Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-24@12:05:32 GMT

قتل شریک مالی و سوزاندن جسدش با یک دبه بنزین

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۴۹۹۱۸

قتل شریک مالی و سوزاندن جسدش با یک دبه بنزین

باشگاه خبرنگاران جوان: رسیدگی به این پرونده از سال ۹۵ وقتی شروع شد که مرد جوانی با پای خودش به اداره پلیس رفت و راز جنایتی را که هفت ماه پیش با همدستی کارگرش مرتکب شده بود، برملا کرد.

«فرخ» به افسرپلیس گفت: از اسفند ۹۴ وقتی شریک مالی‌ام که در یک سوله باهم کار می‌کردیم، هزینه انشعاب آب و برق را پرداخت نکرد، با هم اختلاف پیدا کردیم تا اینکه هر روز این اختلافات بیشتر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای همین با همدستی کارگرم تصمیم به قتل او گرفتیم. روز حادثه او را سوار خودرو کرده و به اطراف ورامین بردیم. ابتدا با هم حرف زدیم، اما در نهایت درگیر شدیم. کارگرم دستان «فرهاد» را گرفت و من طنابی را که در خودرو داشتم به دور گردنش پیچیدم و او خفه شد. برای اینکه راز این جنایت مخفی بماند جسدش را با بنزین سوزاندیم و بعد بقایای جسد را دفن کردیم. سپس کیف او که یک چک و یک گوشی تلفن همراه داخلش بود سرقت کردیم، چک را من بردم و گوشی را به کارگرم دادم.

هفت ماه از این ماجرا گذشت، اما هر روز عذاب وجدان بیشتر آزارم می‌داد و تمام ذهنم را درگیر کرده بود، هر جا می‌رفتم صحنه قتل روبه‌رو‌یم بود، برای همین نتوانستم تحمل کنم.

با اعتراف‌های تکان دهنده فرخ، همدست او هم دستگیر شد و هر دو متهم با صدور کیفرخواست به اتهام مشارکت در قتل عمد، جنایت برمیت و سرقت مقرون به آزار صبح روز گذشته در شعبه یازدهم دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی متین راسخ و با حضور قاضی حسینی مستشار ارشد دادگاه تحت محاکمه قرار گرفتند.

در ابتدای جلسه اولیای دم خواستار قصاص متهمان شدند، آنگاه فرخ پشت میز محاکمه ایستاد و در حالی که اتهام‌هایش را قبول داشت، گفت: این کارگرم بود که پیشنهاد قتل فرهاد را داد. من همه اتهام‌هایم را قبول دارم. سعید هم با انکار اظهارات فرخ گفت: من کارگر ساده‌ای بودم، او از من خواست در این کار کمکش کنم. قبول دارم که در این جنایت حضور داشتم، اما من فقط دستان مرحوم را گرفتم این فرخ بود که فرهاد را خفه کرد. پس از پایان اظهارات دو متهم، قضات ختم جلسه را اعلام کردند و برای صدور حکم وارد شور شدند.

منبع: روزنامه ایران

منبع: فردا

کلیدواژه: دبه بنزین سوزاندن جسد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۹۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| تبریک فرهاد مجیدی به العین به زبان عربی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ العین روز گذشته دست به کار بزرگی زد و موفق شد بعد از انجام بازی رفت و برگشت، الهلال را حذف کرده و راهی فینال لیگ قهرمانان آسیا شود. حالا فرهاد مجیدی که مدتی در دوران بازی اش در العین حضور داشت، با انتشار یک استوری به زبان عربی، به العینی ها تبریک گفت.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898985

دیگر خبرها

  • جمهوری اسلامی آمادگی دارد در پیشرفت سریلانکا شریک شود
  • عکس| تبریک فرهاد مجیدی به العین به زبان عربی
  • آمریکا شریک جرم صهیونیست‌ها است
  • در هنگام سوخت گیری از کارت سوخت شخصی استفاده کنید
  • افتتاح جایگاه پمپ بنزین در جاده دهدشت به پاتاوه
  • ویترین تسنیم شماره ۶۵۱ / شریک شرقی ۱۰ میلیاردی
  • ماجرای کشف جسد در بشکه چه بود؟
  • پاکستان، شریک استراتژیک/ فرصت ۱۰ میلیارد دلاری برای ایران
  • یک هتل کوهستان در منطقه ۲ تهران ساخته می شود | راه نجات بوستان های جنگلی تهران از نظر یکی از مدیران شهری
  • عراق اولین شریک تجاری گمرکات مازندران در صادرات کالا