Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-19@11:01:42 GMT

کی‌روش از همه نام غیر از برانکو

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۴۹۹۴۹

کی‌روش از همه نام غیر از برانکو

سرمربی تیم ملی در بیانیه ای جدید به تحسین مربیان حاضر در فوتبال ایران پرداخت. او گفت: بنده به شخصه همیشه شجاعت و شهامت دوستان همکار خود را تحسین می کنم.

به گزارش “ورزش سه” و سایت رسمی فدراسیون – متن پیام به این شرح است:


فوتبال بازی نقطه نظرهاست و ما "خانواده فوتبال" یاد می گیریم که در این بازی، با مخالفتها در کمال احترام و هماهنگی موافق باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بنده به شخصه همیشه شجاعت و شهامت دوستان همکار خود را تحسین میکنم، زمانی که آنها برای اصول و ارزشهایی که از منافع فوتبال حفاظت می کند، برمی خیزند و می جنگند. برای مثال: علی پروین، علی دایی، امیر قلعه نویی، وینفرد شفر، جواد نکونام، یحیی گل محمدی، حسین کلانی، مهدی مهدوی کیا و وحید هاشمیان.


عذرخواهی بنده را پذیرا باشید چنانچه اسمی که می بایست در این لیست از "شجاعت و شخصیت والا" وجود می داشت و نام نبردم.


کارلوس کی روش

 

تیم ملی ایران کارلوس کی روش(سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی ایران کارلوس کی روش سرمربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۹۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«ویسی» سرمربی فولادخوزستان شد


به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، هیات مدیره باشگاه فولاد خوزستان بعد از بحث و بررسی‌های متعدد درباره شرایط نیمکت تیم، ضمن قدردانی از احمد آل‌نعمه بابت زحماتی که پس از قطع همکاری با ایگناسیو مارتینز سرمربی اسپانیایی در بحث فنی تیم فوتبال بزرگسالان این باشگاه متحمل شد، رای به انتخاب عبدالله ویسی به عنوان سرمربی جدید داد.

ویسی که سابقه سرمربیگری در تیم‌های سپاهان اصفهان، فولاد خوزستان، استقلال خوزستان، پیکان تهران، صنعت نفت آبادان، نفت مسجدسلیمان، صبای قم، شاهین بوشهر، خیبر خرم‌آباد و... را در کارنامه دارد، با استقلال خوزستان در لیگ برتر و به همراه شاهین بوشهر در لیگ دسته اول جشن قهرمانی گرفته است.

 

سرمربی ۵۲ ساله فوتبال ایران حالا بار دیگر کارش را در فولاد خوزستان آغاز می‌کند. بر همین اساس او ساعتی دیگر در تمرین فولاد به طور رسمی با قرمزپوشان فوتبال خوزستان استارت خواهد زد.

گفتنی است؛ فولاد با سرمربیگری عبدالله ویسی در هفته بیست و یکم لیگ برتر عصر روز یکشنبه ۲۷ اسفند به مصاف استقلال خوزستان می‌رود. فولاد که در این فصل شرایط نابسامانی دارد، هم اکنون با ۱۹ امتیاز در رتبه سیزدهم جدول رده‌بندی لیگ برتر است.

دیگر خبرها

  • لباس قرمز چینی بر تن برانکو
  • توردو سرمربی لاتزیو شد
  • قهرمانی دوباره کارلوس آلکاراس در مسترز ایندین ولز
  • هازن هوتل سرمربی وولفسبورگ شد
  • استوری تحسین برانگیز آرنولد برای هادی چوپان
  • اعلام ترکیب استقلال برابر هوادار
  • کابوس ستاره یونایتد: حذف از تیم ملی برزیل
  • بازی عقب‌افتاده جام حذفی به شمس‌آذر ضرر زد
  • سرمربی گل گهر در نشست خبری حاضر نشد
  • «ویسی» سرمربی فولادخوزستان شد