Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیرکل حزب ندای ایرانیان ضمن انتقاد از دولت،‌ گفت: مطالبات مردم آن چیزی نیست که اکنون در کشور می‌بینید.

به گزارش گروه سیاسی قدس آنلاین، سیدصادق خرازی دبیرکل حزب ندای ایرانیان صبح امروز در چهارمین کنگره حزب ندای ایرانیان در برج میلاد تهران اظهار داشت: مطالبات  مردم آن چیزی نیست که امروز در کشور به وجود آمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: رای یکایک مردم برای این نبوده که نشاط سیاسی از کشور رخت ببندد و به نام مردم و اصلاحات حرف خود را به دروغ به مردم بگویید و مردم را نشانه بگیرید.

دبیرکل حزب ندای ایرانیان با تاکید بر اینکه ما پوستر چسبان دولت‌ها نیستیم، گفت: ما دارای اندیشه سیاسی و مطالبه سیاسی هستیم.

خزاری با بیان اینکه کشور در شرایط خاصی قرار دارد، تصریح کرد: نشاط سیاسی و اعتماد به نفس آسیب دیده و نقدهای جدی بر عملکرد دولت و دولتمردان وجود دارد و مشکلات مردم و تحریم ظالمانه استکبار جهانی و بی تدبیری ها در مدیریت واقعیت های زندگی ما هستند.

وی با بیان اینکه انتظارات فراوانی از دولت و مسئولین دارم ولی حاضر نیستیم روی دیواره 8 ساله جمود فکری را امضا کنیم گفت: کنش‌گران سیاسی هوشمندانه تجربه سال 84 را تکرار نخواهند که نتیجه اش به هدر رفتن سرمایه های ملی مردم و کشور شد.

خرازی با بیان اینکه انتظارات از دولت جدی است گفت: اصلاح طلبان اجازه نخواهند داد نیروهای خارجی و استعمارگران که نوع دیدی از استعمار را با تحریم ایفا می کنند موفق شوند.

وزیر امور خارجه با بیان اینکه استمرار سیاست داخلی به سیاست خارجه منتهی می شود اظهار داشت: اگر پشتوانه وزیر خارجه مردم باشد می تواند در عرصه های بین المللی موفق باشد. دولتمردان موفقیت سیاست خارجه دولت را حفظ کنند و اعضای دولت این دستاورد بزرگ را جدی بگیرند.

وی تاکید کرد: باید کمک کنیم دست اندرکاران دراین روزهای دشوار خواب بیگانگان را تعبیر نکنند.

منبع:فارس

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: خرازی صادق خرازی کنگره حزب ندای ایرانیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۰۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چین: آلمان دست از فریبکاری سیاسی بردارد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه الجزیره، وزارت خارجه چین نسبت به اتهام جاسوسی اتباع آلمانی برای این کشور واکنش نشان داد.

وزارت امور خارجه چین روز سه شنبه اعلام کرد که اتهام های آلمان مبنی بر بازداشت جاسوسانی که برای چین کار می کردند، بی اساس و فریبکاری سیاسی است.

وزارت خارجه چین از این کشور خواست تا از دروغ پراکنی علیه این کشور دست بردارند.

سفارت چین در برلین هم این اتهامات را رد کرده و از آلمان خواسته از اتهامات جاسوسی برای دستکاری سیاسی وجهه چین و بدنام کردن آن، دست بردارد.

سه آلمانی به اتهام جاسوسی برای چین بازداشت شدند. دادستان آلمان اعلام کرده این افراد از دو سال پیش، اطلاعات حساس را در اختیار دستگاه های اطلاعاتی چین قرار داده اند.

براساس اعلام دادستانی فدرال آلمان، پلیس این کشور جیان جی، دستیار یکی از نامزدهای حزب «آلترناتیو برای آلمان» در انتخابات پارلمان اروپا را به ظن جاسوسی در پرونده‌ای که «به شدت بغرنج» توصیف شده، بازداشت کرده است.

جیان جی از کارمندان ماکسیمیلیان کراه، نامزد مطرح حزب آلترناتیو برای آلمان در انتخابات ماه ژوئن پارلمان اروپا است. او به انتقال گزارش‌های مرتبط با مذاکرات و تصمیمات پارلمان اروپا به سرویس اطلاعاتی چین متهم است.

فرد بازداشت‌شده در بروکسل و همچنین درسدن در شرق آلمان سکونت دارد و به ادعای دادستانی این کشور، از شخصیت‌های اپوزیسیون چین نیز جاسوسی کرده است.

کد خبر 6086794

دیگر خبرها

  • چین: آلمان دست از فریبکاری سیاسی بردارد
  • مازنی:برخوردهای خشن در خیابان‌ها با زنان براساس کدام منبع رخ می‌دهد؟ /قیمت دلار چند برابر سال ۱۴۰۰ شده اما صدایی از دولتمردان در نمی آید
  • رئیسی: روابط ایران و پاکستان را در همه سطوح ارتقا می‌دهیم
  • فرمانداران مشکلات مردم سیلزده بلوچستان را با دقت و فوریت پیگیری کنند
  • تاکید استاندارسیستان و بلوچستان برپیگیری مشکلات مردم سیل زده
  • تاکیداستاندارسیستان وبلوچستان برپیگیری مشکلات مردم سیل زده
  • زمان مهاجرت ایرانیان ساکن ترکیه فرا رسید؟/ بحران اقتصادی در راه استانبول
  • هنیه: موضع اسرائیل علیه ترکیه، «وقاحت سیاسی» است
  • ضرورت ایجاد تحولی در عملکرد ستاد مبارزه با مواد مخدر
  • ۵ اخطار رهبری به مجلس انقلابی در چه موضوعاتی بود؟