Web Analytics Made Easy - Statcounter

پرسپولیس و پارس جنوبی جم عصر امروز یکی از جذاب‌ترین دیدارهای هفته پانزدهم لیگ برتر را برگزار می‌کنند.

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، هفته پانزدهم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور عصر امروز (جمعه) با برگزاری سه دیدار پیگیری می‌شود که در زیر به آنها اشاره می‌شود:

تراکتورسازی تبریز - فولاد خوزستان
این بازی به خودی خود جذاب است، به ویژه وقتی یک تیم در بالای جدول برای تثبیت جایگاهش تلاش می‌کند و دیگری برای بالا رفتن از کمرکش جدول.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تراکتورسازی با توجه به توقف استقلال مقابل پدیده فرصتی مغتنم دارد برای تثبیت جایگاهش در رده چهارم جدول و قطعاً نیم‌نگاهی هم به رتبه سوم خواهد داشت و توقف پرسپولیس مقابل پارس. متضمن همه اینها البته برد در بازی امروز مقابل فولاد است که از این هفته با افشین قطبی یا همان افشین امپراطور هواداران پرسپولیس در میدان حاضر می‌شود. در دیگ جوشان یادگار امام (ره) تبریز شاید دوباره شاهد یک عصری خاطره‌انگیز باشیم، عصری با اتفاقات به یادماندنی.

صنعت نفت آبادان - سایپا
صنعت نفتی‌ها یک هفته بعد از شکست مقابل سایپا در جام حذفی دوباره با این تیم روبه‌رو می‌شوند، این بار در لیگ و با انگیزه انتقام. سایپا در آخرین بازی مهدی ترابی برای این تیم کار دشواری در خانه تیم پائولو سرجیو خواهند داشت، موردی که دایی هم به آن اذعان کرده است. صنعت نفت در انتهای جدول سپیدرود را در یکقدمی خود می‌بیند برای لذت بردن از تعطیلات لیگ باید در خانه سایپا را شکست دهد.

پرسپولیس - پارس جنوبی جم
روزی که پرسپولیسی‌ها برای آن لحظه‌شماری می‌کردند، رسید. لحظه‌شماری نه از بابت رویارویی با تیم مهدی تارتار که مصاف تیم‌هایش با پرسپولیس همیشه تماشایی است، بلکه از بابت پایان محرومیت برای جذب بازیکن. دو پنجره‌ای که بسته ماند و پرسپولیس را از جذب بازیکن محروم کرد، از بعد از بازی امروز باز می‌شود و امیدها تازه.

پرسپولیس که خسته و تحلیل رفته به اینجا لیگ رسیده، با اَنگ حمایت داوران امروز در خانه از تیم تارتار پذیرایی می‌کند. برای تیمی که به دنبال کاهش فاصله با صدر جدول است و فرار از زیر سایه تراکتورسازی، آیا تکلیف دیگری به غیر از کسب یک پیروزی خانگی می‌توان متصور بود؟

مهدی تارتار چه آن زمانی که سرمربی داماش بود، چه دوره‌ای که به راه آهن رفت و چه امروز که سرمربی پارس است، مصاف تیم‌هایش با پرسپولیس، تیم سابق او جذاب و تماشایی بوده است. باید دید او امروز چه سورپرایزی برای هواداران تیم سابق خود دارد.

برنامه دیدارهای باقیمانده هفته پانزدهم لیگ برتر به شرح زیر است:

جمعه - 23 آذر 97

* تراکتورسازی تبریز - فولاد خوزستان (ساعت 15 - یادگار امام (ره) تبریز)
داور: بیژن حیدری، کمک‌ها: علیرضا ایلدروم و عسگر محمدی
ناظر: فریدون اصفهانیان

* صنعت نفت آبادان - سایپا (ساعت 15 - تختی آبادان)
داور: وحید کاظمی، کمک‌ها: اسد حاج‌محمدی و علی اکبر نوری
ناظر: ایرج نظری

* پرسپولیس - پارس جنوبی (ساعت 16:15 - آزادی تهران)
داور: رضا کرمانشاهی، کمک‌ها: سعید قاسمی و فرزاد بهرامی
ناظر: رحیم رحیمی مقدم

شنبه - 24 آذر 97

* استقلال خوزستان - سپاهان (ساعت 15 ــ غدیر اهواز)
داور: سعید رحیمی‌مقدم، کمک‌ها: آرمان اسعدی و هادی طوسی
ناظر: سعید بطحایی.

منبع:تسنیم

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: افشین قطبی پارس جنوبی پرسپولیس تیم فوتبال پارس جنوبی جم تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۰۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیگر هیچ مسابقه‌ای رایگان نیست

به گزارش "ورزش سه"، رقابت‌های لیگ برتر و لیگ یک فوتبال ایران در حالی به هفته‌های پایانی نزدیک می‌شود که فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ نظارت خود را روی انجام بازی‌ها بیشتر از قبل کردند و قصد دارند با تصمیمات خود از تنش و جنجال جلوگیری کنند تا تیم‌ها با تمرکز روی مسائل فنی کارشان را پیش ببرند.

در همین راستا، امروز جلسه کارگروه نظارت و صیانت در مسابقات هفته های پایانی لیگ برتر و دسته یک فوتبال ایران برگزار شد و در یک تصمیم مهم، مدیران تاکید داشتند که دیگر هیچ مسابقه‌ای نباید رایگان شود.

مهدی محمدنبی، نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال در این باره گفت: مقرر شد تا نمایندگان ارکان قضایی در جلسه هماهنگی قبل از هر مسابقه در هفته های پایانی حضور یافته و موضوعات مرتبط را مطرح و تایید کنند.

او همچنین تاکید کرد که همه باشگاه‌های میزبان باید بلیت فروشی را انجام بدهند و هیچ باشگاهی اجازه ندارد تا مسابقات خانگی خود را رایگان اعلام کند.

طی هفته‌های گذشته حداقل پنج باشگاه لیگ برتری بازی‌های خود را رایگان اعلام کرده بودند که این کار در بازی‌های باقی مانده ممنوع شده است.

دیگر خبرها

  • تشکیل کارگروه رصد: برای هفته‌های آخر لیگ
  • نبی: برای هفته‌های آخر لیگ کارگروه رصد تشکیل شده است/ واگذاری سرخابی‌ها آثار مثبتی دارد
  • برای هفته‌های آخر لیگ کارگروه رصد تشکیل شده است
  • بازگشت به کار کارگران اخراجی شرکت پارس طبیعت سلولز گروه صنایع کاغذ پارس
  • تایلند 3 عراق 2: صعود به جام جهانی با بازگشت شیرین
  • دیگر هیچ مسابقه‌ای رایگان نیست
  • پنجره‌ای رو به شفافیت
  • تلاش ستاره سیتی برای حضور در بارسا: کاهش دستمزد!
  • تمرین سنگین و تاکتیکی سرخپوشان در روز بازگشت بیرانوند + عکس
  • راه خصوصی‌ سازی ایران‌ خودرو و سایپا باز می‌ شود؟