Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش تسنیم، محمدهادی مرعشی عصر امروز درباره برگزاری بیست و دومین اجلاس مرزی جمهوری اسلامی ایران و پاکستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بیست و دومین اجلاس مرزی ایران و پاکستان حول سه محور اصلی؛ مرزی، اقتصادی و امنیتی تقسیم کار شده بود و در راستای هر سه محور تصمیمات بسیار خوبی اتخاذ شد.

وی گفت: در حوزه مرزی که یکی از محورهای اصلی اجلاس بود، موضوع همکاری دولت پاکستان با کشورمان برای آزادسازی هفت نفر از مرزبانان جمهوری اسلامی ایران که توسط اشرار و معاندین نظام ربوده شده و اشرار و معاندین به خاک کشور پاکستان متواری شده‌اند؛ طرف پاکستانی قول جدی برای همکاری و پیگیری این موضوع دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون امنیتی و انتظامی استاندار خاطرنشان کرد: در حوزه امنیتی بر صیانت از مرزهای کشور و بازدیدهای مرزی و برخورد با قاچاقچیان مسلح به‌ویژه قاچاقچیان مواد مخدر، سوخت و کالا تأکید شد.

وی افزود: همچنین برای برخورد با اشرار و تروریست‌ها که باعث ایجاد اخلال در نظم و امنیت در دو طرف مرز هستند؛ تصمیمات خوبی اتخاذ شد.

معاون استاندار تصریح کرد: در حوزه اقتصادی نیز موضوع تقویت بازارچه‌های مرزی مطرح و مقرر شد کشور پاکستان نیز به‌موازات بازارچه‌های مرزی ما؛ بازارچه‌های مرزی ایجاد کند.

مرعشی گفت: ارتقاء ارتباطات و تسهیل رفت‌وآمد تجار و بازرگانان؛ از طریق راه‌اندازی خط هوایی کویته به زاهدان و انجام اقداماتی برای تقویت معیشت مرزنشینان از دیگر تصمیمات مهم اتخاذشده در حوزه اقتصادی بود.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۹۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق ۱۵۰درصدی تعهد اشتغال خوروبیابانک دریک سال گذشته

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکزاصفهان؛ معاون برنامه ریزی و امورعمرانی فرماندار خوروبیابانک در جلسه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان گفت: در پیگیری اعضای کارگروه شهرستان؛ تعهدات اشتغال در سال گذشته ۱۵۰ درصد رشد داشته که درمقایسه با مدت مشابه سال قبل از آن افزایش ۲۵ درصدی به همراه داشته است.
مرتضی غلامرضایی افزود: تداوم و افزایش نظارت‌ها در حوزه اشتغال، پیگیری اعطای تسهیلات اشتغال جاماندگان تبصره ۱۶، اعطای تسهیلات به سرمایه گذاران حوزه‌های مختلف کشاورزی، گردشگری، صنعت و ... تسهیلات بند (د) تبصره ۱۶، اطلاع رسانی سامانه کاریابی و جستجوی اشتغال، موارد مرتبط با اعتبار سنجی متقاضیان تسهیلات اشتغال زایی از جمله مواردی بود که در این جلسه بیان شد.

دیگر خبرها

  • جزییات اجرای پروژه های برون مرزی در حوزه برق و آب
  • مرزبانان خراسان رضوی ۴۵ هزار لیتر سوخت قاچاق کشف کردند
  • کشف و ضبط ۴۵ هزار لیتر سوخت قاچاق در کمتر از یک ماه در خراسان رضوی
  • کشف بیش از ۴۵ هزار لیتر سوخت قاچاق توسط مرزبانان خراسان رضوی
  • راه‌اندازی ۲ آزمایشگاه مرزی دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی
  • تحقق ۱۵۰درصدی تعهد اشتغال خوروبیابانک دریک سال گذشته
  • کشف ۵.۵ تن مواد مخدر در مرز‌های کشور در نوروز
  • دستگیری سارقین احشام توسط مرزبانان هنگ مرزی درگز
  • کمک برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد
  • مولدسازی در آموزش و پرورش با جدیت پیگیری شود