Web Analytics Made Easy - Statcounter

سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای جزئیات محدودیت ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور تا روز شنبه ۲۴ آذرماه ۹۷ را اعلام کرد. ۲۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۹ اقتصادی راه و مسکن نظرات - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم ، بر اساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی و سامانه‌ های تردد شمار طی شبانه ‌روز گذشته، کل تردد ثبت ‌شده نسبت به روز قبل 0.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

4 درصد افزایش یافته است. سهم وسایل نقلیه سنگین 13.9 درصد، اوج تردد بین ساعات 16 تا 17 و کمترین تردد بین ساعات 3 تا 4 صورت گرفته است.

محدودیت‌های ترافیکی

تردد موتورسیکلت از ساعت 12 ظهر امروز ساعت 6 صبح فردا از محورهای کرج – چالوس ، هراز ، فیروزکوه و محور تهران –  سمنان –  مشهد و بالعکس ممنوع است.

تبصره- تردد موتور سیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

تردد انواع وسایل نقلیه در محور کندوان از ساعت 14 تا 24 امروز 23 آذرماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأمورین پلیس راه در محل ، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 تا 24 امروز از مرزن آباد به سمت کرج بصورت یکطرفه خواهد بود.

تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج – چالوس و بالعکس کماکان به استثناء حاملین مواد سوختی یا فاسد شدنی ممنوع است.

تردد  تریلرها کماکان در محور هراز ممنوع است.

تردد کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی ساعت 8 تا 24 جمعه 97/09/23 از محور هراز ممنوع است.

ممنوعیت تردد بدلیل مداخلات جوی:

1- محور رامیان- اولنگ - شاهرود ، واقع در استان های گلستان و سمنان به دلیل نبود ایمنی کافی تا اطلاع بعدی مسدود است.

2- محور فرعی شمشک - دیزین ، واقع در استان های البرز و تهران به دلیل نبود ایمنی کافی تا اطلاع بعدی مسدود است.

3- محور پونل- خلخال ، واقع در استان گیلان به دلیل نبود ایمنی کافی تا اطلاع بعدی مسدود است.

4- محور املش- اطاقور ، واقع در استان گیلان به دلیل نبود ایمنی کافی تا اطلاع بعدی مسدود است.

5- محور سی سخت – پادنا ، واقع در استان کهگیلویه و بویر احمد به دلیل نبود ایمنی کافی تا اطلاع بعدی مسدود است.

6- محور گنجنامه – تویسرکان ، واقع در استان همدان به دلیل نبود ایمنی کافی تا اطلاع بعدی مسدود است.

7- محور سروآباد – پاوه ، واقع در استان کردستان به دلیل نبود ایمنی کافی تا اطلاع بعدی مسدود است.

8- محور مهران - دهلران ، واقع در استان ایلام به دلیل سیلاب و طغیان رودخانه و نبود ایمنی کافی تا اطلاع بعدی مسدود است.

9- محور قدیم قزوین- رشت (محدوده تونل شیرین سو)، واقع در استان قزوین تا اطلاع بعدی به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود و مسیر جایگزین کنارگذر تونل است.

محدودیت ترافیکی جاده‎های کشور تا 10 آذر

انتهای پیام/

R1012188/P1010113/S7,81/CT1 واژه های کاربردی مرتبط وزارت راه راهداری

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وزارت راه راهداری وزارت راه راهداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۹۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار محدودیت تردد در محور کرج-چالوس

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا از وزارت راه و شهرسازی، بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، در پی اجرای عملیات روکش آسفالت در محدوده پیچ شاندیز تا کندوان در محور کرج-چالوس، محدودیت تردد در این محور اعمال می‌شود.

بازه زمانی این عملیات از تاریخ ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ لغایت ۲۰ شهریور ۱۴۰۳ و از ساعت ۱۲:۰۰ الی ۱۶:۰۰ برای روز‌های شنبه، از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۶:۰۰ برای روز‌های یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه، از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۲:۰۰ برای روز‌های چهارشنبه است؛ همچنین در روز‌های پنج‌شنبه، جمعه و ایام تعطیلات رسمی و همچنین روز‌های قبل و بعد از تعطیلات چندروزه عملیات متوقف خواهد بود.

موقعیت دقیق اجرای عملیات نیز برابر است با کیلومتر ۱۶ الی ۷۲ محور کرج-چالوس (محدوده پیچ شاندیز تا کندوان) که تردد هم‌زمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

همچنین بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، در پی اجرای عملیات احداث آبرو در محور کرج-چالوس (محدوده‌های اسکله واریان و محدوده بین تونل ۴ و ۵)، محدودیت تردد در این محور اعمال می‌شود.

بازه زمانی این عملیات از تاریخ ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ لغایت ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ و به‌صورت ۲۴ ساعته در روز‌های یکشنبه، دوشنبه، سه‌شنبه هر هفته خواهد بود. گفتنی است عملیات در روز‌های تعطیلات رسمی و همچنین روز‌های قبل و بعد از تعطیلات چندروزه متوقف خواهد بود.

موقعیت دقیق اجرای عملیات نیز برابر است با کیلومتر ۰ الی ۲۵ که تردد هم‌زمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

علاوه بر این بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، در پی اجرای عملیات تعمیر و نگهداری سیستم روشنایی، اجرای عملیات احداث آبرو‌های باکسی، اجرای عملیات گالری پیش‌ساخته، اجرای عملیات تعمیر و مرمت گالری محدوده بین تونل ۶ و ۷ و اجرای عملیات رنگ‌آمیزی هندریل، محدودیت تردد در این محور اعمال می‌شود.

بازه زمانی این عملیات از تاریخ ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ لغایت ۲۰ شهریور ۱۴۰۳، از ساعت ۱۲:۰۰ الی ۱۶:۰۰ در روز‌های شنبه، از ساعت ۸:۰۰ الی ۱۶:۰۰ برای روز‌های یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه و از ساعت ۸:۰۰ الی ۱۲:۰۰ برای روز‌های چهارشنبه خواهد بود. ضمن این که عملیات مذکور در روز‌های پنج‌شنبه، جمعه و ایام تعطیلات رسمی و همچنین روز‌های قبل و بعد از تعطیلات چندروزه متوقف خواهد بود.

موقعیت دقیق اجرای این عملیات نیز برابر است با کیلومتر ۱۹ الی ۲۳ (تونل ۲ الف تا دهانه شمال تونل ۴)، کیلومتر ۹ الی ۳۰، کیلومتر ۱۴ الی ۱۵ (محدوده خوزنکلا)، کیلومتر ۳۰ الی ۳۵ محدوده تونل شماره ۶ و ۷ و کیلومتر ۱ الی ۷۰ که تردد هم‌زمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • محدودیت‌ های ترافیکی آخر هفته جاده‌های کشور
  • محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته جاده‌های کشور
  • اعمال محدودیت های ترافیکی در راه های مازندران
  • محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته به سمت مازندران
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های مازندران
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • وضعیت راه‌های کشور؛ بارش و تردد روان در جاده‌های شمالی
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت / هراز مسدود شد
  • هشدار محدودیت تردد در محور کرج-چالوس
  • هشدار محدودیت تردد در محور کرج چالوس