Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

مراسم تشییع پیکر ایرج دانایی فر از ساعت 9 صبح امروز با حضور اهالی ورزش و فوتبال برگزار شد.

در این مراسم افرادی چون محمدرضا داورزنی، امیرحسین فتحی، وینفرد شفر، علی پروین، ناصر ابراهیمی، پرویز مظلومی، نصرالله عبداللهی، حسین فرکی، حسن حبیبی، محمد مومنی، مهدی حاج محمد، علی جباری، فرشاد پیوس،کامران منزوی، علی خطیر، مهدی مناجاتی، حمید استیلی، مهدی کشاورز، جهانگیر کوثری، بیژن طاهری، اشکان نامداری، محمدحسین ضیایی، بهتاش فریبا، امین نوروزی و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

... حضور داشتند ضمن آنکه تعداد زیادی از هواداران استقلال با در دست داشتن عکس مرحوم دانایی فر با خانواده وی ابراز همدردی کردند.

ایرج دانایی فر به دلیل مشکل کبدی دو روز پیش در بمارستان نمازی شهر شیراز جان به جان آفرین تسلیم کرد.

 

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۹۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش کشتی‌گیران غول پیکر برای درآوردن گریه نوزادان (عکس)

کشتی‌گیران غول پیکر ژاپنی، رقابت ویژه‌ای از رزم سنتی «سومو» را به نمایش گذاشتند: رقبا با نوزادی در بغل باید تلاش می‌کردند بدون توسل به خشونت، گریه نوزاد حریف را در بیاورند.

به گزارش فرارو، در این رقابت عجیب که از سال ۱۹۹۱ و با هدف دعا برای سلامتی و رفاه کودکان برگزار می‌شود، حدود ۱۰۰ نوزاد شرکت کردند.

کشتی «سومو» یکی از ورزش‌های باستانی و پرطرفدار ژاپن است که در دهه‌های اخیر به یک جاذبه گردشگری هم تبدیل شده است. کشتی‌گیران زمان بسیاری را برای آمادگی بدنی در معابد می‌گذرانند. قهرمان این ورزش عنوان یوکوزانا را از آن خود می‌کند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تقدیر وزیر ورزش از مهدی الفتی بعد از کسب سهمیه المپیک
  • تلاش کشتی‌گیران غول پیکر برای درآوردن گریه نوزادان (عکس)
  • (تصاویر) تشییع پیکر آیت الله ضیاءالدین نجفی تهرانی
  • تشییع و خاکسپاری پدر شهید والامقام عباس چاه کبوتری در گرگان
  • عکس جنجالی از یک مراسم که برای بهروز افخمی دردسر شد!
  • پیکر مطهر شهید گمنام عصر روز جمعه مورد استقبال مردم رفسنجان قرار می‌گیرد
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مرتضی شفیعی در اصفهان
  • پیکر بسکتبالیست نوجوان قزوینی تشییع شد
  • اسبقیان خطاب به دوومیدانی‌کاران: عملکرد شما را تحت نظر داریم
  • تشییع پیکر پدر شهید دوران دفاع مقدس در سراب