Web Analytics Made Easy - Statcounter

آژانس بین‌المللی انرژی اعلام کرد بازار نفت جهانی به دلیل توافق اخیر اوپک با متحدانش برای کاهش تولید و تصمیم کانادا برای محدود کردن تولید، ممکن است در سال آینده زودتر از موعد پیش‌بینی شده دچار کمبود عرضه شود. آفتاب‌‌نیوز : آژانس بین‌المللی انرژی پیش‌بینی خود از رشد تقاضای جهانی برای نفت در سال ۲۰۱۹ را تغییر نداد و ۱.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۴ میلیون بشکه در روز اعلام کرد و انتظار دارد تقاضا امسال ۱.۳ میلیون بشکه در روز رشد کند.
اما آژانس بین‌المللی انرژی هشدار داد ابهامات پیرامون اقتصاد جهانی که ناشی از جنگ تجاری آمریکا و چین است، ممکن است رشد مصرف نفت را تضعیف کند.
اوپک هفته گذشته با روسیه، عمان و سایر کشورهای مشارکت کننده در ائتلاف معروف به اوپک پلاس، توافق کردند تولیدشان را در شش ماه نخست سال ۲۰۱۹ به میزان ۱.۲ میلیون بشکه در روز از سطح تولید ژانویه کاهش دهند تا مانع رشد بیش از حد ذخایر شوند.
طبق گزارش آژانس، تصمیم دولت آلبرتای کانادا برای وادار کردن تولیدکنندگان نفت برای محدود کردن عرضه، بزرگترین کاهش تولید نفت را در سال آینده به دنبال خواهد داشت.
بر اساس گزارش رویترز، قیمت نفت در نتیجه عرضه فزاینده، از رکورد ۸۷ دلار در اوایل اکتبر به حدود ۶۰ دلار در هر بشکه سقوط کرده است.ایسنا 

منبع: آفتاب

کلیدواژه: کمبود عرضه نفت قیمت نفت اوپک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۰۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی بارش‌های پراکنده برای چهارمحال‌ و بختیاری

معاون توسعه و هواشناسی چهارمحال‌وبختیاری از پیش‌بینی بارش‌های پراکنده برای چهارمحال‌ و بختیاری برای امشب خبر داد.

معصومه نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری اظهار کرد: بارش‌ها تا اواخر امشب به صورت ضعیف، رگبارهای پراکنده و نقطه‌ای در غالب مناطق استان به ویژه نواحی شرق ادامه دارند.

وی افزود: برای فردا، رشد ابر و رگبارهایی و ضعیف در بخش‌هایی از استان به خصوص نوار شرقی و کوهرنگ پیش‌بینی می‌شود.

معاون توسعه و هواشناسی چهارمحال‌وبختیاری اضافه کرد: برای روز جمعه آسمان استان صاف تا کمی ابری خواهد بود، روزهای شنبه تا دوشنبه آینده عبور متناوب امواج، رشد ابر و بارش‌های رگباری در برخی مناطق استان انتظار می‌رود و طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه هفته آینده تقویت و فراگیری این بارش‌ها پیش‌بینی می‌شود.

نوروزی با اشاره به نوسانات دمایی هوا، ادامه داد: از روز جمعه تا سه‌شنبه هفته آینده افزایش محسوس دما در ساعات ظهر پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 747563

دیگر خبرها

  • تلاش برای خودکفایی در تولید کودهای فسفاته با تمرکز بر شیمی و معدن
  • دپوی ۱۳ هزار خودرو در گمرکات/ ۵۵۰۰ خودروی برقی وارد شد
  • واردات ۵۵۰۰ خودروی برقی؛ اولین عرضه در روزهای آینده
  • اولین خودروهای وارداتی برقی در روزهای آینده عرضه می شود
  • اولین عرضه خودرو‌های برقی در روز‌های آینده
  • واردات ۵۵۰۰ خودروی برقی/ اولین عرضه خودروهای برقی در روزهای آینده
  • بودجه روسیه برمبنای نفت ۶۵ دلاری تنظیم می‌شود
  • پیش‌بینی بارش‌های پراکنده برای چهارمحال‌ و بختیاری
  • مدیران نگران چه هستند؟
  • ساعت هوشمندی که اختلال در ریتم قلب را زودتر از وقوع پیش‌بینی می‌کند