Web Analytics Made Easy - Statcounter


مدیر کل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از 23 کیلومتر بزرگراه، راه اصلی و روستایی در استان اردبیل احداث شده است.
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، محبوب حیدری در نشست با اصحاب رسانه در اردبیل و در آستانه هفته حمل و نقل و راهداری اظهار کرد: ما به 650 تا 700 کیلومتر بزرگراه در استان اردبیل نیاز داریم که برآورد ابتدایی ما برای اجرایی کردن این بزرگراه‌ها 3 هزار و 500 میلیارد تومان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی خاطرنشان کرد: در سالجاری به رغم کاهش اعتبارات در حوزه راه و شهرسازی در سطح کشور اعتبارات استان اردبیل در این حوزه سه برابر افزایش یافته است که ما این امر را نتیجه تلاش و پیگیری استاندار اردبیل، نمایندگان و همکاران در حوزه راه و شهرسازی می‌دانیم.
مدیر کل راه و شهرسازی استان اردبیل با بیان اینکه برای سال آینده نیز تلاش کردیم به رغم کاهش اعتبارات در سطح کشور اعتبارات حوزه راه و شهرسازی برای استان اردبیل افزایش یابد، گفت: ما در شمال استان بخش عمده‌ای از راه‌های مواصلاتی به ویژه گرمی – بیله‌سوار، بیله‌سوار – پارس‌آباد و سایر محورها را به مطالعه دادیم که تا 6 ماه آینده مطالعات تکمیل شده و به تدریج احداث بزرگراه در این محورها را شروع خواهیم کرد.
حیدری افزود: در سالجاری و تاکنون 19 کیلومتر بزرگراه، 2.5 کیلومتر راه اصلی و دو کیلومتر راه روستایی احداث کردیم که در مجموع 23 کیلومتر احداث راه را در استان اردبیل شاهد بودیم.
وی ادامه داد: در بحث راه‌های روستایی ما احداث جدیدی نداریم بلکه عمده فعالیت ما بهسازی و ارتقای مشخصات راه روستایی است که در این زمینه 103 کیلومتر بهسازی راه روستایی در سالجاری انجام شده است.
مدیر کل راه و شهرسازی استان اردبیل بیان کرد: در 8 ماهه امسال بیش از 112 کیلومتر بهسازی راه اصلی و فرعی و 66 کیلومتر روکش آسفالت انجام شده و 73 دستگاه پل نیز در این مدت بهسازی و مناسب‌سازی شده است.
حیدری تصریح کرد: در حال حاضر احداث 356 کیلومتر پروژه راهسازی در دستور کار این اداره کل قرار دارد و ما تمام تلاش خود را می‌کنیم تا در این حوزه فعالیت‌هایمان را به شکل مطلوب و کیفی به انجام برسانیم..
 
20 پروژه ساختمان دولتی را در حال احداث داریم

مدیر کل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: از تابستان امسال احداث بیمارستان‌ها جزو وظایف راه و شهرسازی محسوب نمی‌شود به طوری که دانشگاه علوم پزشکی تولیت این کار را برعهده دارد و ما وظیفه‌ای در مورد احداث و یا تکمیل پروژه‌های بیمارستانی نداریم.
حیدری به 20 پروژه در حال احداث به عنوان ساختمان‌ها و تاسیسات دولتی با نظارت راه و شهرسازی اشاره و خاطرنشان کرد: این پروژه‌ها به متراژ 22 هزار و 923 مترمربع در حال احداث است و در کنار آن 9 هکتار تسطیح اراضی و اخذ 300 مورد سند تک برگی را در حوزه املاک و حقوقی شاهد بودیم. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف استان اردبیل بزرگراه حمل و نقل دانشگاه علوم پزشکی راه و شهرسازی استان منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۹۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۲۵ کیلومتر بزرگراه در مسیر زاهدان ـ بیرجند

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان از ساخت ۲۵ کیلومتر بزرگراه در محور مواصلاتی زاهدان- بیرجنددر سال ۱۴۰۳ با هدف توسعه ترانزیت و رونق اقتصاد این استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، مهدی پارسی از ساخت 25 کیلومتر بزرگراه در محور مواصلاتی زاهدان- بیرجند در سال 1403 با هدف توسعه ترانزیت و رونق اقتصاد استان سیستان و بلوچستان خبر داد.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه ارتقای محور زاهدان_ بیرجند به بزرگراه علاوه بر کاهش تصادفات توسعه اقتصادی و گردشگردی سیستان و بلوچستان را به همراه دارد، گفت: این اداره کل تلاش دارد تا پایان سالجاری با تکمیل و بهره برداری از 25 کیلومتر باند دوم در دست ساخت در این مسیر، زاهدان را به صورت بزرگراه به سفید آبه متصل کند.

وی با بیان اینکه برای احداث هر یک کیلومتر بزرگراه در این استان به اعتباری حدود 35 میلیارد تومان نیاز است که این موضوع می‌طلبد تا اعتبارات بیشتری برای اجرای طرح‌های راهسازی به استان تخصیص داده شود، افزود: برای محقق شدن اهداف پیش بینی شده سالجاری در این محور مهم استان باید بیش از 200 پل و آبرو در مسیر ساخته شود چرا که به دلیل موقعیت جغرافیایی منطقه بنا بر ضرورت در سنوات گذشته نیز احداث این پل ها با تعداد کمتر یا بیشتر در دستور کار قرار داشت.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان تاکید کرد: در چهار سال اخیر 53 کیلومتر بزرگراه با اعتبار یک هزار میلیارد تومان در محور زاهدان- بیرجند به بهره برداری رسیده و همچنان سه کارگاه با ایجاد اشتغال برای 350 نفر در حال انجام تعهدات سال جاری این اداره‌کل در این مسیر هستند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تحقق ۱۰۰ درصدی اهداف سال ۱۴۰۲ راه و شهرسازی شمال سیستان و بلوچستان در ساخت بزرگراه
  • تحقق ۱۰۰ درصدی اهداف ساخت بزرگراه در سیستان و بلوچستان
  • ساخت ۲۵ کیلومتر بزرگراه در مسیر زاهدان ـ بیرجند
  • ساخت ۲۵ کیلومتر بزرگراه در مسیر زاهدان بیرجند
  • ساخت ۲۵ کیلومتر بزرگراه در محور زاهدان _ بیرجند
  • بزرگراه قم - جعفرآباد بهسازی می‌شود
  • تکمیل بزرگراه‌ها نیازمند ۳۰۰ هزار میلیارد ریال اعتبار است
  • تکمیل بزرگراه‌های استان اردبیل نیازمند ۳۰۰ هزار میلیارد ریال اعتبار است
  • عملیات راهسازی در قطعه رانشی کیلومتر ۱۱ بزرگراه ایلام مهران شتاب می گیرد
  • نیاز ۱۲۰ همتی برای تکمیل کل شبکه آب‌های سطحی/هزینه هر متر کانال ۱۰۰ الی ۱۵۰ میلیون تومان است+فیلم