Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-23@08:38:47 GMT

درمان کم خونی با یک ماده غذایی پرخاصیت

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۵۰۰۴۶

درمان کم خونی با یک ماده غذایی پرخاصیت

رکنا: درمان کم خونی برای مبتلایان به این بیماری روش های مختلفی دارد اما خوردن تخم مرغ در درمان این بیماری بی نظیر عمل می کند.

تقویت بدن، مقاوم‌سازی بدن برای مقابله با میکروب‌ها، پایین آوردن کلسترول بدن، کاهش وزن و رفع کم‌خونی از مزایای مصرف تخم مرغ است.

ز، تخم مرغ از آن دسته موادی است که هم دستیابی به آن آسان است و هم نوع پخت آن را همگان می‌دانند لذا بسیاری از مردم و تقریباً همه هموطنان از این ماده در وعده‌های مختلف غذایی استفاده می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، بهبود عملکرد بدن، جبران کمبود آهن، تقویت بدن، مقاوم‌سازی بدن برای مقابله با میکروب‌ها، پایین آوردن کلسترول بدن، کاهش وزن، بهبود سلامت مغز، تقویت بینایی، ترمیم استخوان‌ها، حفظ سلامت مو، حفظ انرژی بدن، شادابی پوست، حفظ سلامت کبد، براق کردن ناخن‌ها، رفع کم خونی و ترمیم سلول‌های بدن از فواید مصرف تخم مرغ برای بدن انسان است.بر همین اساس این ماده به دلیل حفظ انرژی بدن برای سالخوردگان نیز توصیه می‌شود تا ایمنی بدن خود را تقویت کنند.

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

زنم سرش با مرد دیگری گرم بود / سرش را بریدم ! +عکس اعتراف شیطانی 4 شرور به قتل بی رحمانه دختر 14 ساله + عکس بلای هولناکی که دختر 12 ساله بر سر دوستش در جنگل آورد / مرد بلند قد چه نقشی داشت !+ عکس +16 حمله وحشیانه مرد غول پیکر به 2 زن و یک دختر در خیابان / دختر 4 ساله سکته کرد ! + عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا جواد سر خانواده اش کلاه گذاشت / سینا آبروی او را برد دستگیری رییس ستاد انتخاباتی حسن روحانی در قم دختر بچه هندی از پدر فریبکارش شکایت کرد +عکس مرگ تلخ دختر ۷ ساله پس از دستگیری به همراه خانواده اش در مرز مرگ عجیب و ناگهانی مرد جوان با اصابت سنگی بی هدف + تصویر این مرد به طلافروشی ها بدل اندازی می کرد + عکس دستگیری سارقان مسلح طلافروشی در مشهد+عکس کشف جسد کودک 22 ماه در حوالی بیمارستان کودکان له شدن سر مرد صافکار زیر خودروی پراید تصادف زنجیره ای و خونین در گچساران +عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: سلامت درمان خوردن تخم مرغ بیماری کم خونی عکس زن مرد زندگی فیلم صبح ایران فضای مجازی قتل تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۰۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گروگان گیری دختر ۱۶ ساله در تهران / آدم ربا به ۱۰ میلیارد نرسید

هفته گذشته موضوع ربوده شدن دختر جوانی ۱۶ ساله اهل کردستان به فوریت‌های پلیس اعلام شد و بر همین اساس ماموران کلانتری ۱۱۴ هفت چنار به موضوع ورود کردند.

گزارش تیم پلیسی به بازپرس ویژه قتل، قاضی براعه رییس شعبه سوم دادسرای جنایی تهران اعلام شد و کارآگاهان اداره ۱۱ پلیس آگاهی برای بررسی موضوع و کشف حقیقت و دستگیری متهم وارد عمل شدند.

خانواده دختر اعلام کرده بودند که برای آزادی دخترشان آدم ربا تقاضای ۱۰ میلیارد تومان وجه نقد را کرده‌اند.

پس از انجام تحقیقات اولیه، کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران با انجام اقدامات فنی و پلیسی پیچیده، در کمتر از ۷۲ ساعت متهم را در روز چهارشنبه ۲۹ فروردین شناسایی و دستگیر کردند.

متهم از همان ابتدا موضوع آدم ربایی را انکار کرد و گفت: با این دختر خانم در فضای مجازی دوست شده بود و دخترخانم به خواست و اراده خودش با او آمده بود و تقاضای پول هم نقشه او بوده است.

به گفته قاضی براعه، دخترخانم هنوز به دادسرا مراجعه نکرده است و حال روحی مساعدی ندارد و خانواده وی اعلام کرده اند که در این سه روز گروگان گرفته شده بود و او را در منزلی حبس و آزار و اذیتش کرده بود که متهم آنرا انکار کرده است.

براساس این گزارش، تحقیقات در این پرونده در حال انجام است.

منبع: ایسنا

tags # اخبار حوادث سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • حکم اعدام آقای کارگردان شکسته شد
  • فریب دختر ۱۸ ساله با وعده ازدواج و مهاجرت
  • حمله مرگبار پلیس آمریکا به بیمار جنسی؛ او به سراغ دختـر ۷ ساله آمده بود! | فیلم
  • (عکس) دختر ۹ ساله‌ای که به لقب هرکول معروف شد
  • دختر ۹ ساله‌ای که به لقب هرکول معروف شد/ عکس
  • ربودن دختر نوجوان توسط پسر ۲۵ ساله برای ۱۰ میلیارد
  • ربودن دختر نوجوان توسط پسر ۲۵ ساله برای ۱۰ میلیارد تومان
  • گروگان گیری دختر ۱۶ ساله در تهران / آدم ربا به ۱۰ میلیارد نرسید
  • گروگان‌گیری دختر ۱۶ ساله در تهران
  • گروگان گیری دختر ۱۶ ساله در تهران/ آدم ربا به ۱۰ میلیارد نرسید