Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوتبال جهان - سیمونه اینزاگی، سرمربی تیم فوتبال لاتزیو معتقد است شاگردانش سزاوار شکست مقابل مقابل اینتراخت فرانکفورت نبودند. ۲۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۱ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ، سیمونه اینزاگی که پیش از این صعود تیم تحت‌هدایتش به مرحله یک‌شانزدهم نهایی مسابقات لیگ اروپا قطعی شده بود، پس از شکست 2 بر یک شب گذشته (پنجشنبه) لاتزیو در دیداری خانگی مقابل اینتراخت فرانکفورت در هفته پایانی مرحله گروهی این رقابت‌ها گفت: ما هر کاری که باید انجام می‌دادیم را در این بازی انجام دادیم و شایسته شکست نبودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از روحیه و عزم راسخ بازیکنانم در این بازی راضی هستم. گل اول اینتراخت که از فاصله 30 متری به ثمر رسید، فوق‌العاده بود، اما گل دوم آنها آفساید بود.

وی افزود: هدف ما این بود که در این مسابقات به پیشروی خود ادامه دهیم و پیش از این بازی هم می‌دانستیم که صعودمان به مرحله بعد به عنوان تیم دوم گروه H قطعی است. قرعه سختی هم در مرحله یک‌شانزدهم نهایی نصیب‌مان خواهد شد، اما لیگ اروپا رقابت شگفت‌انگیزی است و تمامی 32 تیم راه‌یافته به مرحله بعد تیم‌های خوبی هستند.

اینزاگی در فکر مجازات بازیکنان لاتزیو

اینزاگی تصریح کرد: ما در گروه دشواری قرار داشتیم، اما در پایان بازی چهارم صعودمان به مرحله یک‌شانزدهم نهایی را قطعی کردیم و با این شرایط دو بازی پایانی برای‌مان متفاوت بود و جنبه تشریفاتی داشت، اما با این وجود سزاوار شکست مقابل اینتراخت نبودیم.

انتهای پیام/

R1015161/P35350/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط لیگ اروپا لاتزیو

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ اروپا لاتزیو لیگ اروپا لاتزیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۰۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوتبال از دریچه فان؛

فقط برای سرگرمی

بایرن مونیخ:
ما 99 مشکل داریم 
اما شکست دادن آرسنال بین آنها نیست هوادار بارسا در سطح مبتدی
هوادار مسن بارسا که هر فصل این مشکلات را دیده رئال مادرید 14 قهرمانی لیگ قهرمانان
سیتی 14 بار حضور در این رقابت ها به جا مانده از دیشب

وقتی بازیکن مورد علاقه ات را از نزدیک می بینی:

واقعا منظوری نداشت:

شیخ منصور و پپ بعد از شکست سیتی مقابل رئال مادرید:

قدرت رفاقت VS پرس، تاکتیک، مالکیت، ضدحمله

 

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • صلاح امید را به لیورپول برگرداند (عکس)
  • سعید دقیقی: وظیفه داریم کمک کنیم شایسته‌ترین تیم قهرمان شود
  • اعتراف کاپیتان آرسنال: برای صعود خوب نبودیم
  • پلی به گذشته؛ هت تریک کریستیانو رونالدو مقابل بایرن مونیخ با دو گل مشکوک به آفساید (2017) / فیلم
  • گواردیولا: در ورزشی غیر از فوتبال ما برنده دیدار با رئال بودیم
  • از تسلیم شدن مقابل پرسپولیس تا رویای فینال آسیا!
  • حرف‌های ستاره ایرانی‌الاصل درباره کلوپ و تیمش
  • فوتبال از دریچه فان؛
  • غیبت قطعی ۲ بازیکن استقلال برابر شمس آذر
  • دلداری دادن سرجی روبرتو و الخاندرو بالده به پائو کوبارسی پس از شکست بارسلونا مقابل پاری سن ژرمن / عکس