Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، سید جلال حسینی، کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس تهران درباره بازگشت احتمالی مهدی طارمی و فرشاد احمدزاده، ۲ لژیونر فوتبال ایران به پرسپولیس و اظهار نظر برخی کارشناسان بیان کرد: تصمیم گیرنده اصلی در این باره برانکو، سرمربی تیم است و من نمی‌توانم به این سوال پاسخ دهم و مهم‌ترین شخص، برانکو است که می‌تواند در این باره جواب دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او در مورد احتمال قهرمانی تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ امارات اظهار کرد: امیدوارم تیم ملی فوتبال کشورمان در جام ملت‌های آسیا قهرمان شود، زیرا حق بازیکنان است و امیدوارم بچه‌ها با تمام وجودشان برای موفقیت تیم ملی تلاش کنند.


حسینی در مورد دیدار پرسپولیس و سپاهان و صحنه مشکوک گلزنی شاگردان امیرقلعه نویی بیان کرد: کی روش (بازیکن سپاهان) صد در صد روی من خطا کرد و مطمئن هستم ضربه‌ای به صورت من زد. فکر می‌کنم مسعود مرادی (کارشناس داوری) صحنه را به نوع دیگری دید، چون وقتی بازیکنی با آرنج یا مشت به صورت ضربه می‌زند و هل می‌دهد، خطا نیست؟ من فکر می‌کنم مرادی در کارشناسی شان صحنه را به صورت دیگری تماشا کردند.


کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس تهران در پایان در مورد وضعیت پرسپولیس در نیم فصل دوم لیگ برتر گفت: ۴-۵ بازیکن جدید که همه می‌دانند را جذب کردیم و به طور قطع به درد مان خواهد خورد. مسئولان باید مشکلات را بررسی کنند و برانکو، سرمربی تیم نیز برای رفع این مشکلات فکر‌های زیادی کرده و تلاش می‌کند که تیم آماده‌ای برای نیم فصل دوم داشته باشیم. به نوشته خبرورزشی، باید در ۳ جبهه لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا مسابقه دهیم و مشکلات باشگاه پرسپولیس خیلی بیشتر از آن چیزی است که از بیرون دیده می‌شود.

110

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: سیدجلال سیدجلال حسینی ورزشی پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۹۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیفیت فوتبالی‌مان در نیم‌فصل دوم بهتر شد

مربی ذوب‌آهن گفت: مقابل تراکتور انسجام خوبی داشتیم و برنده شدیم، اما کیفیت فوتبالی‌مان در نیم‌فصل دوم بهتر از نیم‌فصل اول بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، ابراهیم صادقی شامگاه امروز _سه‌شنبه بیست‌ونهم فروردین_ در کنفرانس‌خبری قبل از تقابل تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن و سپاهان در چارچوب بازی معوقه هفته هفدهم لیگ برتر و شهرآورد اصفهان اظهار کرد: همیشه برای اینکه یک روند خوب را حفظ کنید کار سختی دارید و با انگیزه فراوان بازیکنان تلاش می‌کنیم با بچه‌هایی که در اختیار کادرفنی هستند در مصاف سخت با سپاهان، به تیم‌مان و تک‌تک بازیکنان ایمان داریم و می‌توانیم کیفیت فوتبالی‌مان را نشان دهیم و همچنین امیدوارم یک بازی جذاب را تماشا کنیم.

وی افزود: برای همه بازی‌ها به‌طور جداگانه برنامه داریم و چند هفته‌ای که نتایج خوبی نگرفتیم فوتبال خوبی ارائه کردیم و موقعیت‌های فراوان‌مان گل نشدند. مقابل تراکتور انسجام خوبی داشتیم و برنده شدیم، اما کیفیت فوتبالی‌مان در نیم‌فصل دوم بهتر از نیم‌فصل اول بود، اما فرصت‌های‌مان گل نمی‌شد و امیدوارم مقابل سپاهان فوتبال خوبی ارائه کنیم و برنده شویم.

مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن بیان کرد: همه بازیکنان‌مان را در اختیار داریم، اگرچه چهار بازیکن‌مان مصدومیت طولانی‌مدت دارند اما سایر بچه‌ها آماده بازی هستند. بازی فردا در زمین سپاهان است و امیدوارم هرکسی که تماشاگر بازی می‌شود لذت ببرد. با اینکه مقابل سپاهان میهمان هستیم بازی در شهر خودمان است و امیدوارم هواداران ذوب‌آهن به ورزشگاه بیایند و ذوب‌آهن را حمایت کنند.

کد خبر 745257

دیگر خبرها

  • درخشان: واژه نمی خواهند قهرمان شویم، بچگانه است
  • کنایه به قهرمان بوندس‌لیگا: امیدوارم آماده باشید
  • حلالی: سبک بازی استقلال را نمی‌پسندم/ پرسپولیس قهرمان می‌شود
  • آخرین شانس پرسپولیس برای قهرمانی ۷۰ امتیازی
  • کیفیت فوتبالی‌مان در نیم‌فصل دوم بهتر شد
  • پروین: پرسپولیس قهرمان لیگ می‌شود/ هر کسی دلش با تیم است، می‌ماند
  • پروین: پرسپولیس با این بازی‌هایی که می‌کند قهرمان می‌شود/ هر کسی دلش با تیم است می‌ماند+فیلم
  • عابدزاده: آقایان نمی‌دانند من با پرسپولیس چند جام دارم؟ / باید به همه بگویم قهرمان آسیا شده‌ام؟ / واقعا دلم شکست!
  • آلرژی عجیب ستاره فوتبال ایران؛ دشمن جام!
  • قهرمان جام حذفی و سهمیه عجیب لیگ نخبگان