Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-19@07:16:28 GMT

یک تکذیبیه از روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۴۹۶۵۰

یک تکذیبیه از روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام

روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام، با صدور تکذبیه ای، ادعای مطرح شده در برنامه تلویزیونی «حالا خورشید» در خصوص فعالیت فردی از مدیران مجمع تشخیص مصلحت نظام در یک موسسه برگزار کننده جشنواره ها و همایش های کارآفرینی غیررسمی و با رویکرد تجاری را تکذیب کرد.

به گزارش ایسنا، روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام، با صدور تکذیبیه ای، ادعای مطرح شده در برنامه تلویزیونی «حالا خورشید» در خصوص فعالیت فردی از مدیران مجمع تشخیص مصلحت نظام در یک موسسه برگزار کننده جشنواره ها و همایش های کارآفرینی غیررسمی و با رویکرد تجاری را قویا تکذیب و رسما اعلام کرد: مدیران و مسوولان این موسسه یا موسساتی از این دست هیچ گونه عضویت ، سمت یا ارتباطی با نهاد مجمع تشخیص مصلحت نظام ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این اطلاعیه می افزاید: برگزاری یا تایید هرگونه کنگره، همایش، سمپوزیوم، نشست تخصصی و کارگاه، با نام مجمع تشخیص مصلحت نظام یا عنوان حقوقی اعضا و مدیران بلندپایه آن، مستلزم هماهنگی با این نهاد است و سو استفاده از این عناوین مورد پیگرد قانونی قرار می گیرد.
روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام با تشکر از حساسیت رسانه ها در موضوعات مربوط به مجمع، مستدعی است این قبیل موارد ادعایی را با روابط عمومی مجمع مطرح کرده و سپس به تنویر افکار عمومی اقدام کنند.
 انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: رييس مجمع تشخيص مصلحت نظام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۹۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر از مدیر روابط عمومی منابع طبیعی مازندران- نوشهر

به گزارش خبرنگار مهر، کاوه جوادی مدیر روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران - نوشهر به عنوان مدیر ارشد ارتباط گستر در سازمان منابع طبیعی کشور معرفی شد.

عباسعلی نوبخت رئیس سازمان منابع طبیعی و معاون وزیر جهاد کشاورزی با ارسال لوح از وی تقدیر کرد.

همچنین مهرداد خزایی مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران نوشهر نیز در آخرین جلسه شورای اداری از مدیر روابط عمومی این اداره کل تقدیر کرد.

دفتر خبرگزاری مهر در مازندران این موفقیت را تبریک عرض می‌کند.

کد خبر 6058464

دیگر خبرها

  • تقدیر از مدیر روابط عمومی منابع طبیعی مازندران- نوشهر
  • مشکل اصلی نظام وجود مدیران بی مدیریت است
  • آگهی انجمن صنفی کارفرمایی پایگاه های اینترنتی خبری تهران
  • آگهی برگزاری مجمع عمومی عادی نوبت اول انجمن صنفی کارفرمایی پایگاه های اینترنتی خبری استان تهران
  • بررسی طرح الزام به ثبت رسمی معاملات امسال کامل نشد/ ادامه بررسی از ۱۵ فروردین
  • سرمایه شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس ۷۵ هزار میلیارد تومان می‌شود
  • محبوبیت رهبران فرانسه در سراشیبی سقوط
  • استقبال رئیس سازمان ثبت اسناد از تصمیم اخیر مجمع تشخیص
  • خداحافظی با تهیه کننده پیشکسوت رادیو
  • کمال تبریزی مدیران جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی معرفی کرد