Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-24@22:40:34 GMT

قصه‌گوی حرفه‌ای شوید

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۴۹۹۹۱

به گزارش ایلنا، همزمان با جشنواره قصه‌گویی، نشست‌های علمی و کارگاه‌های تخصصی ویژه مدیران فرهنگی، دانشجویان و هنرمندان برگزار می‌شود.

کمیته علمی بیست‌ویکمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی ۲ نشست علمی و ۵ کارگاه آموزشی در جشنواره قصه‌گویی برگزار می‌کند. مخاطبان این برنامه‌ها مدیران فرهنگی، دانشجویان، قصه‌گویان، معلمان و مربیان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارگاه‌های آموزشی و نشست‌های تخصصی در این دوره از جشنواره  به صورت پنل برگزار می‌شود و افراد بنام و چهره‌های شناخته شده، برگزاری این پنل‌ها را عهده‌دار خواهند بود.

نشست «عصر ارتباط، تبادل فرهنگی و حیات قصه‌ها»

این نشست روز سه‌شنبه ۲۷ آذر ماه ساعت ۱۶: ۰۰ تا ۱۹: ۰۰ توسط دکتر مرجان فولادوند، نویسنده و پژوهشگر و دکتر محمود گلزاری، عضو هیات‌علمی دانشگاه علامه طباطبایی و دکتر شهرام گیل‌آبادی عضو هیات‌علمی دانشگاه صداوسیما، برگزار می‌شود.

 نشست  «قصه‌گویی، مهارت زندگی، اجتماعی شدن»

روز چهارشنبه ۲۸ آذر ماه از ساعت ۱۶: ۰۰ تا ۱۹: ۰۰ توسط دکتر مصطفی مهرآیین عضو هیات علمی مرکز تحقیقات سیاست علمی، دکتر حسن ذوالفقاری عضو هیات علمی دانشگاه تربیت‌مدرس، دکتر فهیمه حسین‌زاده جامعه‌شناس و دکتر محمدجواد قنواتی مدیر بخش فولکلور و ویراستار علمی دانشنامه فرهنگ مردم برگزار می‌شود.

کارگاه «قصه‌های مدرن، نیاز روز کودکان»

دوشنبه ۲۶ آذرماه از ساعت ۱۶-۱۴، توسط آلیسا دونجوبانگ قصه‌گویی از کشور کره برگزار می‌شود.

کارگاه «قصه‌گویی تعاملی»

روز دوشنبه ۲۶ آذرماه از ساعت ۱۶ تا ۱۸ توسط مصطفی رحماندوست شاعر، نویسنده و مترجم برگزار می‌شود.

کارگاه «چگونه قصه گویی اثربخش باشیم»

روز سه‌شنبه ۲۷ آذرماه ساعت ۱۴ تا ۱۶ توسط  کاسپر سورنسن، قصه‌گو از دانمارک برگزار می‌شود.

کارگاه «قصه‌گویی با روش‌های جدید و رویکردهای نو»

روز چهارشنبه ۲۸ آذر ماه از ساعت ۱۰ تا ۱۲ توسط پوپک عظیم‌پور، عضو هیات علمی دانشکده هنرهای نمایشی و موسیقی دانشگاه تهران برگزار می‌شود علاقه‌مندان به ثبت نام می‌توانند به evnd.co/dKuQO مراجعه کنند.

کارگاه «خلق قصه‌ها در تعاملات بین‌المللی»

روز چهارشنبه ۲۸ آذر ماه از ساعت ۱۴ تا  ۱۶ توسط کی ران شاه قصه گویی از کشور استرالیا برگزار می‌شود.

مکان برگزاری کارگاههای تخصصی در محل کلاس‌های علمی کاربردی کانون و نشست‌های تخصصی در محل کاخ جشنواره واقع در خیابان حجاب ، کانون پرورش فکرى کودکان و نوجوانان برگزار مىشود.

همچنین کارگاه هاى آموزش مهارت‌هاى قصه‌گویى ویژه پدران و مادران در تمامى ایام جشنواره صبح و بعد از ظهر برگزار خواهد شد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: قصه گویی بیست و یکمین جشنواره بین المللی قصه گویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۹۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقرار مراکز آموزشی فنی و حرفه‌ای در جوار مجموعه های صنعتی

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ سید محمد حسینی با تاکید بر اهمیت استقرار مراکز آموزشی فنی و حرفه‌ای در جوار مجموعه های صنعتی اظهارداشت: دانشگاه های فنی و هنرستان ها اگر در کنار کارخانه ها و مراکز صنعتی و معدنی و پارکهای علمی و فناوری باشند می توانند از تجهیزات و امکانات آنها برای آموزش عملی دانشجویان و دانش آموزان  بهره ببرند

دکتر حسینی افزود: از طرف دیگر فرهنگ سازی در جامعه و بین خانواده ها برای سوق دادن فرزندان به سمت مهارت آموزی در دانشگاه ها از اهمیت فراوانی برخوردار است تا فرهنگ کار در جامعه نهادینه شود.

معاون رئیس جمهور خاطرنشان کرد: دانشگاه فنی و حرفه ای در سال های اخیر با حمایت دولت مردمی گام های بلندی به سمت مهارت افزایی برداشته است و جوانان گرایش و اقبال بیشتری برای تحصیل در این دانشگاه پیدا کرده اند چون اشتغال به کار آنان در آینده تقریباً تضمین شده است.

معاون پارلمانی رئیس جمهور در ادامه با تاکید بر اهمیت استقرار مراکز آموزشی فنی و حرفه‌ای در جوار مجموعه های صنعتی اظهارداشت: دانشگاه های فنی و هنرستان ها اگر در کنار کارخانه ها و مراکز صنعتی و معدنی و پارکهای علمی و فناوری باشند می توانند از تجهیزات و امکانات آنها برای آموزش عملی دانشجویان و دانش آموزان  بهره ببرند همچنان که دانشگاههای علوم پزشکی از دسترسی به بیمارستان ها برای آموزش دانشجویان بیشترین استفاده را بعمل می آورند.

دکتر حسینی همچنین با اشاره به مطالبه  اساتید دانشگاه فنی و حرفه ای مبنی بر تغییر نام این دانشگاه به دانشگاه ملی مهارت و تاسیس شهر مشاغل و پارک های مهارت و صنایع خلاقه، این پیشنهادها را موجه و قابل پیگیری دانست.

در پایان این مراسم با حضور دکتر حسینی از برگزیدگان کنفرانس، پژوهشگران برتر، حامیان دانشگاه و کنفرانس و نیز پیشکسوتان دانشگاه از جمله پروفسور حسن کی پور تجلیل شد.

 

 

دیگر خبرها

  • بازخوانی تحلیلی زمینه‌های سیاسی اجتماعی در تدبرگرایی معاصر
  • استقرار مراکز آموزشی فنی و حرفه‌ای در جوار مجموعه های صنعتی
  • بیش از ۸ هزار عضو هیات علمی خانم در دانشگاه‌ها فعالیت می‌کنند
  • نشست علمی«تبلیغ دین؛ آسیب ها و بایسته ها» برگزار می شود
  • نشست تخصصی «اقلیم، طبیعت و بیان هنری» برگزار می‌شود
  • ماهگرد ششم تهران
  • نشست علمی « وعده صادق و جامعه ایرانی » برگزار می شود
  • حضور نخبگان در لایه‌های حکمرانی
  • بحث و گفتگو درباره کتاب «قرآن، هرمنوتیک و باطن در تشیع»
  • نشست «درآمدی به اخلاق قرآنی» برگزار می شود