Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-16@14:28:31 GMT

واژگونی مرگبار اتوبوس در جاده رفسنجان به انار

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۴۹۰۹۳

واژگونی مرگبار اتوبوس در جاده رفسنجان به انار

رئیس مرکز فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهرستان رفسنجان گفت: ساعت 23 و 37 دقیقه شب گذشته واژگونی یک دستگاه اتوبوس در جاده رفسنجان به انار در استان کرمان سه کشته و پنج مصدوم برجای گذاشت.

به گزارش ایرنا، سید محسن مرتضوی روز جمعه افزود: این اتوبوس از ایرانشهر به مقصد اصفهان در حال حرکت بود که حوالی روستای بیاض از توابع انار واژگون می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه این اتوبوس در مجموع هشت مسافر داشت افزود: در این حادثه تلخ، دو سرنشین و راننده دارای سنین 30،45 و 50 ساله در دم کشته شدند و پنج مسافر هم مصدوم شدند.

مرتضوی تصریح کرد: مصدومان حادثه توسط آمبولانس پایگاههای احمدآباد، تقی آباد، بیاض، امام حسین (ع) و رفسنجان به بیمارستان علی ابن ابی طالب(ع) رفسنجان اعزام شدند.

علت حادثه در دست بررسی است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: رفسنجان جاده انار حادثه رانندگی واژگونی اتوبوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۹۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ کشته و مصدوم در سانحه رانندگی در جاده پاتاوه_دهدشت

سرپرست اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از کشته و مجروح شدن سه نفر در برخورد خودروی پراید و تیبا در جاده پاتاوه _ دهدشت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، محمدامین نیکویی‌نژاد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکشنبه، بیست‌وششم فروردین، طی تماسی با مرکز ارتباطات اورژانس پیش بیمارستانی ۱۱۵ مبنی بر برخورد پراید و تیبا در محور پاتاوه دهدشت (بعد از روستای بطاری به سمت دمچنار)، بلافاصله نیروهای اورژانس ۱۱۵ جهت امدادرسانی از نزدیک‌ترین پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ دانشگاه علوم پزشکی یاسوج به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در این حادثه دو نفر مصدوم شدند که پس از دریافت اقدامات درمانی لازم توسط کارشناسان فوریت‌های پزشکی اورژانس ۱۱۵ جهت ادامه درمان به بیمارستان شهید دکتر جلیل یاسوج منتقل شدند.

سرپرست اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، گفت: در این حادثه متأسفانه سرنشین پراید مرد حدود ۵۰ ساله به دلیل شدت جراحت جان خود را از دست داد.

کد خبر 744371

دیگر خبرها

  • واژگونی اتوبوس در گردنه حیران ۵ کشته و شش مصدوم بر جای گذاشت
  • واژگونی اتوبوس در گردنه حیران ۵ کشته و شش مصدوم بر جا گذاشت
  • پنج کشته و ۱۸ مصدوم در واژگونی اتوبوس تبریز در گردنه حیران
  • واژگونی مرگبار اتوبوس در این گردنه با ۵ فوتی
  • ۵ کشته و ۱۸ مصدوم در اثر واژگونی اتوبوس در گردنه حیران
  • واژگونی اتوبوس در گردنه حیران ۵ کشته برجای گذاشت
  • اثر واژگونی اتوبوس در گردنه حیران ۵ کشته برجای گذاشت
  • واژگونی مرگبار اتوبوس در گردنه حیران
  • ۳ کشته و مصدوم در سانحه رانندگی در جاده پاتاوه_دهدشت
  • یک کشته در واژگونی خودرو در جاده کازرون –دشت ارژن