Web Analytics Made Easy - Statcounter

سبزوار- ایرنا- مدیرکل امور عشایر خراسان رضوی گفت: از ابتدای امسال 64 میلیارد ریال تسهیلات به عشایر شهرستان های سبزوار، خوشاب و داورزن در غرب خراسان رضوی پرداخت شد.

محمد نبوی فرد روز جمعه در دیدار از دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی سبزوار افزود: 38 میلیارد ریال از این تسهیلات از محل سامانه کارا، 20 میلیارد آن سرمایه در گردش و 6 میلیارد ریال از محل اعتبارات خشکسالی به عشایر شهرستانهای غرب خراسان رضوی پرداخت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: امسال همچنین یک میلیارد و 900 میلیون ریال اعتبار عمرانی برای مرمت راهها و تامین آب آشامیدنی مناطق عشایری استان اختصاص یافته است.
مدیرکل امور عشایر خراسان رضوی گفت: از ابتدای امسال 770 میلیارد ریال تسهیلات به عشایر استان پرداخت شده که 290 میلیارد ریال آن از اعتبارات سامانه کارا، 225 میلیارد از محل منابع داخلی عشایر، 64 میلیارد ریال از محل اعتبارات خشکسالی و بقیه از محل منابع بانکی بوده است.
وی با اشاره به تهیه کنسانتره مخصوص برای پرواربندی بره های عشایر خراسان رضوی تصریح کرد: تاکنون 17 هزار تن کنسانتره مخصوص و 30 هزار تن جو نیز بین عشایر توزیع شده است.
70 درصد جمعیت عشایری سبزوار، داورزن و خوشاب در بخش روداب و بقیه در بخش مرکزی سبزوار و شهرستان های خوشاب و داورزن استقرار دارند.
هفت هزار خانوار عشایری خراسان رضوی با 35 هزار نفر جمعیت در قالب 35 طایفه، بیش از یک میلیون راس دام در اختیار دارند.
سبزوار در 230 کیلومتری غرب مشهد مقدس قرار دارد.
8145/7495/5132

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد تسهيلات حمايت از عشاير

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۰۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضبط برنج های تقلبی و جریمه متخلف در مشهد

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی گفت: پرونده تقلب در بسته بندی برنج به ارزش چهار میلیارد و ۹۷۷ میلیون ریال در شعبه دوم بدوی تعزیرات حکومتی مشهد رسیدگی شد.   سیدمرتضی مدنی افزود: شعبه با توجه به مستندات در پرونده، اتهام تقلب را محرز دانست و علاوه بر ضبط برنج‌های تقلبی، متهم را به پرداخت ۴۹ میلیارد و ۷۶۵ میلیون ریال جزای نقدی (معادل ۱۰ برابر ارزش تقلب) محکوم کرد.   وی یادآور شد: بازرسان جهادکشاورزی در بازرسی از یک انبار برنج، با مشاهده مخلوط کردن برنج‌های تقلبی و بی کیفیت در کیسه‌های برنج درجه ۱، گزارش این پرونده را برای رسیدگی به اداره کل تعزیرات حکومتی مشهد ارسال کردند.

دیگر خبرها

  • مسابقات منطقه‌ای کشتی باچوخه در جوین خراسان رضوی برگزار شد
  • ایجاد ۱۳ هزار فرصت شغلی مشاغل خانگی در خراسان‌شمالی
  • پرداخت ۹۶ فقره تسهیلات برای درمان زوج‌های نابارور
  • اختصاص ۵۰ میلیارد ریال به بازسازی آسایشگاه جانبازان مشهد
  • ۵۰ میلیارد ریال برای بازسازی آسایشگاه جانبازان مشهد اختصاص یافت
  • اختصاص ۵۰ میلیارد ریال برای بازسازی آسایشگاه جانبازان قطع نخاعی مشهد
  • جریمه قاچاقچی لوازم خانگی در کاشمر
  • ضبط برنج های تقلبی و جریمه متخلف در مشهد
  • پرداخت بیش از یک هزار فقره تسهیلات اشتغال در ایلام
  • پرداخت حدود ۵۳ میلیارد ریال وام تسهیلات مشاغل خانگی حوزه فرهنگ و هنر نیشابور