Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-23@18:40:49 GMT

همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در شهرری برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۴۹۰۳۳

همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در شهرری برگزار شد

به گزارش خبرنگار ایرنا، همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی ازمیدان ساعی تا فرهنگسرای ولاء از ساعت هفت و 30 دقیقه صبح آغاز شد و با برنامه های شاد، حرکات نمایشی ورزشکاران رشته های رزمی و اجرای حرکات ورزشی سایر رشته ها همراه بود.
اهدای جوایزی از قبیل 30 دست لباس ورزشی و جوایز ارزنده دیگر نیز از جمله برنامه های همایش پیاده روی هفته فرهنگی ری بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این همایش در راستای توسعه ورزش همگانی و بالا بردن شور و نشاط اجتماعی و معرفی بیشتر ظرفیت های شهرری و اهمیت ورزش پیاده روی به مناسبت هفته هفته فرهنگی ری(18 تا 23 آذرماه) برگزار شد.
حضور چند هزار نفری مردم شهرری در همایش های پیاده روی، خبر از علاقه وافر به برنامه های مرتبط با ورزش همگانی دارد و نیاز است مسئولان در برگزاری این چنین برنامه های شاد و مفرحی تلاش بیشتری کنند.
شهرستان ری (به مرکزیت شهرری) با جمعیتی بیش از یک میلیون و 400 هزار نفر در جنوب تهران واقع شده است.
6003
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف پیاده روی شور و نشاط همایش برگزار شهرری منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۹۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزش پهلوانی در مازندران عمومی شود

به گزارش خبرنگار مهر، علی رجبی پیش ازظهر یکشنبه در ستاد هماهنگی برگزاری ویژه برنامه‌های هفته ترویج فرهنگ پهلوانی استان با تاکید بر فرهنگ سازی ورزش زورخانه ای به ویژه در هفته ترویج فرهنگ پهلوانی گفت: باید این ورزش را عمومی کنیم و این ورزش در فضاهای عمومی مثل پارک‌ها و مدارس و … معرفی شود.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران بیان کرد: برنامه‌های این هفته به صورت مدون و برنامه ریزی شده اجرا شود و همراه با ترویج برنامه‌های این هفته باید اردیبهشت مقاومت که یادآور پهلوانی شهدای خان طومان است نیز معرفی شود.

کد خبر 6084232

دیگر خبرها

  • همایش پاکسازی محیط زیست در ملارد برگزار شد
  • همایش بزرگ هفته عقیدتی سیاسی در لارستان برگزار می‌شود
  • پیاده روی به مناسبت هفته سلامت در پیشوا
  • برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی با مشارکت بیش از ۶۰۰ شهروند در بوستان آزادگان
  • آمادگی شهرستان گلوگاه جهت برگزاری همایش صبح و نشاط
  • همایش پیاده روی خانوادگی در دهدشت
  • برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی در تربت جام
  • همایش بزرگ دوچرخه سواری در آبیک برگزار می‌شود
  • ورزش پهلوانی در مازندران عمومی شود
  • پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در بجنورد برگزار می‌شود