Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، این خانه تکانی قرار است همین هفته جاری صورت بگیرد که باید دید چه نفراتی رفتنی هستند و چه نفراتی ماندنی؟ درخصوص شکست سنگین سپیدرود گفتگویی با کوروش ملکی سنگربان تیم انجام دادیم که یک نیمه برای سپیدرود به میدان رفت و به دلیل مصدومیت تعویض شد.

فکر می‌کردی پنج گل از استقلال دریافت کنید؟

خود استقلالی‌ها نیز چنین فکری را نمی‌کردند و باورشان نمی‌شد که بتوانند پنج گل به سپیدرود بزنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متاسفانه همه چیز در یک لحظه به سود آنها شد و گل اول را در عین ناباوری به ثمر رساندند و بعد هم پنالتی ما را داور نگرفت تا گل دوم را بخوریم و دیگر شیرازه تیم از هم بپاشد.

فرشید باقری هم ستاره بازی شد.

من فکر نمی‌کردم او یک گل هم بزند چه برسد ستاره بازی شود. خلاصه خدا برای باقری و استقلال خواست تا هرچه بزنند گل شود. خوشبین‌ترین استقلالی هم فکر برد پرگل را نمی‌کرد ولی اتفاقاتی رخ داد که این نتیجه عجیب رقم بخورد.

خود تو هم همان چند دقیقه ابتدایی مصدوم شدی؟

من در یک صحنه آمدم بیرون توپ را مشت کنم که نمی‌دانم بازیکن خودمان یا بازیکن آنها با زانو ضربه‌ای زد که مصدوم شدم و می‌خواستم همان نیمه اول تعویض شوم ولی خودم تلاش کردم تا حداقل نیمه اول را بازی کنم و بعد تعویض شوم.

ترسیدی تعویض شوی برایت حرف درست کنند؟

اگر یادتان باشد من بازی با پرسپولیس هم مصدوم شدم و به سختی بازی کردم. من به این خاطر مصدومیت را تحمل کردم که یک تعویض را زود نسوزانم و مشکلات را بیشتر نکنم.

الان تا چند هفته نمی‌توانی بازی کنی؟

فکر می‌کنم باید دو هفته‌ای استراحت کنم تا مصدومیتم برطرف شود.

همین باخت سنگین هم باعث شد علی کریمی کمتر به تو استراحت دهد؟

استراحت ندادن ربطی به باخت نداشت و از همان اول برنامه داده بودند که سه‌شنبه تمرینات شروع می‌شود. به هرحال این اتفاق رخ داد و باید فکر نیم‌فصل دوم باشیم و با جذب چند بازیکن تیم را تقویت کنیم. اگر تیم تقویت شود نیم‌فصل خوبی خواهیم داشت.

خیلی وقت بود که تو مصدومیت داشتی؟

من از بازی با فولاد خوزستان با مصدومیت بازی می‌کردم و مشکل داشتم. خیلی تلاش کردم تا خودم را به نیمه فصل برسانم و استراحت کنم ولی بازی با استقلال ناچار شدم بین نیمه بازی نکنم.

چند بازی فوق‌العاده کار کردی و کلین‌شیت هم داشتی ولی بازی با استقلال همه چیز خراب شد؟

فوتبال همین است و گاهی وقت‌ها همه چیز با آدم یار نیست و اتفاقاتی رخ می‌دهد که باورکردنش سخت است.

علی کریمی هم خیلی از باخت ناراحت بود و ظاهرا قرار است تغییرات زیادی در تیم انجام دهد؟

به هرحال کادر فنی بهتر از همه می‌داند تیمش را برای نیم‌فصل آماده کند. او حق دارد هرکسی را که نمی‌خواهد در لیست خروجی قرار دهد و هرکسی را هم می‌خواهد جذب کند. امیدوارم که نیم‌فصل دوم بتوانیم هواداران را راضی کنیم و نتایج خوبی کسب کنیم.

کریمی به خاطر باخت از کسی انتقاد نکرد؟

هیچ وقت نشده علی آقا باخت را به گردن کسی بیندازد و بازیکنی را مقصر بداند. او خودش شکست را به گردن گرفت و بیشتر از همه ناراحت شد. ما باید به خاطر این کار بزرگ علی آقا به خودمان بیاییم و جبران کنیم. من خودم واقعا ناراحت هستم و تمام تلاش‌هایی که کرده بودم تا چند بازی خوب کار کنم. این مسابقه همه چیز را خراب کرد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: سپیدرود رشت کوروش ملکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۹۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خیال راحت پی‌اس‌جی: خبری از نوکمپ نیست

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن در بازی برگشت مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان باید سه‌شنبه شب در ورزشگاه خانگی بارسلونا به مصاف این تیم برود و آماده است تا شکستی که در بازی رفت نصیبش شد را در این دیدار جبران کند. 

شاگردان لوئیس انریکه در بازی رفت با نتیجه 2-3 شکست خوردند اما حالا مصمم هستند که این باخت را جبران کنند و تمام تلاش‌شان را به کار خواهند گرفت که بتوانند در جمع چهار تیم برتر این مسابقات حضور پیدا کنند و حریف یکی از دو تیم اتلتیکو مادرید یا دورتموند شوند.

اما نکته جالب اینجاست که روزنامه اسپورت مدعی شده است که خیال پاری سن ژرمن تا حد زیادی از این که بارسلونا قرار نیست در نوکمپ به میدان برود راحت است. آنها باور دارند که بازی در ورزشگاه مونتجوئیک چندان به سود بارسا نیست و آنها عملا از امتیاز حضور هواداران در زمین برخوردار نیستند. 

این بهترین خبر ممکن برای پی اس جی است که پیش از این تجربه یک شکست تلخ و سنگین در نوکمپ با حضور هواداران بارسا را دارد اما حالا راهش را برای کسب پیروزی در این دیدار بازتر از قبل می‌بیند.

دیگر خبرها

  • پورموسوی: با جذب بازیکنان خارجی در نیم‌فصل دوم جبران کردیم
  • سپاهان دربی اصفهان را برد/ ذوب آهن به مسیر باخت برگشت
  • شوخی جالب فرهاد مجیدی با مربی پرسپولیسی: چرا بازنشست نمی‌شوی؟
  • محرم تنها مربی بدون باخت؛ جواد نکونام به یحیی رسید!
  • پاری‌سن‌ژرمن، بارسلونا را حذف کرد؛ پایان تلخ اتلتیکو
  • اولویت‌دهی جهت تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام شهری شیراز
  • کشتی فرنگی ایران هم آسیا را فتح کرد؛ دبل قهرمانی با ۴طلا/ باخت‌های نگران‌کننده به ژاپن در فینال/ ظهور رقیب برای گرایی در راه المپیک
  • سرنوشت تلخ لوکادیا در اسپانیا | همه چیز عوض شد
  • لیگ‌یک/ برد بزرگ سرآسیایی در کرج مقابل صدرنشین
  • خیال راحت پی‌اس‌جی: خبری از نوکمپ نیست