Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-16@15:39:14 GMT

تجربه سال ۸۴ را تکرار نخواهیم کرد

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۴۹۷۲۳

تجربه سال ۸۴ را تکرار نخواهیم کرد

دبیر کل حزب ندای ایرانیان گفت: با وجود همه مشکلاتی که در کشور هست؛ کنشگران سیاسی هوشمندانه تجربه سال ۸۴ را تکرار نخواهند کرد که نتیجه اش آن گرفتاری بزرگ و هدر رفتن استعدادها و ظرفیت‌های کشور می‌شود.

به گزارش ایسنا، صادق خرازی در چهارمین کنگره حزب ندای ایرانیان اظهار کرد: مشکلات معیشتی مردم، بی تدبیری ها در مدیریت ، فشار استکبار جهانی از جمله مشکلات امروز ما است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ما انتظارات فراوان زیادی از دولت و مسئولین داریم ، اما هرگز حاضر نیستیم، روی دیوار کسانی که هشت سال جمود کشور را ایجاد کردند را امضا کنیم.

خرازی گفت: باوجود همه مشکلاتی که در کشور هست؛ کنشگران سیاسی هوشمندانه تجربه سال ۸۴ را تکرار نخواهند کرد که نتیجه اش آن گرفتاری  بزرگ و هدر رفتن استعدادها و ظرفیت های کشور می شود.
ادامه دارد...

منبع: ایسنا

کلیدواژه: حزب ندای ایرانیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۹۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گفتگوی صریح بایدن با نتانیاهو/ در اقدامات احتمالی اسرائیل علیه ایران مشارکت نخواهیم کرد

به گزارش خبرآنلاین، ایرنا در این باره نوشت: سی ان ان به نقل از یک مقام ارشد دولت آمریکا بدون ذکر نام وی گزارش داد که جو بایدن این موضوع را بطور صریح در تماس تلفنی ساعات پیش خود با بنیامین نتانیاهو، با وی مطرح کرده است.

بایدن اگرچه بار دیگر بر تعهد امریکا برای حمایت از اسرائیل تاکید کرده اما تصریح او مبنی بر اینکه امریکا در اقدام احتمالی اسرائیل علیه ایران بعد از حمله موشکی و پهپادی جمهوری اسلامی علیه رژیم صهیونیستی مشارکت نخواهد کرد، قابل تامل است.

مقامات نظامی جمهوری اسلامی ایران پیش از حمله موشکی و پهپادی گسترده علیه رژیم صهیونیستی، به آمریکا هشدار داده بودند که هرگونه دخالت آمریکا در این جنگ، می تواند به هدف قرار گرفتن مواضع و پایگاه های این کشور در نقاط مختلف منجر شود.

همچنین پیشتر مقامات رسمی جمهوری اسلامی ایران به آمریکا هشدار داده بودند که اگر می خواهد آسیبی نبیند، بهتر است خود را کنار بکشد و در دام نتانیاهو نیفتد.

شبکه خبری ان بی سی آمریکا نیز در گزارشی، نوشت: جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در محافل خصوصی ابراز نگرانی کرده که بنیامین نتانیاهو در تلاش است آمریکا را به نحوی عمیق‌تر وارد درگیری‌هایی گسترده‌تر کند.

در این گزارش شبکه خبری ان بی سی ،آمده است: به گفته سه نفر از افراد آشنا به اظهارات جو بایدن رئیس جمهور (آمریکا)، وی به طور خصوصی ابراز نگرانی کرده است که بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر (رژیم) اسرائیل تلاش می‌کند پای ایالات متحده را عمیقاً به یک درگیری گسترده‌تر بکشاند.

2323

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1894415

دیگر خبرها

  • اردن: هرگز میدانی برای جنگ منطقه‌ای نخواهیم بود
  • قدردانی امام جمعه اشنویه از عملیات وعده صادق
  • تعطیلی برای همه مدارس سیستان وبلوچستان،نخواهیم داشت
  • خشم بی‌سابقه پوچتینو: بی‌احترامی بازیکنان چلسی دیگر تکرار نمی‌شود
  • عزم وزارت صمت بر رفع مشکلات بخش تولید/ واحدهای راکد احیا می‌شوند
  • بنگستون: هواداران پرسپولیس در جهان خاص هستند
  • تکرار تجربه ناکام احمدی‌نژاد
  • بایدن خطاب به نتانیاهو : در اقدامات احتمالی اسرائیل علیه ایران مشارکت نخواهیم کرد
  • گفتگوی صریح بایدن با نتانیاهو/ در اقدامات احتمالی اسرائیل علیه ایران مشارکت نخواهیم کرد
  • بهره‌برداری از تقاطع غیرهمسطح پل صاحب روضات ۳ ماه زودتر از موعد مقرر