Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-25@12:14:28 GMT

دستگیری قاچاقچی هروئین در چادگان

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۴۹۵۳۵

رکنا: فرمانده انتظامی شهرستان چادگان از دستگیری قاچاقچی مواد مخدر و کشف 120 گرم هروئین از مخفیگاه وی در عملیات ماموران انتظامی این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ" ولی اروجی"فرمانده انتظامی شهرستان چادگان با اعلام این مطلب اظهار داشت: ماموران فرماندهی انتظامی چادگان در پی اطلاع از حضور یکی از قاچاقچیان اصلی هروئین در این شهرستان، بلافاصله به منظور دستگیری وی وارد عمل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی با طراحی یک عملیات ویژه و ضربتی موفق شدند فرد مذکور را در مخفیگاهش دستگیر کنند.

این مقام انتظامی بیان کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهم 120 گرم هروئین به همراه یک قبضه سلاح جنگی ، 3 عدد خشاب و 40 عدد فشنگ کشف شد.

سرهنگ اروجی با بیان اینکه متهم دارای سوابق کیفری در زمینه قاچاق Contraband مواد مخدر Drugs و سرقت Stealing است گفت: در این رابطه پرونده تشکیل و وی جهت اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

زنم سرش با مرد دیگری گرم بود / سرش را بریدم ! +عکس اعتراف شیطانی 4 شرور به قتل بی رحمانه دختر 14 ساله + عکس بلای هولناکی که دختر 12 ساله بر سر دوستش در جنگل آورد / مرد بلند قد چه نقشی داشت !+ عکس +16 حمله وحشیانه مرد غول پیکر به 2 زن و یک دختر در خیابان / دختر 4 ساله سکته کرد ! + عکس جواد سر خانواده اش کلاه گذاشت / سینا آبروی او را برد دستگیری رییس ستاد انتخاباتی حسن روحانی در قم فیلم قتل همسر باردار و 2 دختر به دست پدر روانی / او خوب نقش بازی می کرد قتل ورزشکار معروف کرمانشاهی مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا قتل فجیع مهناز در روز تولدش شوهرش / ماجرا استیکرهای قلب چه بود؟ کشف جسد کودک 22 ماه در حوالی بیمارستان کودکان دردسر فرار زن شوهردار با مازیار / دستگیری این زن در شب های کارتن خوابی این مرد به طلافروشی ها بدل اندازی می کرد + عکس قتل پسر 14 ساله در جشن عروسی +عکس صدور حکم اعدام برای 3 قاتل / قاضی ابراهیمی خبر داد

منبع: رکنا

کلیدواژه: قاچاق Contraband مواد مخدر Drugs سرقت Stealing اخبار حوادث فرمانده انتظامی شهرستان مواد مخدر قاچاقچی مخفیگاه هروئین عکس زن مرد زندگی صبح فیلم ایران فضای مجازی تهران قتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۹۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف جسد دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار + جزییات ماجرا

کاظم فلاحی دوست مدیرعامل هلال‌احمر کهگیلویه و بویراحمد در تشریح این حادثه گفت: ساعت ۲۰ دقیقه بامداد پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ طبق تماس تلفنی با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات، خبر غرق شدن یک خانم ۱۷ ساله در رودخانه «بشار» منطقه «تل گاه» جاده اصفهان اعلام شد.

وی اظهار کرد: بلافاصله تیم امداد و نجات پایگاه شهید «ازراش» دنا به منطقه اعزام شده و شروع به جستجوی فرد غرق شده کردند که بعد از ۶ ساعت جستجو حدود ساعت ۶ صبح موفق به پیدا کردن جسد فرد غرق شده شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: همچنین عملیات جستجوی جسد کودک ۵ ساله غرق شده در رودخانه خرسان با تیم نجات و غریق هلال احمر و تجهیزات تخصصی همچنان ادامه دارد.

فلاحی دوست به مردم استان کهگیلویه و بویراحمد بخصوص والدین توصیه کرد: کسانی که به فن شنا آشنا نیستند با توجه به اینکه رودخانه‌های استان وحشی هستند و بعضاً از نیم تا ۱۶ متر عمق دارند از شنا کردن در رودخانه‌ها خودداری کنند تا شاهد حوادث ناگوار و تلخ و از دست دادن عزیزان خود نباشیم.

وی تاکید کرد: با توجه به شرایط رودخانه‌ها حتی با آشنا بودن به فن شنا، شنا کردن خطرناک است.

 

منبع: رکنا

tags # اخبار حوادث سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • غرق شدن دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار
  • کشف جسد دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار + جزییات ماجرا
  • ۴۷ قاچاقچی مواد مخدر در لرستان دستگیر شدند
  •  دختر نوجوان قربانی بازی کودکانه خواهرزاده‌اش شد
  • قاچاقچی حشیش در جنوب تهران بازداشت شد
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • قتل جوان ۱۷ ساله و دستگیری قاتل در نهاوند
  • ۴۷ خرده‌فروش و قاچاقچی مواد مخدر در لرستان دستگیر شدند
  • مادر و دختر قاچاقچی ارز در شیراز، نقره داغ شدند
  • مادر و دختر قاچاقچی ارز از پرواز آمریکا جا ماندند