Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایرنا- کرج - مدیرعامل سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران روز جمعه با نماینده عالی دولت در استان البرز دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش ایرنا روز جمعه ایرنا ، عزیزاله شهبازی در دیدار با سید ضیاء هاشمی با تشریح اهمیت و ظرفیت های استان البرز ، گفت: البرز بستر امنی برای سرمایه گذاری داخلی و خارجی است که این فرصت های کم نظیر باید به نحو مطلوب اطلاع رسانی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استاندار جدید البرز با اشاره به اینکه دولت تدبیر و امید دستاوردهای بزرگی را به ارمغان آورده است اظهار داشت: مردم باید از خدمات خدمتگزاران خود در نظام و دولت آگاه شوند تا امید و نشاط بیشتری داشته باشند.
شهبازی که چهارشنبه گذشته با رای اعتماد هیات دولت به عنوان ششمین استاندار البرز انتخاب شد با یادآوری اینکه استکبار با هجمه های رسانه ای و تبلیغاتی درصدد ایجاد اختلال در نظم و اقتصاد کشور است تاکید کرد که رسانه ها باید آگاهانه و هوشیار در راستای خنثی نمودن دسیسه ها اقدام کنند.
وی گفت: جمهوری اسلامی با شعار استقلال و آزادی به پیروزی رسید و این امر دشمنان را آزرده خاطر کرده از این رو همواره به دنبال مقابله با این اهداف بوده اند.
استاندار البرز افزود: نظام جمهوری اسلامی همواره از تنگناهای دشمنان سربلند خارج شده و به طور قطع با اتحاد و انسجام از این برهه حساس نیز عبور خواهد کرد.
وی با تقدیر از همراهی رسانه های استان در تنویر افکار عمومی و همراهی با نظام و دولت عنوان کرد: در این رابطه خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران در البرز نیز حضور فعال و موثری دارد.
استاندار البرز همچنین با قدردانی از حسن اعتماد وزیر کشور که در ادامه آن اعتماد هیات وزیران را همراه داشت، عنوان کرد: در البرز، برنامه محور در راستای تحقق اهداف نظام و برنامه های دولت اقدام خواهم کرد.
شهبازی گفت: در روز معارفه رسمی از برنامه های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت خود در این استان اطلاع رسانی خواهم کرد.
در ادامه این دیدار مدیر عامل خبرگزاری جمهوری اسلامی با اشاره به اهمیت استان البرز از منظر تنوع اقوام و ویژگیهای فرهنگی و اجتماعی برای استاندار جدید البرز در تحقق اهداف و برنامه های دولت تدبیر و امید آرزوی موفقیت کرد.
سید ضیاء هاشمی تاکید کرد: امروز جامعه بیش از هر زمان دیگری نیازمند وحدت و همدلی مسوولان برای خدمت رسانی و به دنبال آن تقویت احساس امید و نشاط اجتماعی است.
عزیزاله شهبازی استاندار جدید البرز دارای مدارج کارشناسی علوم سیاسی از دانشگاه تهران، دکترای سیاست گذاری عمومی از مرکز علوم تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی اهواز، جانباز دوران دفاع مقدس و استاد و عضو هیات علمی دانشگاه با تالیف چندین کتاب تخصصی است.
سرپرست استانداری البرز، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی البرز، معاون استاندار خوزستان و فرماندار ویژه آبادان به مدت پنج سال، معاون فرماندار اهواز، معاون فرماندار بهبهان، بخشدار بهبهان، مدیرکل بنیاد شهید خوزستان، مدیر کل تقسیمات کشوری استان خوزستان، مدیر کل حراست استانداری سیستان و بلوچستان و کارشناس سیاسی وزارت کشور از سوابق مسوولیتی و اجرایی 'عزیزاله شهبازی 'است.
البرز با حدود سه میلیون نفر جمعیت دارای 6 شهرستان است که در خرداد ماه سال 89 به استان تبدیل شد.
6993

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي دولت استاندار البرز ديدار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۹۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار وزیر دفاع ایران با وزیر دفاع بلاروس

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر سرتیپ آشتیانی در دیدار با همتای خود ضمن اشاره به اهمیت جمهوری بلاروس در سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران گفت: دو کشور در مورد مسائل مهم منطقه‌ای و جهانی دارای دیدگاه مشترک بوده و همواره از اقدامات و مواضع یکدیگر حمایت می‌کنند.

وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران با اشاره به موضوع فلسطین به عنوان یک مسئله مهم جهانی گفت: رژیم صهیونیستی علاوه بر نسل کشی و ارتکاب جنایت جنگی در یک اقدام تروریستی با حمله به اماکن دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران در سوریه کنوانسیون‌های بین المللی را زیر پا گذاشته و متعاقباً پاسخ ایران به این رژیم مطابق ماده ۵۱ منشور سازمان ملل متحد بود.

وزیر دفاع ادامه داد: انتظار ما از کشورهای دوست و مستقل این است که نقض آشکار قوانین بین المللی توسط رژیم صهیونیستی را محکوم نمایند.

امیر سرتیپ آشتیانی با اشاره به ظرفیت‌های متنوع و مختلف دو کشور در حوزه‌های نظامی و دفاعی بر آمادگی جمهوری اسلامی ایران در جهت تقویت و ارتقای این همکاری‌ها تاکید کرد.

در این دیدار دو طرف همچنین بر ظرفیت‌های موجود و همکاری دو جانبه بر ضرورت اجرای موافقت نامه‌های دفاعی و تخصصی تاکید نمودند.

وزیر دفاع بلاروس نیز در این دیدار با اشاره به حمله ظالمانه رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران این اقدام را زیر پا گذاشتن حقوق بین‌المللی توصیف و پاسخ محدود جمهوری اسلامی ایران به اقدام این رژیم را که متضمن مدیریت تنش و عدم گسترش آن بود را عاقلانه و مدبرانه توصیف کرد.

وی در این دیدار اظهار داشت: با وجود فشار و تحریم کشورهای غربی علیه این کشور "مینسک" آمادگی خود را جهت توسعه و تقویت همکاری‌های دو جانبه در حوزه‌های مختلف اعلام می‌نماید.

کد خبر 6089718 هادی رضایی

دیگر خبرها

  • استاندار : مردم سالاری جمهوری اسلامی در دنیا بی‌نظیر است
  • استاندار آذربایجان‌شرقی: مردم سالاری نظام جمهوری اسلامی در دنیا بی‌نظیر است
  • انتقاد معاون استاندار از آپارتمان‌سازی در قم
  • پیام تبریك استاندار لرستان به مناسبت روز شوراها
  • دیدار وزیر دفاع ایران با وزیر دفاع بلاروس
  • وزرای دفاع ایران و چین دیدار کردند
  • سرکنسولگری ارمنستان در تبریز افتتاح می شود
  • سرکنسولگری ارمنستان در تبریز افتتاح می‌شود
  • تلاش های اصحاب رسانه در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری قابل تقدیر است
  • دیدار مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران با فرزند شهید مبارزی