Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش برنا، سرهنگ نادر رحمانی درباره آخرین وضعیت جوی محورهای مواصلاتی اظهارکرد: در اکثر محورهای استان مازندران، محور آزادشهر - شاهرود استان گلستان، محور رشت - قزوین، محدوده چابکسر در استان گیلان بارش باران را شاهدیم.

 

وی افزود: در محور شاهین دژ - تکاب محدوده مائین بلاغ، محور فیروزکوه، محدوده گدوک استان آذربایجان غربی مه‌گرفتگی همراه با کاهش دید را شاهدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رحمانی درباره وضعیت ترافیکی جاده‌ها گفت: در حال حاضر در تمامی محورهای مواصلاتی کشور جوی آرام و ترافیکی روان حاکم است.

وی با اشاره به محورهای مسدود اظهارکرد: محور اولنگ – شاهرود در استان‌های گلستان و سمنان، محور دیزین - شمشک در استان‌های تهران و البرز، در استان گیلان محور املش - اتاقور در محدوده پل کیازنی به علت ریزش پل،  محور پونل - خلخال به علت ریزش کوه، دراستان همدان محور همدان - تویسرکان(گنجنامه) به علت کولاک وسرمای شدید، دراستان کهگیلویه و بویراحمد محور سی سخت - پادنا به علت بارش برف، مسدود هستند.

رحمانی در پایان گفت: در استان کردستان محور فرعی سرو آباد - پاوه (گردنه تهته) به علت یخ‌زدگی و نبود ایمنی کافی، در استان مازندران محور تنکابن فرعی توکله (پل توکله) به علت سیل و تخریب پل، در استان مازندران محور چمستان فرعی در کاپی به علت آبگرفتگی، در استان خوزستان محور امیدیه دیلم به علت آبگرفتگی، در استان ایلام محور ایلام - مهران محدوده کمربندی مهران به علت نشست آسفالت و آبگرفتگی، مسدود گزارش شده‌اند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان گلستان پلیس راهور جاده کنترل ترافیک محورهای مواصلاتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۹۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط‌کشی ۱۰۰ کیلومتر محورهای مواصلاتی مازندران

رئیس اداره ایمنی راه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران گفت:خط‌کشی جاده‌ها نقش موثری در انتقال پیام ترافیکی به رانندگان دارد و در ماه گذشته ۱۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی مازندران خط کشی شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، محسن یمینی، اظهار داشت:  خط‌کشی 100 کیلومتر مسیر‌ مواصلاتی استان در یک ماه گذشته انجام شد.

وی گفت:  خطوط ترافیکی در ارتقا ضریب ایمنی راه‌ها نقش دارد و کاهش تصادفات جاده‌ای در مسیر‌های مواصلاتی از تبعات ایجاد خطوط ترافیکی به شمار می‌آید.

رئیس اداره ایمنی راه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران، بیان کرد: خط‌کشی راه‌ها به صرفه‌ترین نوع علائم ایمنی محسوب می‌شود و در دید راننده قرار می‌گیرد.

یمینی گفت: یکی از اقدامات موثر ایمنی جاده‌ای که در کاهش حوادث و در سفر‌های برون شهری نقش دارد اجرای خط کشی ترافیکی بوده که پیام‌های اطلاعاتی- هشداری به  رانندگان می‌دهد.

وی افزود: اداره کل  راهداری  به منظور افزایش ایمنی راه‌ها و هدایت وسایل نقلیه و تفکیک باند‌های رفت و برگشت در نقاط بدون جدا کننده وسط و کاهش میزان تصادفات و سوانح رانندگی عملیات خط کشی راه‌های ارتباطی را انجام می‌دهد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وضعیت جاده‌ها/ تردد روان در محورهای هراز و فیروزکوه
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های شمالی
  • آخرین وضعیت جاده‌ها؛ تردد روان در محورهای چالوس و هزار
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت / ترافیک سنگین در محور چالوس
  • انسداد محورهای مواصلاتی در خراسان جنوبی در اثر سیلاب
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های چالوس، هراز و آزادراه تهران - شمال
  • خط‌کشی ۱۰۰ کیلومتر محورهای مواصلاتی مازندران
  • مسدود شدنِ سه محور مواصلاتی در استان یزد
  • مسدود بودن سه محور مواصلاتی در استان یزد
  • وضعیت راه‌های کشور؛ بارش و تردد روان در جاده‌های شمالی