Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-27@05:11:14 GMT

قراردادعراق‌باآمریکابرای‌واردات‌گندم‌وبرنج

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۴۹۵۷۰

عراق با آمریکا توافقی را برای واردات گندم و برنج آمریکایی امضا کرد. ناطقان: محمد هاشم، وزیر بازرگانی عراق در مراسم امضای این قرارداد در بغداد که با حضور سفیر آمریکا برگزار شد، گفت: توافق مذکور نیمه اول سال ۲۰۱۹ را پوشش خواهد داد و نشانه دهنده همکاری وسیع با شرکتهای آمریکایی برای تامین گندم و برنج مورد نیاز عراق در سال ۲۰۱۹ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هیات دولت نیز با این موضوع موافقت کرده است.

وزیر بازرگانی عراق گفت: امضای این قرارداد به دلیل این بوده که عراق کیفیت بالای گندم و برنج آمریکایی را ترجیح می دهد.

بر اساس گزارش رویترز، عراق به تامین سالانه ۴.۵ تا پنج میلیون تن گندم نیاز دارد و حدود دو میلیون تن در سال کمبود واردات دارد.
منبع: تسنیم برچسب ها: قرارداد ، عراق ، آمریکا

منبع: ناطقان

کلیدواژه: قرارداد عراق آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۹۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گفت و شنود/ آب شد!

دانشجویان و اساتید دانشگاه‌های بزرگ و معتبر آمریکا و اروپا علیه جنایات رژیم صهیونیستی و حمایت دولت‌هایشان از نسل‌کشی اسرائیل دست به اعتراضات گسترده زده و اعتراضاتشان با حمایت مردم نیز روبه‌رو شده است.

به گزارش مشرق، روزنامه کیهان در ستون گفت و شنود خود نوشت:

گفت: در دانشگاه‌های آمریکا و اروپا چه خبر است؟

گفتم: دانشجویان و اساتید دانشگاه‌های بزرگ و معتبر آمریکا و اروپا علیه جنایات رژیم صهیونیستی و حمایت دولت‌هایشان از نسل‌کشی اسرائیل دست به اعتراضات گسترده زده و اعتراضاتشان با حمایت مردم نیز روبه‌رو شده است.

گفت: دیگه چه خبر؟!

گفتم: پلیس در آمریکا و اروپا به سرکوب دانشجویان و اساتید پرداخته و چند صد نفر را بازداشت و تعداد زیادی از دانشجویان و اساتید را هم به شدت مجروح کرده‌اند. موساد هم دانشجویان را تهدید کرده که از طریق دوربین‌ها آنها را شناسائی و مجازات می‌کند!

گفت: غربگراهای داخلی که به بهانه اعتراض، آدم می‌کشتند و آمبولانس آتش می‌زدند و به شدت هم از آمریکا حمایت می‌کردند، حالا چه نظری دارند؟! هنوز هم حاضر نیستند بگویند بالای چشم آمریکا ابروست؟!

گفتم: یارو که خیلی عشق آمریکا داشت، میهمان یک آمریکایی شده بود و سر میز شام سعی کرد از او تقلید کند. آمریکایی دوتا بیسکویت درون بشقاب گذاشت و مقداری سوپ روی آن ریخت.عشق آمریکا هم همین کار را کرد. آمریکایی بشقاب را جلوی سگش گذاشت! و یارو...! از خجالت آب شد!

دیگر خبرها

  • گفت و شنود/ آب شد!
  • روز ۲۰۴ طوفان‌الاقصی| حمله پهپادی به حیفا
  • سه پهپاد «ام‌کیو ۹ ریپر» آمریکا از ماه نوامبر در یمن ساقط شده‌اند
  • کاخ سفید: برنامه‌ای برای سفر اردوغان به آمریکا وجود ندارد
  • پالیتیکو: آمریکا آماده امضای قرارداد ۶ میلیارد دلاری تسلیحاتی برای اوکراین است
  •  دیپلمات آمریکایی در اعتراض به سیاست بایدن در غزه استعفا کرد
  • قرارداد ۶میلیارد دلاری تسلیحات و تجهیزات آمریکا برای اوکراین
  • ممنوعیت تیک‌‌تاک در آمریکا تبدیل به قانون شد
  • سنای آمریکا لایحه محدودیت «تیک تاک» را تصویب کرد
  • آمریکا ممنوعیت تیک تاک را در سنا تصویب کرد