیگر متولیان و دست اندرکاران برنامه تقدیر کرد.

کد خبر 6063975

دیگر خبرها

  • همایش "دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین" برگزار می‌شود
  • همایش دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین برگزار می‌شود
  • مروری بر ساختار ارتش قدرتمند هخامنشیان؛ از گارد جاویدان تا سواره نظام
  • هزار کودک سنندجی در حمایت از کودکان غزه گردهم می‌آیند
  • محفل بزرگ قرآنی «امام حسنی ها» نوعی جهاد تبیین بود
  • با این ورزش‌های ساده عمر طولانی‌تری داشته باشید
  • اولین همایش قرآنیان شهرستان فلارد برگزار شد
  • قهرمان اروپا جدایی ستاره ایرانی‌اش را اعلام کرد
  • آخرین روز جشنواره بزرگ بیدمشک در ارومیه
  • جشن بزرگ نوروزگاه در اسدآباد برگزار شد