Web Analytics Made Easy - Statcounter

طبق اعلام برخی منابع دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در ادامه تلاش‌هایش برای یافتن رئیس جدید دفترش به دیدار "کریس کریستی" فرماندار سابق نیوجرسی رفته و او را یکی از کاندیداهای مهم برای این سمت در نظر گرفته است. آفتاب‌‌نیوز : به نقل از خبرگزاری رویترز، این در حالی است که تعدادی از مشاوران ترامپ از او خواسته‌اند این سمت را به دامادش جارد کوشنر بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


یک منبع آگاه به برنامه‌های ترامپ اظهار کرد: ترامپ نشست مثبتی با کریستی داشته و او را یک کانایدای رده اولی برای این سمت در  نظر گرفته است.
کریستی پیشتر در سال ۲۰۱۶ نزد حزب جمهوری خواه به عنوان یک کاندیدای ریاست جمهوری مطرح بود اما بعد از نمایش ضعیف در رقابت‌های مقدماتی در نیوهمشایر از کانایداتوری صرفنظر کرده و به حمایت از کانادیداتوری ترامپ پرداخت و بعدها مشاور او در کمپین ۲۰۱۶ شد.
برخی منابع دیگر گفتند ترامپ درخواست‌های از سوی برخی مشاورانش برای آنکه جارد کوشنر کسی که در حال حاضر دستیار ارشد کاخ سفید و شوهر ایوانکا، دختر خود ترامپ است را برای رئیس دفتری در نظر بگیرد.
اما یک منبع اظهار داشت که خود کوشنر ظاهرا تمایلی برای حضور در این منصب نشان نداده است. روز پنجشنبه ترامپ اظهار داشت تا ۵ کانادیدا برای پر کردن این سمت که با کنار رفتن جان کلی در آغاز سال نومیلادی خالی خواهد شد در نظر گرفته است.
یک منبع دیگر نیز اظهار داشت در چند روز گذشته چندین نفر به سراغ ترامپ رفته و درخواست بررسی کوشنر برای این سمت به دلیل نزدیکیش به رئیس جمهور و داشتن برخی موفقیت ها از جمله در حوزه پیمان تجاری جدید با مکزیک و کانادا و پیشبرد اصلاح قانون زندانها مطرح کردند.
با این حال سارا سندرز،سخنگوی کاخ سفید به خبرنگاران گفت: من از اینکه او(کوشنر) برای این سمت در نظر گرفته شده باشد باخبر نیستم اما فکر می‌کنم که همه ما در اینجا تصدیق می کنیم او در هر شغلی که رئیس جمهور به او محول کند، کار بزرگی انجام خواهد داد.
ایسنا 

منبع: آفتاب

کلیدواژه: ترامپ رییس دفتر کوشنر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۰۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار استاندار قزوین با فرمانده سپاه صاحب الامر (عج)

به گزارش خبرنگار مهر، محمدمهدی اعلایی ظهر یکشنبه به مناسبت فرارسیدن دوم اردیبهشت ماه سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور در سپاه صاحب الامر (عج) استان با سردار رفیعی آتانی فرمانده سپاه استان و مدیران ارشد سپاه در استان قزوین دیدار و گفتگو کرد.

گفتنی است در این دیدار استاندار قزوین با تبریک سالروز تشکیل سپاه از زحمات همکاران و فرماندهان سپاه استان تقدیر کرد.

در این دیدار عباس کاظمی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، ملکی پور فرماندار قزوین و مددخانی فرماندار آبیک نیز حضور داشتند.

کد خبر 6084571

دیگر خبرها

  • بایدن حین کنایه به ترامپ گاف داد!
  • امسال شاهد رونمایی و پرتاب ماهواره‌های جدید خواهیم بود
  • ترامپ: با بایدن، صلح در خاورمیانه وجود نخواهد داشت
  • نصب ۲۵ کیلومتر نیوجرسی در محورهای بزرگراهی آذربایجان غربی
  • ترامپ به فساد در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا متهم شد
  • ترامپ اوکراین را بخشی از روسیه می‌داند
  • آکسیوس: دیدار ترامپ و رئیس‌جمهور آرژانتین، کاخ سفید را خشمگین کرد
  • تردید درباره ادامه کمک به اوکراین در صورت پیروزی ترامپ
  • نشریه هیل: انتخابات ۲۰۲۴ برای مردم آمریکا بازی باخت-باخت است
  • دیدار استاندار قزوین با فرمانده سپاه صاحب الامر (عج)