Web Analytics Made Easy - Statcounter

مائوریتزیو ساری پس از تساوی مول ویدی و چلسی، درباره این مسابقه صحبت هایی را انجام داد.

طرفداری- دو تیم مول ویدی و چلسی در چارچوب دور آخر مرحله گروهی لیگ اروپا به مصاف هم رفتند که در پایان این بازی با نتیجه 2-2 خاتمه یافت. مائوریتزیو ساری پس از این مسابقه در کنفرانس خبری شرکت کرد تا پاسخگوی سوالات خبرنگاران باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزاش فوتبال لندن، مائوریتزیو ساری به سوالات زیر پاسخ داد:

شعار های ضد یهودی را در ورزشگاه شنیدید؟

نه من چیزی نشنیدم. موسیقی های به زبان انگلیسی را متوجه نمی شوم.

نظرتان درباره بازی چیست؟

از لحاظ تاکتیکی، اشتباهات زیادی مرتکب شدیم. از شخصیت و واکنشی که به گل دوم داشتیم، رضایت دارم. در زمین تعداد زیادی بازیکن جوان حضور داشت و پاسخ دادن به گلی که دریافت کردیم، آسان نبود. توپ را زیاد از دست دادیم و می توانستیم آن را بهتر مدیریت کنیم. در پایان و با وجود این بازیکنان جوان، از عملکرد تیم رضایت دارم. 

مصدومیت موراتا جدی است؟

پزشک تیم در نگاه اول گفت که مصدومیتش جدی نیست. البته در این وضعیت حداقل باید تا فردا صبر کنیم تا ببینیم مسئله جدی است یا خیر. 

عملکرد اتان امپادو

گل به خودی، تقصیر او نبود. در حال یارگیری بودیم و هنگامی که حریف اولین لمس توپ را در آن منطقه داشته باشد، مشکل به وجود می آید. تقصیر امپادو نبود. فکر می کنم او بازی خوبی داشت مخصوصا در این چنین تیمی. اگر به طول معمول به میدان برود، اوضاع برایش آسان تر خواهد شد. در این مسابقه ده بازیکن را تغییر دادیم و برای بازیکنان جوان آسان نیست که در کنار تیمی جدید، بازی خود را به نمایش بگذارند. از عملکرد کالوم هادسون اودوی و امپادو رضایت دارم و برایشان خوشحالم. البته که باید از لحاظ تکنیکی و تاکتیکی پیشرفت کنند. اما آن ها در مسیر درستی هستند. 

آیا بازیکنی از مول ویدی می تواند در لیگ برتر انگلیس بازی کند؟

آن ها در فاز هجومی تیم بسیار خوبی هستند. در دفاع کردن، اگر تجمع داشته باشند و لایه ای دفاع کنند، خوب هستند اما در غیر این صورت مشکلاتی دارند. در کنفرانس خبری قبلی نیز گفتم که شماره 10 آن ها را دوست دارم اما در این بازی به جز ده دقیقه پایانی، بازی نکرد.

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۹۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود چلسی به فینال لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 2-2 مقابل بارسلونا در نیوکمپ (2012/4/24) / فیلم

12 سال از تقابل عجیب بارسلونا و چلسی در نیوکمپ گذشت.

دانلود (38.8MB)

دیگر خبرها

  • صعود چلسی به فینال لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 2-2 مقابل بارسلونا در نیوکمپ (2012/4/24) / فیلم
  • انتقاد تند از چلسی: یک مشت پسربچه!
  • پرسپولیسی‌ها در مسیر مهندس استقلال
  • تن هاخ: مقابل شفیلدیونایتد عملکرد بسیار خوبی داشتیم؛ برونو فرناندز در فرم ایده‌آلی قرار دارد
  • باید یک سیلی پای گوش لیائو خواباند!
  • تقوی: خوشحالی و رضایت مردم از والیبال از همه چیز مهم‌تر است
  • بارندگی یزد به درستی مدیریت شد
  • بسکتبال NBA | هنرنمایی دانچیچ مقابل اعضای تالار مشاهیر
  • اسماعیلی‌فر در بهترین فرم، محروم از سپاهان
  • تودور: با سری بالا از کوپا ایتالیا حذف شدیم