Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@14:26:39 GMT

۲ کتاب جدید مدیرکل تبلیغات اسلامی قم رونمایی شد

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۴۹۱۱۱

۲ کتاب جدید مدیرکل تبلیغات اسلامی قم رونمایی شد

به گزارش خبرنگار مهر، در حاشیه نشست دو روزه مدیران سازمان تبلیغات اسلامی که شامگاه پنجشنبه در مجتمع فرهنگی نور قم پایان یافت، از دو اثر جدید حجت‌الاسلام عباس اسکندری مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم رونمایی شد.

این کتاب‌ها شامل سیری در ملکوت (پژوهشی در ارتباط با نماز شب) در ۱۲۳ صفحه و عواقب فردی و اجتماعی غیبت و دروغ در ۱۶۸ صفحه است که توسط انتشارات پژوهشکده باقرالعلوم(ع) روانه بازار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در این نشست ضمن تقدیر از نزدیک سه دهه فعالیت فرهنگی و تبلیغی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم، از سایر مدیران کل تبلیغات اسلامی استان‌ها خواست که ضمن استفاده از آثار و تالیفات همدیگر، تولیدات علمی و دانشی و دغدغه‌های فکری و فرهنگی خود را عرضه کنند.

کد خبر 4484507

منبع: مهر

کلیدواژه: حجت الاسلام محمد قمی رونمایی کتاب سازمان تبلیغات اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۹۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام بیش ۵ هزار عمره‌گزار در ماه شوال به سرزمین وحی

غلامرضا رضایی دوشنبه ۲۷ فرودین ماه در نشست شورای برنامه‌ریزی و هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت با بیان اینکه هماهنگی‌های لازم برای از سرگیری سفر‌های عمره بعد از یک وقفه ۹ ساله انجام شده است، اظهارداشت: سوم اردیبهشت با انجام دو پرواز از فرودگاه‌های تهران و مشهد بیش از ۵۰۰ نفر به فرودگاه مدینه منتقل خواهند شد و چهار هتل در مکه و ۶ هتل در مدینه پذیرای زائران خواهد بود.

وی با بیان اینکه در این دوره عمره گزاران از استان‌های مختلف به سرزمین وحی اعزام می‌شوند، استقبال مردم برای حضور در این سفر معنوی را یادآور شد و گفت: تاکنون پرواز‌ها برای یک دوره ده روزه برنامه ریزی شده است.

سیدعباس حسینی رئیس سازمان حج و زیارت نیز در این نشست افزود: علاوه بر فراهم کردن مقدمات اعزام، در بخش‌های اسکان، تغذیه و حمل و نقل هماهنگی و امکانات لازم برای این سفر معنوی تدبیر شده است.

در این نشست معاون حج و عمره سازمان حج و زیارت همچنین در مورد اقدامات صورت گرفته برای حج ۱۴۰۳ گزارش داد و بر لزوم سرعت بخشیدن در تعیین تکلیف معاینات زائران تاکید کرد و گفت: سهمیه اختصاص یافته برای حج پیش رو را باید تکمیل شده دانست و بررسی برخی هتل‌های مورد نظر و تجهیز آشپزخانه‌ها در حال انجام است.

حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت نیز در این نشست بر لزوم توجه به آسیب شناسی‌های صورت گرفته در حوزه‌های حج و عمره برای برطرف کردن سریعتر مشکلات تاکید کرد و از دست‌اندرکاران خواست تا ضمن بررسی، مطالعه و مشورت‌های لازم، هفته آینده طرح خود را درباره نحوه برگزاری عمره بعد از ایام حج پیش رو ارائه دهند.

ادامه این جلسه، سید علی مرعشی رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت با اشاره به اینکه معاینات بیش از ۶۵ هزار نفر از زائران تایید و ۸۲۰۰ نفر هم درحال بررسی است، به آغاز فعالیت کمیسیون‌های پزشکی در استان‌ها و در تهران ظرف دو روز آینده و کمیسیون کشوری در اوایل هفته آینده اشاره کرد و گفت: تاکنون پرونده ۹۸۸ نفر به کمیسیون ارجاع شده است.

در این جلسه همچنین معاون عتبات سازمان حج و زیارت به افزایش ۳۲ درصدی اعزام زائران در بازه زمانی دوره‌های نوروزی و رمضان نسبت به مدت مشابه سال قبل اشاره کرد و از افزایش رضایتمندی از ارائه خدمات خبر داد.

حمید رضا محمدی افزود: برای اعزام در فرودین تاکنون ۵۱ هزار و ۳۰۰ نفر ثبت نام کردند که بخش عمده آنها اعزام شدند و برای اردیبهشت ماه نیز ظرفیت سازی درحال انجام است.

وی اضافه کرد: با توجه به تغییر نرخ ارز تخصیصی از سوی دولت برای سفر به عتبات انتظار می‌رود که هزینه سفر‌های زمینی و هوایی به نسبت ارزی که در کشور میزبان مصرف می‌شود از اردیبهشت افزایش یابد.

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت به دست اندرکاران این حوزه توصیه کرد تمام تلاش خود را بکار برند که هزینه‌ها در حداقل ممکن افزایش یابد.

حجت الاسلام والمسلمین نواب در ادامه پس از گزارش حجت الاسلام حمید احمدی رئیس کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین و محمدی معاون عتبات سازمان حج و زیارت درباره برنامه ریزی‌ها، اقدامات و تصمیمات اتخاذ شده برای اربعین آینده تصریح کرد که سیاستگذاری‌ها باید به سمتی پیش برود که شان و منزلت زائران در هنگام حضور در کنگره بزرگ اربعین حفظ و به ویژه نیازمندی‌های زائران زمینی درمناطق خروجی به عراق تامین شود.

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در ابتدای این جلسه در سخنانی پاسخ تنبیهی دلاور مردان جبهه حق به رژیم صهیونیستی را یک حرکت راهبردی و نشان دهنده اقتدار نظام اسلامی در جهان امروز توصیف کرد و آن را واکنش طبیعی و مشروع دانست.

وی گفت: در عملیات ترکیبی «وعده صادق» که تلفات انسانی نداشت علیه مراکز اقتصادی هم عملیات نشد بلکه پایگاه‌های نظامی مورد استفاده جنگنده‌های رژیم کودک کش صهیونیستی در حمله به مردم مظلوم غزه و کنسولگری کشورمان در دمشق مورد عملیات قرار گرفت.

حجت الاسلام والمسلمین نواب بیان کرد: مردم آزادی خواه جهان حرکت مشروع جمهوری اسلامی ایران در دفاع از حق خود و تنبیه رژیم جنایتکار صهیونیستی که سرزمین ملت فلسطین را اشغال و علیه آنان به جنایت دست می‌زند، تحسین کردند.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی رفاه و تعاون

دیگر خبرها

  • ویزای زیارتی یا گردشگری برای کشورهای عضو شانگهای برقرار شود
  • کتاب توسعه سیاسی و امنیت ملی در شیراز رونمایی می‌شود
  • «حجت الاسلام حسن خواه» رابط اداره تبلیغات اسلامی خمام شد
  • اعزام بیش ۵ هزار عمره‌گزار در ماه شوال به سرزمین وحی
  • معارف قرآن باید در زندگی مردم جاری باشد
  • تقدیر مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران از خانواده شهید « حسین نیا»
  • رونمایی از کتاب هم نفس در ایذه
  • همکاری‌ های مشترک کتابخانه های عمومی و تبلیغات اسلامی گیلان
  • عملیات وعده صادق پایانی خفت بار بر هژمونی آمریکای جنایتکار و اسرائیل غاصب در منطقه بود
  • وظیفه امروز مومنین عالم تشخیص راه حق و جهاد در این مسیر است