Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ضمن تشریح آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌ها، از مسدود بودن ۱۱ محور مواصلاتی کشور خبر داد.

سرهنگ نادر رحمانی درباره آخرین وضعیت جوی محورهای مواصلاتی اظهارکرد: در اکثر محورهای استان مازندران، محور آزادشهر - شاهرود استان گلستان، محور رشت - قزوین، محدوده چابکسر در استان گیلان بارش باران را شاهدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در محور شاهین دژ - تکاب محدوده مائین بلاغ، محور فیروزکوه، محدوده گدوک استان آذربایجان غربی مه‌گرفتگی همراه با کاهش دید را شاهدیم.

رحمانی درباره وضعیت ترافیکی جاده‌ها گفت: در حال حاضر در تمامی محورهای مواصلاتی کشور جوی آرام و ترافیکی روان حاکم است.

وی با اشاره به محورهای مسدود اظهارکرد: محور اولنگ – شاهرود در استان‌های گلستان و سمنان، محور دیزین - شمشک در استان‌های تهران و البرز، در استان گیلان محور املش - اتاقور در محدوده پل Bridge کیازنی به علت ریزش پل، محور پونل - خلخال به علت ریزش کوه، دراستان همدان محور همدان - تویسرکان(گنجنامه) به علت کولاک وسرمای شدید، دراستان کهگیلویه و بویراحمد محور سی سخت - پادنا به علت بارش برف، مسدود هستند.

رحمانی در پایان گفت: در استان کردستان محور فرعی سرو آباد - پاوه (گردنه تهته) به علت یخ‌زدگی و نبود ایمنی کافی، در استان مازندران محور تنکابن فرعی توکله (پل توکله) به علت سیل و تخریب پل، در استان مازندران محور چمستان فرعی در کاپی به علت آبگرفتگی، در استان خوزستان محور امیدیه دیلم به علت آبگرفتگی، در استان ایلام محور ایلام - مهران محدوده کمربندی مهران به علت نشست آسفالت و آبگرفتگی، مسدود گزارش شده‌اند.

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

زنم سرش با مرد دیگری گرم بود / سرش را بریدم ! +عکس اعتراف شیطانی 4 شرور به قتل بی رحمانه دختر 14 ساله + عکس بلای هولناکی که دختر 12 ساله بر سر دوستش در جنگل آورد / مرد بلند قد چه نقشی داشت !+ عکس +16 حمله وحشیانه مرد غول پیکر به 2 زن و یک دختر در خیابان / دختر 4 ساله سکته کرد ! + عکس جواد سر خانواده اش کلاه گذاشت / سینا آبروی او را برد دستگیری رییس ستاد انتخاباتی حسن روحانی در قم فیلم قتل همسر باردار و 2 دختر به دست پدر روانی / او خوب نقش بازی می کرد قتل ورزشکار معروف کرمانشاهی مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا کشف جسد کودک 22 ماه در حوالی بیمارستان کودکان قتل پسر 14 ساله در جشن عروسی +عکس این مرد به طلافروشی ها بدل اندازی می کرد + عکس مرگ عجیب و ناگهانی مرد جوان با اصابت سنگی بی هدف + تصویر دستگیری سارقان مسلح طلافروشی در مشهد+عکس این روحانی جوان قصد غصب زمین 1200 متری را در تبریز داشت / او با عمامه اش چه کرد؟ + فیلم

منبع: رکنا

کلیدواژه: پل Bridge پلیس راهور جاده اطلاعات رئیس وضعیت جوی عکس زن مرد زندگی صبح فیلم ایران فضای مجازی تهران قتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۹۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ چالوس و هراز قفل شد

به گزارش خبرنگار مهر، در حال حاضر ترافیک در محور چالوس مسیر (شمال به جنوب) حدفاصل ولی آباد تا هریجان و ترافیک سنگین در محور هراز مسیر (شمال به جنوب) محدوده‌های وانا، شاهاندشت، گزنک و آب اسک سنگین است.

همچنین تردد در سایر محورهای شمال همچون محور فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) را روان اما محور آزادراهی قزوین - کرج - تهران محدوده کمال شهر و حدفاصل مهرشهر تا پل کلاک با ترافیک سنگین مواجه است.

طبق آخرین اطلاعات مرکز مدیریت راه‌ها، ترافیک در محور شهریار - تهران در برخی از مقاطع و آزادراه قم – تهران محدوده حکیم آباد نیز سنگین است.

کد خبر 6097036 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • بارش باران در محورهای مواصلاتی استان سمنان/ جاده‌ها لغزنده است
  • بارش باران در جاده‌های ۱۱ استان
  • آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور/ بارش باران در جاده‌های ۱۱ استان
  • محور مواصلاتی دستجرد- آشتیان در قم بهسازی شد
  • یک تونل و ۲ نقطه جاده ای هرمزگان برای عملیات عمرانی مسدود اعلام شد
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ چالوس و هراز قفل شد
  • جابجایی ۳۰ میلیون تن کالا در محور‌های مواصلاتی هرمزگان
  • ترافیک در مسیر بازگشت از شمال/ جوی آرام در دیگر جاده‌های کشور
  • آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور
  • جاده شمالی یک‌طرفه شد