Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-19@08:09:19 GMT

چه کنسرت‌هایی در راهند؟

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۴۹۴۰۴

چه کنسرت‌هایی در راهند؟

بازار کنسرت‌ها با سبک‌های مختلف موسیقایی در روزهای سرد پاییز گرم است؛ هر شب چند سالن در پایتخت به اجرای موسیقی زنده اختصاص دارد.

ایسنا در گزارش پیش‌رو برخی کنسرت‌ها را که از ۲۳ آذر تا سوم دی‌ ماه ـ طی ۱۰ روز ـ برگزار می‌شود، مرور می‌کند.

کنسرت «۲۰ سال با رضا یزدانی»، ۲۳ آذر ماه ساعت ۱۸.۳۰ و ۲۱.۳۰ در برج میلاد تهران برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قیمت بلیت این کنسرت ۳۵ تا ۱۵۰ هزار تومان تعیین شده است.

مهدی جهانی ۲۳ آذر ماه، ساعت ۱۹.۳۰ در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران روی صحنه خواهد رفت. علاقمندان برای تهیه بلیت این اجرا باید بهایی از ۵۵ تا ۱۶۰ هزار تومان بپردازند.

کنسرت گروه «معنا» نیز در مجتمع نیکوکاری رعد ۲۳  آذر، ساعت ۲۰ با قیمت بلیت ۶۰ هزار تومان برگزار می‌شود.

گروه موسیقی «رخساره» نیز ویژه بانوان، ۲۳ آذر ماه ساعت ۱۴، روی صحنه می‌رود. علاقمندان برای تهیه بلیت این اجرا می‌توانند از ۴۵ تا ۱۲۰ هزار تومان بپردازند. در همین روز و همین سالن، «کنسرت اپرای ایتالیایی» ارکستر و کر «بل‌کانتو» ساعت ۲۱.۳۰، اجرا خواهد داشت. قیمت بلیت این اجرا ۴۰ تا ۱۰۰ هزار تومان تعیین شده است.

ارکستر ملی ویژه ایران با حضور ۲۰ نوازنده و خواننده با شرایط ویژه جسمی و ذهنی، ۲۳ آذر ساعت ۱۸ در حوزه هنری خواهد نواخت. قیمت بلیت این اجرا نیز از ۴۰ تا ۶۰ هزار تومان است.

حسین بهروزی‌نیا و گروه بربطیان نیز ۲۴ آذر ماه، ساعت ۲۱.۳۰ در تالار وحدت روی صحنه خواهند رفت. قیمت بلیت این اجرا از ۳۵ تا ۸۰ هزار تومان تعیین شده است.

بلیت کنسرت گروه ماکان‌بند نیز ۲۴ و ۲۵ آذر، در دو سانس با قیمت ۶۵ تا ۱۶۵ هزار تومان به فروش می‌رسد. این گروه موسیقی همچنین قصد دارد سوم و چهارم دی کنسرتی ویژه را در سالن ایرانیان به روی صحنه ببرد که همه بلیت‌های آن ۴۵ هزار تومان قیمت‌گذاری شده‌اند.

علی زند وکیلی نیز در این دو روز، در دو سانس ۱۹ و ۲۲ در سالن برج میلاد با هواداران خود دیدار می‌کند. بلیت این کنسرت از ۶۰ تا ۱۸۰ هزار تومان قیمت‌گذاری شده است.  

علیرضا قرایی‌منش و مهدی یغمایی نیز ۲۸ آذر در برج آزادی کنسرت برگزار می‌کنند. این اجرا ساعت ۲۱ برگزار می‌شود و بهای بلیت آن ۶۰ تا ۸۰ هزار تومان است.

در همین روز گروه کر شهر تهران، در تالار وحدت اجرا خواهد داشت. بهای بلیت این اجرا که در ساعت ۲۱.۳۰ برگزار می‌شود، ۴۵ تا ۱۰۰ هزار تومان است.

حامد همایون نیز ۲۸ آذرماه، در دو سانس در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی روی صحنه می‌رود.

ارکستر ملی ایران، شب علی تجویدی را ۲۹ آذرماه، ساعت ۲۱.۳۰ در تالار وحدت به خوانندگی علی‌اکبر شاه زیدی و حسین علیشاپور در تالار وحدت برگزار می‌کند. ۴۵ تا ۱۰۰ هزار تومان بهای بلیت‌های این کنسرت است.

علیرضا طلیسچی نیز ۲۹ آذر، ساعت ۱۸ و ۲۱.۳۰ در برج میلاد تهران اجرا خواهد داشت. افرادی که قصد تهیه بلیت این اجرا را دارند باید ۴۵ تا ۱۶۰ هزار تومان بهای آن را بپردازند. در همین روز محسن ابراهیم‌زاده، در سالن میلاد نمایشگاه دو سانس روی صحنه می‌رود. قیمت بلیت این ۵۵ تا ۱۵۵ هزار تومان است.

احسان خواجه امیری نیز اول و دوم دی ماه در دو سانس کنسرت خود را در سالن میلاد مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌کند. بلیت این کنسرت از ۶۵ تا ۱۶۵ هزار تومان قیمت‌گذاری شده است.

«کنسرت نوستالژی ناصر چشم‌آذر» با اجرای حمید حامی و مهدی یغمایی، اول دی ماه در برج میلاد تهران برگزار می‌شود. قیمت بلیت این کنسرت که ساعت ۲۱.۳۰ روی صحنه خواهد رفت. ۴۵ تا ۱۶۰ هزار تومان قیمت بلیت‌های این کنسرت است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: كنسرت موسيقي گزارش کنسرت های موسیقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۹۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از علیرضا طلیسچی تا رضا صادقی؛ خواننده‌های پاپ در ایام نوروز در راه بندرانزلی

آفتاب‌‌نیوز :

به نقل از امور رسانه‌ای پروژه، جشنواره نوروزی کنسرت بندرانزلی نوروز ۱۴۰۳ در شرایطی قرار است روی صحنه برود که امسال انزلی، تهران، قشم و کیش تنها بخش‌هایی از کشور هستند که در ایام نوروز جشنواره‌های موسیقی در آن‌ها برگزار می‌شود.

بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌گرفته رضا بهرام (۲ و ۳ فروردین)، علیرضا طلیسچی (۴ فروردین)، رضا صادقی (۵ فروردین)، آرمین زارعی (۶ و ۷ فروردین)، هورش‌بند (۸ فروردین) و امیرعباس گلاب (۸ فروردین) قرار است هر روز ۲ سانس در سالن همایش‌های منطقه آزاد انزلی روی صحنه خواهند رفت.

فستیوال کنسرت‌های انزلی با همراهی منطقه آزاد انزلی و بخش خصوصی روی صحنه خواهد رفت. بلیت‌فروشی این جشنواره از روز ۲۷ اسفند آغاز خواهد شد و علاقمندان می‌توانند از طریق سامانه‌های اصلی فروش بلیت در کشور نسبت به تهیه بلیت کنسرت‌ها اقدام کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • (ویدئو) سرمربی سپاهان به دنبال بلیت کنسرت شادمهر عقیلی!
  • از علیرضا طلیسچی تا رضا صادقی؛ خواننده‌های پاپ در ایام نوروز در راه بندرانزلی
  • جشنواره کنسرت موسیقی پاپ در انزلی برگزار می‌شود
  • جشنواره نوروزی کنسرت‌های پاپ در منطقه آزاد انزلی
  • ستاره های موسیقی پاپ در شمال کنسرت برگزار می‌کنند
  • بلیت‌فروشی کنسرت رمضانی احسان یاسین آغاز شد
  • بلیت‌فروشی کنسرت نوروزی و رمضانی احسان یاسین آغاز شد
  • ۷۷۰ میلیون برای «یکی نبود یکی بود»/ «ژیلت» ۲۳۰ میلیون فروخته شد!
  • آمار فروش نمایش های تماشاخانه ایرانشهر
  • «از نظر سیاسی بی ضرر» ۶۳۵ میلیون و «ما هم مردمی بودیم» ۲۰۶ میلیون فروخت